AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Yoksa ilk buluşmada sana pırlanta da mı almadı.
O kadar uçuk fikirli değilim
Az ye de sen onu götür çılgın bakire, her haltı erkekten beklemek ne
İlk buluşma erkek öder
Öyle bir kural mı varmış @q s! kt! r ordan
Gøtùňùzden element uydurmayın
Adam senin karnını doyurmuş @q Eve atıp kara @mını mı S! kseyd!
İzmir'de Dönerci Vedat'a götürdüyse neden olmasın🤤
Yok be basit sıradan bir dönerci ayak üstü
Önemli olan sadakat verebilmesi yemeğin ve mekanın bir önemi yok bana göre.
benim ki tatile götürdü stresten ölecektim keşke o da dönerciyle yetinseydi
Aaa niye be, ben olsam aşık olurdum. Tam benlik yerler
Götürebilir ben sıkıntı etmem ama ilk buluşmada bişey yenmez bence kahve falan olabülü 🥲
Abi gayet samimi bu arada ben olsam okaydim ama tavuk pilavi daha cok tercih ederim
Harbi kızsın bu arada
Eyvallah
nereye götürecek cevahire mi boğaza mı? aç tavuk kendini darı ambarında görürmüş.
buraya yazan delikanlı kızların ellerini öpüyorum ellerini.
Bana göre ilk buluşmada yemek olmaz zaten bir çay kahve içilir. Dönerci ya da lüks yer farketmez.
Oha sitede bu kadar kişi var mıymış jdhdhd Olur olur asıl ondan olurrrr
Hepsi burada iftarını açtı 😂
Tüh ben geç kalmışım desene 😂 Neyse ben de sahurumu yapıp geldim 😂😌
😂
Tabi ki haksızsın herkes ekonomisine göre hayatını yaşıyor madem. Bukadar luxune düşkünsün sen gotursetdin adamın parasını yemeye calisacagina
Ben olsam lüx restoranta götürürdüm, ardından ne yapar ne eder aklına girip eve götürüp, sabaha kadar tependen inmezdim. Bildiğin tüm pozisyonları tek tek üzerinde deneyip, ertesi gün sana yol verirdim.
Ya he öyle kolaydı sizde ha
Aşırı kolay, hiç merak etme.
Siz aile kurmak istediğiniz kişinin karakterine ve duruşuna mı bakıyorsunuz, yoksa sizi nereye götürdüğüne mi?
IQ yokki shshhs
Lüks restoranta gerek yok ama bi cafede kahve içilebilirdi ilk buluşma için daha uygun olurdu. Sonraki buluşmalar için dönerci de olur restorant da olur durumlara göre. Bu kadar ayrıştırıcı olmayın
Yaşı kaç işi ne bunlar da önemli. Bi kafede çay kahve içmeye götürseydi daha uygun olurdu
Lüks restoranlara gücü yetmiyodur belki.
Ama bence ilk buluşma demişsin de ilk olmasa da sen öyle yerlerde tercih etmezsin gibi geldi
Hatay usulü döner yediyseniz olur ben ce ama başka çeşit döner yedirdiyse somun ekmekte falan olmaz tabiki
Aç karnını doyurmak istemiş. Bu devirde para kolay mı kazanılıyor sanıyorsun. Keşke sadece kahve içmeye götürseymiş
Belki parası yoktur bidaki sefere nusrete gidersiniz
Aşırı samimi olmuş yalan dolan yok daha ne istiyorsun
Amaç karın doyurmak mı yoksa beraber keyifli vakit geçirmekmi
Lüks restoran şart değil bence. Döner bayılırım ben 😋
Unmuşta bunuyorsun onu yaptıgına şükret ilk buluşmada yemek yedirmil farklı şeyde yedirebilirdi
Haksızsın dönerci çok iyi bir mekan bir kere ama iyi ki bitirmişsin arkadaş kurtulmuş
Dönerci bence kötü bir fikir değil ya😅 samimi içten.. bir de ayran actiysa yanına 😅
evet bu iş seninle olmaz bahane arıyormuşsun
İlk buluşmanın yapmacık olması niye gerekli bacı
Ben olsam simit alırdım 2 tane kemire kemire yerdin
Evde makarnadan başka bir şey yemeyen kızlar döneri sevmiyor Allah'ın işine bak
İftar çadırına götürmemiş :D Dualarımız seninle
Lüks restaurana girecek aura sende var mı acaba, rezilll
Olmasın boş ver böyle düşünüyorsan yakma çocuğun başını
Yalnız döner iyi duruyo mekan İstanbulsa öğrenmek ister ben
Ne alaka ya olabilir tabi parası varsa sorgulanırda bence normal bir şey
Bu sorunun aynısı benzeri 5000 kere soruldu. Şu kopyalama işinden ne zaman vazgeçeceksiniz?
