Aşk ilişkileri olarak değiştirir misiniz? @kızlarsoruyor
"Tamamlanana kadar kimseye söyleme" demişler. Söyleyince ilişki neden bozuluyor?
Aşk ilişkileri olarak değiştirir misiniz? @kızlarsoruyor
İyi geceler! 🥀 Gerçekten dış etkenler mi etkiliyor, yoksa biz mi değiştiriyoruz? Bırakın nazar değdirmeyi yahu bizim de bir ilişkimiz olsun. 🤣

#ProFighter ❤️🩹
İlişkinin bozulması çoğu zaman başkalarına anlatıldıktan sonra başlıyor çünkü o noktada sadece iki kişi arasında yaşanan bir şey olmaktan çıkıyor. Başkalarının düşünceleri, yorumları ve beklentileri devreye giriyor. İnsanlar ister istemez kıyas yapıyor, fikir veriyor, bazen de farkında olmadan negatif enerji yayıyor.
Evet doğru
Tamamlanana kadar kimseye söyleme" sözü, genellikle bir ilişkinin veya projenin henüz olgunlaşmamış ve kırılgan olduğu dönemlerde söylenir. Bu aşamada, dışarıdan gelen olumsuz etkiler, kıskançlıklar veya yanlış anlamalar, ilişkinin veya projenin zarar görmesine neden olabilir. Kıskançlık ve Nazar: Bazı insanlar, başkalarının mutluluğunu veya başarısını kıskanabilirler. Bu kıskançlık, ilişkiye veya projeye zarar verebilecek negatif enerji yayabilir.
Olumsuz Yorumlar: Dışarıdan gelen olumsuz yorumlar, ilişkinin veya projenin taraflarını etkileyebilir ve aralarında güvensizlik yaratabilir.
Yanlış Anlaşılmalar: İlişkinin veya projenin detaylarını bilmeyen insanlar, yanlış yorumlar yaparak taraflar arasında anlaşmazlıklara neden olabilirler.
Rekabet ve Engeller: Bazı insanlar, başkalarının başarısını engellemek için ellerinden geleni yapabilirler. Bu durum, ilişkiyi veya projeyi olumsuz etkileyebilir.
Enerji Hırsızlığı: Bazı insanlar, başkalarının enerjisini emerek kendi negatif enerjilerini yayabilirler. Bu durum, ilişkiyi veya projeyi zayıflatabilir.
Erken Sevinç: Erken paylaşım, henüz gerçekleşmemiş bir şey için aşırı sevinç ve beklenti yaratabilir. Gerçekleşmediğinde hayal kırıklığı ve umutsuzluk oluşabilir.
İlişkinin Mahremiyeti: İlişkilerde, her şeyin alenileştirilmesi gerekmez. Mahremiyet, ilişkinin sağlıklı gelişimi için önemlidir.
Klavyene sağlık kankam jsjjd
Eyvallah kankam sdfsd
Merhaba,
Kim demişse halt etmiş! 😅
Canı cehenneme! 😅
İlişki iki taraftan biri ihanet edince bozulur! 😅
Maskeli ve karakteri makyajlıdır bozulur ama hepsi aynı kapı ihanete gider!
Ayrılık ihanettir aşka ve sevgiye sevilene! 😅
Seven ve sevilen elinden geleni üstüne düşeni yapar ise her şey çok güzel olur! 😅
Merhaba!
Hepsinin canı cehenneme :D
Evet hepsi ihanete giriyor,
Sevelim sevilelim :D
Hak edeni sevelim hak ettiğimiz gibi sevilelim 😅
Beni çok sevdiler ama hayatımı 😅
Nice mektup şiirler almıştım hepsi fıssss 😅
Evet inşallah.
2. söylediğine katılıyorumm :D
Hahahs değmiyorlarr yaa
Allah belasını versin hepsinin
Sakin haha
Çünkü insanlar nazar etmeye bayılır
Aynen jsjsj
Cevap
2Cevap
Keşke sadece ilişki olsa neye heveslenip anlatsak kursağımızda kalıyor o yüzden olduktan sonra söylemek daha mantıklı ya da hiç söylememeli.
Haklısın
Birine söylemek gibi olaylara inanmıyorum. Bir ilişki yapılırken de bozulurken de iki insanın da parmağı oluyor.
Yani eğer birbirimizden eminsek söylenilebilir ama öyle afiş asıp ilişkim var demem. Denk gelir söylerim.
Olmasi gereken
kesinlikle nazar güzel giden her şeyi bozabilir aile dışında herkesin her seyi bilmesine gerek yok
Dış güçler etkisi. Bozmaya çalışan insanlar var. Gizli olması daha iyi 👍.
Nazar değebiliyor gerçekten ya
Evet ya. Cinsellikten soru sormadım demem🤣🤣🤣
Evet ya mesaj attım yönetime bakalım🙃
Evet direkt cinsel yaşama attı, aşk ilişkileri yaptım ama direkt atti yinede. :D 1 xper verince dedim cinselliğe atti yandik haha
😂😂
Söylememek lazım yanii
Dış enerji bozar diye
Nazar değer, gözleri kalır o yüzden
Nazar değiyor o yüzden
Çünkü insanlar bozmak için uğraşır
Nazar
Nazar hep nazarrr
Hep nazar
Nazar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?