Yarım bıraktığın insan oldu mu başkalarının hikayesine hiç çekinmeden gözyaşı eklemek bu kadar kolay mı?

Yarım bıraktığın insan oldu mu başkalarının hikayesine hiç çekinmeden gözyaşı eklemek bu kadar kolay mı?

Ben başladığım bir kitabı bile yarım bırakmaktan çekiniyorum. Hikayesini dinlemediğim için hatrı kalır, kırılır gibi hissediyorum.

https://youtu.be/ooUVx1tRAww?si=fnfKUZvClbM91xax

Yarım bıraktığın insan oldu mu başkalarının hikayesine hiç çekinmeden gözyaşı eklemek bu kadar kolay mı?
Cevapla