Aşık olduğumuz biri bizden ayrıldığında neden bu kadar acı verir?

💔
💔

Aşk acısı dediğimiz kalbimizi acıtan, daha sonra alışıp kabullendiğimiz, nedir bu aşk acısı, neden çekeriz ve sonra alışır unuturuz?

Aşık olduğumuz biri bizden ayrıldığında neden bu kadar acı verir?
Cevapla