İyi günde kötü günde kocaman bir yalan hep iyi olacak 😂
Lezzetli mi dii doner peki gerisini boş ver
Ya belki butcesi buna yetti ne kadar kabasın.
Ahshshsaass
Yani yaşların kaç olduğuna bağlı
yahu dönerciye götürmüş işte hayatım bundan güzeli var mı bol protein ahahahaha
Döner fiyatlarına bakınca ideal erkek te diyebiliriz
Şimdi tavuk döner yemeye mi götürdü yoksa et döner mi ona göre değişir 🤔
Olmaz tabi ama seninle olmaz çocuk senden kurtulmuş Allah acımış kardeşime
Lüks mekana götürse okeysin yani buda senin bakış açını ortaya koyuyor
Nusret'te rezervasyon bulamamıştır belki :D
Döner mi urfa dürüm olsa kabul edebilirdim ama tavuk dönerci ııı ıııh 😂
Ya nereye götürdüğü önemli mi sizin gibi kizlarida anlamiyorum aq
Babanın evinde lüks restoranlarda mı büyüyodun ya saçma sapan şeyler soylemeyin ne güzel işte düşünmüş götürmüş teşekkür eder insan herşeyde bı b. k aramayın.
Öğrençı, liseli vs degilse ilk buluşmada dönerciye davet etmesi hoş bir sey degil.
İlk buluşmada bunu beklemek biraz tuhaf bence. Ayrıca döner güzel bir tercih, samimi.
Ne kadar ayıp ya ben onu bile yiyemem bana kalsa sadece oturup konuşmak olur
İlk buluşmada lüks restoran 😅😂🤣🤣 ilk buluşma heyecanı olmayacak ve yemek mi yiyeceksin?
afferin kizz.. cocuga iyilik yapmissin tekmeyi totosuna vurarakk..
tamam lüks restorana götürdü, sonra ne olacak
kızz ne güzel aç kalmamışsın ne olacak dönerci olsa buraya gitmem deseydin en başta
Sen bahane aramışsın isteseydin cocugu ciğerci bile olsa kabul ederdin
Dönersen benimsin koftesyen ellerin yavrum. Gel ben seni suşi ye goturucem
Yani Paris’e özel uçakla götürmesi gerekiyordu
ne cimri bir herif miş değil mi
Bence ön yargılısın bu şekilde mutlu olamazsin
Ama senin gibi kızların nedense kiymeti oluyo. Sıçan yaranır hesabi
Eğer standartların üst düzeydeyse o zaman öyle birisini bul ve o zaman bulduğun kişiyede uyum sağlamalısın sen dönerciye götüren birisiyle olmayı kendin tercih ettin standartlarını kendin belirlemelisin askim💗
Lan bi doner 500 lira olmuş. Et ise tabiiki tavuk donerse direkt ayril kanka asdggkl
Tavuk döner
Kotu olmuş. Şartlar kotu demek ki onda para yoktur fazla
Ayak üstü özensiz bir yerdi
Sikinti bide senle sevşmek falanda isteyince eski kasa bi arabayla gelir haha
Klasik her şeye maddiyat gözüyle bakan kız ve erkek... Tencere yuvarlanıp kapağını bulsa hiçbir sorun kalmayacak
@Ölenekadarghostuzz tamam kanka sende traktor ve tekeri misalisin geniş geniş düşünmeye devammm