Kizlar beden hocamı sınır ettim sizce sinirlenmekte haklı mi bence ona az bile yapmişim?

Arkadaşlar erkek beden hocam birinci dönemde beden dersimizde fizik sınavımız vardı sınavımıza beden hocam girmişti sınav esnasında yanıma geldiği kağıdına baktı okudu güldü bana demiştiki bu fizikten bir şey anlamışsan köpek olayım demişti o sınavdan düşük almiâtim ama bu 2 dönemde sınavdan yüksek aldım sınıfın 2. Si oldum bugün sabah köpek resimini çizdim altına hoş geldin köpekler kulübüna yazdım yanında da bi not yazdım hatırlatmak için nota ona bana fizikten bir şey anlamişan köpek olayım demiştin bence de olmalısın köpek olma zamanın gelmiştir yazdım sonra o notu da çizdiğim köpek resminide sınıfın defterinim içine koydum imzalayacağı sayfada koydum sonra odasına gidip koydum yoklamayı alsın diye 10 dakika sonra sınırlı bir şekilde sınıfa geldi bana sınırlı sınırlı baktı sinif defterini uzati siniftakilerle konuşurken onun elinden defteri almaya kaldım onun yanına doğru ilerlerken sinif defterini sert bir şekilde uzaktan ama çok ser bir şekilde yanımdaki siteye attı ve son kere sınırli bir şekilde bana bakti sınıftan çıkarken çok sert bir şekilde kapıyı kapatı gitti hoca çıkar çıkmaz hemen fikir defterini aldım arkadaşımla sayfa sayfa baktık çizdiğim resim bide not yoktu sizce görmüş olabilir mi ve neden geri getirdi sinif defterini genelde sinif defterini ben veriyordum ona yoklamayı alıp bana veriyordu gidip müdürün yardımcısının odasına koyayım diye ya da beni görmediği zamanlar veya yolu müdürün odasına olduğu zaman o görüyor bugün niye öyle bir şey yaptı ilk defa geri getirdi defteri ve ilk defa ser bir şekilde uzaktan fırlati gitti sizce sinirlenmekte haklı mi ama hak etti kendisi kaşındı sizce neden öyle bir şey yapti

Kizlar beden hocamı sınır ettim sizce sinirlenmekte haklı mi bence ona az bile yapmişim?
Cevapla