Böyle vızır vızır arabaların geçtiği hani belki de O geçer kim bilir? 😂 Ne yazmak isterdin o panolara?

Böyle vızır vızır arabaların geçtiği hani belki de O geçer kim bilir? 😂 Ne yazmak isterdin o panolara?


Sizin yüzünüzden … böyle yazdırırdım.😂😂
😂😂
Canımı sıkıp sonrada nasılsın diyen insanların suratına bir tane yapıştırıp hah şimdi iyiyim diyesim var
Fosforlu fosforlu shshjjjj
Panoya sığar inşş
Osmannaroter forki forkii
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hâlâ gülüyorum
Ricalar.
Biraz ego olacak ama.
Kalite.
Sırf şu soru için özel reklam panosu yaptım.
Farkın, tarzın Üstad. Emeğine sağlık.
Teşekkürler 💫👍😊
Teşekkürler.
Rica ederim.
Cevap
10Cevap
İnsanlara güvenmeyin.. önceliği kendinize verin.. ve ne olursa olsun bu hayatta zamanı boşa harcamayın..
Kırmızısı yoktur Aşk’ın, ya sarıdır ya lacivert.
🙄
😃 bayıldın dimi
Yoo
Zevksiz jsdjs
💛 ❤️ 😏
Bu renkler yan yana gelince çingene rengi gibi oluyor. 😁
Ömür boyu burada diss atabilirim
Atarsın da tutan olmaz :D
Çünkü sarı kırmızının attığını kimse tutamıyor 🙄
Tutmaya gerek kalmıyor :D
Çünkü lider.

Dayanacak mı, dayanamayacak mı?

O panoya nasıl yakışır 🤷♀️
😂😂
😅🤷♀️
Böyle bir söz yazardım
Üstada yakışır söz.
Çok güzel bir fotoğrafın üstüne HUZUR yazmak isterdim.
https://imgyukle.com/i/y31w50
buyurun bunu ekleyin 😂
Wow harika cidden 😍
"Ne Mutlu Türküm Diyene"
Adam.
"Tayyip istifa." yazardım. Tayyipçiler linç ederdi beni.
İster misin? Hahaha her türlü düşünceye açık bir soru kalıbı
Ruhların yükselip inceldiği yerde birtek dileğim vardır oda unutulmamak..
Kendine güven 😅🤣🤣🤣
Tam anlamı ile böyle yazardım emojiler le beraber
Sabrederken aslında vazgeçtiğini fark ettiğin o an var ya...
Poponuzun yere uzaklığı her zaman aynıdır. Tavanda gördüğünüz yansımanızdır.
Hadise gibi ex in evinin önüne resmimi koymak isterim 😂
Sen den iyisini buldum haberin var mı yoksa bildiriyorum burdan yazdirirdim heralde😂😂😂😂😂
Aynı gökyüzü altında yaşıyorsak bir gün karşılaşa biliriz değil mi
O görecekse o zaman gidişin olsun dönüşün burdan olmasın yazardım.
O geçecek diye bir şey yazarım ama burası olmaz 😅😅
Körler sağırlar birbirini ağırlar
Benden uzak Allah'a yakın olun
Senin kadar güzel reklam yapamam güle güle 😂😂
KORUNUN!!
Yeterince varız.
Derdimin dermanı sende de yokmuş 😅
Verme beni ellere, görür dayanamazsın.
Ramazana özel YANACAKSINIZ!!! sloganı..
Hepinizi allaha havale ettim.. !😅😂
İnişler ve çıkışlar olmasaydı bu hayat çekilmezdi
Ya hep ya hiç!
Güzel söz 🎯
Öyledir
Yaşam size verilmiş boş bir film
hicbisey yazmazdim...
Ablanız star şekerler yazardım
Hepinizin canı cehenneme
Aşk var
Hayatin zorluklari
Ne çok sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?