Bence çocuk çok haklı 😂 olmazsa normal bir pankartta olur 


HAHAHAHAHA bu aralar cok gördüm böyle şeyler jfjfj imdaat
Bu arada ( siyasetci degilim hiç birine destek vermiyorum )
Senin en sevdigin pankart yazisi neydi
Geçen gördüm ama yazamam buraya 😂😂
Yaaa 🥲😂
Eğer böyle bir pankart olacaksa şeytan değil insan gay değil normal bir erkek arıyorum ya da Aşk kocaman bir hiçtir olurdu ya da herkese hitaben "Aşk mı Nah Size Aşk 💋" yazardım 🤣
boş ver aşkı meşeli ben yüzüklerin efendisi ile ilgili pankart paylaşayım hem güzel gönderme olmuş bir yerlere 😀
Hahaha çok iyi ya 😂😂
Edvard Munch çığlık 😱 tablosu :d Hayır tabiki, severken Van Gogh yıldızlı Gece tablosu.🌙
Hahahah sanat desen o da var 😇
Tabiisi 🎨
Eic için teşekkür ederim 😇🥂❇
Rica ederim 😇
Cevap
4Cevap
aşk hayatım yok aşka inancım da yok
bir erkegin koynunda uyumaktansa moneylerin ustunde uyumayi istiyorum haahhaahah
Bizi de bu kadar gömmesen iyiydi sanki 😂😂
Ben şu an çay içiyorum evimde 😂
Hayvan demezsen var 😂😂😂
Hahaha bak ya demem demiyor da aşk olsun 😇 kahve yapalım biz onu
Hahaha içim rahatladı bak 😂 nasıl içersin
Tamam yanına tatlı da benden aramız düzelsin 😂
Ekler basit yahu çıtayı arttırabilirsin 😂
Hahaha tamam o zaman kahve hazır eklerleri de aldım geldim 😂
Pankartlara çok güzel şeyler yazmiyorlar mi ya bayılıyorum 😂
Çok yaratıcı hem komik hem düşündürücü 😂
Canım gençler 🫶
Aşk laftır.. paralı erkek şarttır !
Bunu bir teyze diyordu ona ithafen böyle bir pankart yapardım 😅
Bayramda yüzük takacağız inş🙏🧿 Mustakbel kocam iyi ki sen🫠🧿 yazayım😂
Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel ✨️
"Kalite standartlarına uygun aday aranıyor: Dayanıklı, uzun ömürlü ve samimi!"
Yiyin kocanızın parasını başka kadınlara kalmasın olurdu 😂
Aşk kelimesinin üstüne kocaman çarpı atılmış bir pankart
Kapıyı kapatmak zorunda kalmış ama pencere kenarında ömür harcamış, olurdu.
Güvene güvene hep ben yanıldım! 😭 Not
çocuk çok haklı katılıyorum ben de aynısından
Haklı bir isyan 😂
YASAK BÖLGE GEÇİLMEZ
Hebele hübele yazardm
7/24 kapalıyım meşgul etmeyiniz 😂
Kapı açık gir içeri
Başka şubemiz yoktur.
Vedası çok acı, yarası derin oldu.
Eşek gibi giden Eşek gibi döner jdjdjdjd
Çocuğa katılıyorum kdjgj
Aşk hayatı diye bişey olduğuna inanmıyorum
Olmayan hayat
Dalgalandım Da Duruldum
close lıfe
Seni senden bile cok sevebilirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?