Allah hepimizi ramazan bitmeden ettiğimiz duaların kabul olmasıyla şereflendirsin 🤲 🍬🎈
Biri biber olmuş biri şeker 😅

Bence en şeker şey sarılınca geçmesi 🫂 günaydın şekerler ⛅🎀 "güneşim yıldızım ol damla damla gözyaşım ol..."
Benim harbiliği tamamlayan o şarkı 🥳😂💃 #BarbieNazo
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Amin canım hayırlı kandiller en şeker olan da evlattir 😊♥️😘
Yeni göydüm amin 🎀en güzel ebeveyn geçmiş kandilin mübarek olsun ❤️
Hayırlı kandiller gülüm 💋♥️
evlilikte tartışmalar ve kavga evliliği bitirir maalesef..
Tartışma sevmiyoruz ikimiz de, evde hep huzur hakim. Şeker olan yanları da çok en basiti gece olunca sarılıp uyumak bile huzur veriyor insana
Küçük jestler, ortak anılar, birbirini anlamaya çalışmak, fiziksel yakınlık (sarılma el ele tutuşma), paylaşılan mutluluklar
Hanıma sarılmak, öpmek, birlikte uyumak, yatakta yaramazlık yapmak...
Şeker olan sanırım yatak :)
Sence?
Eh ikinci plan 😅
:)) Birincisi?
Bir kadın için bence ikinci plan olması bile ümit verici :)
Amin cümlemize kanka.. 🙏
Hepimizin aklina ilk gelen sey