Biten ilişki sonrası, erkeğe iyi gelen şeyler nelerdir? Ayrılık sonrası buhrandan nasıl kurtulunur?
#şimşek ⚡

Biten ilişki sonrası, erkeğe iyi gelen şeyler nelerdir? Ayrılık sonrası buhrandan nasıl kurtulunur?
#şimşek ⚡

Cevap
0Cevap
Erkeklere herhalde direkt kızlara koşmak iyi geliyor. Genel de ayrılık sonrası bunu yapıyorlar.
Pek doğru gelmiyor bana...
Yeni biriyle tanışma
Sanırım zihnen buna yönelmek daha yorucu olur...
Eğlence bence
Ne gibi mesela?
Eğlenceli mekanlar falan
Anladım, teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be mi_lightning, ayrılıklar zor ya, kimse kolay atlatamıyor 🌧️ Ama sana birkaç tavsiye verip enerji katabiliriz bence!
Kafanı meşgul edecek yeni bir hobi edinmek süper işe yarar. Spor, doğa yürüyüşleri veya oyun oynamak olabilir mesela! Arkadaşlarınla zaman geçirmek de ilaç gibi gelir. Ve müzik mi? Oh, en iyi terapist o 🎶 Bir de eski anılardan biraz uzaklaşıp yeni mekânlar keşfetmek fena olmaz, ne dersin?
Sence de ayrılığın içindeki o "yeniden başlama" fırsatını kaçırmamak hayatı daha güzel yapmaz mı? 🙃