AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
161Cevap
Bir dahaki sefere sen götürürsün lüks restorant a olmaz mi
Aç gözünü doyuramamış. Adamın yakasından düşmekle iyi yaparsın.
Maddi durumu lüks bir restorana götürebilecek kadar iyiyse ve dönerciye götürmeyi tercih ettiyse tam bir rezalet, muhtemelen layık görmemiş ama parası yoksa bence saygı duymalısın yani cebindeki son parayla oraya götürdü seni belki de?
Haklısın evet, kız arkadaşımla tabi ki dönerciyede giderim ama ilk buluşmada kızın talebi değilse eğer dönerciye gitmek aşırı saçma bir seçim. Standart bir kahveciye bile götürse gayet makuldü ama dönerci fazla ergence.
Senin gibi yiyice karakterler yüzünden bizimde adımız çıkıyor. Gercekten çok yazık
Al hepsi senin olsun knk gözümüz yok
belki maddi anlamda beklentini karşılayacak imkanı yoktur.
Haklısın, senin gibi bi piremsesi boğaz manzaralı bi lokantaya götürmesi gerekirdi kesinlikle
neden biz kokoreçciye gideceğiz ne var bunda maksat gönüller bir olsun
Belki parası yoktur belli eder insan kendini bu kadar rahatsız olduysan en başında konuşmasaydın
Sevdikten sonra bunlar çok mu önemli gerçekten, zamanla belki orayada götürür
kzım adamın parası ona yetmiş dua et simit ayran almamış
Evet.. bencede senin gibi bir kızdan olmaz. Doğru bir karar vermiş. Adamı kurtarmişsin.
Bende öyle takıntı yok biz ilk buluşmada çiğköfteciye gittik sonrada ikimizde paranıza göre gittik ama madiyatin önemi yok oradaki sohbet ortamı tatlı yapan
haklısın. otele götürmeliydi. seçememiş ne olduğunu muhtemelen.
Lüks bir yere gerek ama dönerci de saçma. Hiç çoktan kafe ya da orta dereceli bir restorant olabilirmiş.
Keşke öyle olsaydı
Ya parası dönerciye yetti veya normal bir yemek olmasını istedi ben sevdiğim adam nereye götürürse götürsün mutlu olurum ama bazı odun erkekler malllıklarından yapıyorlar
Evde yiyip gitseydin uzun yoldan mı gittin de aç gidiyorsun
Nusrette mi götürsün tatmin olur muydun
O kadar beklentim olmaz merak etme sen
Ben ilk buluşmamızda gergedan yemeye götürmüştüm :D
Çok saçma yapmışsın karnını doyurmak için bir yere götürmüş daha ne istiyorsun sen altın mı yumurtluyon
Hiçbir şeyi haketmiyor aslında sizin gibilerle tek gecelik takılıp geçeceksin ondan anlarsınız
ya super iste sen dogdugundan beri altın kasıkla yemej yiyon sanki ne bekliyon aqq
Valla eve goturmedıgıne şükret ya da arabada oturalım dese daha kötü
Çok abartı ilk buluşmada nasıl bir şey bekliyordun adı üstünde ilk buluşma adam seni etkilemek yerine doğal gelişsin istemiş
kendinizi fazla önemsiyorsunuz sizi neden lüx restorana götürsün niye fazla para harcasın bunu hak ediyor musunuz?
İlk görüşmede dönerci olmamış. Ancak yemek ile değilde bir çay içme ile ilk görüşme planlana bilinirdi
Eğer garsona davranışı, uslubu falan iyiyse gayette hos bence. Maddi durumu da onemli bi faktor
kesinlikle haksızsın bence önemli olan orada ki muhabbet ama dönerciye götürmeside ilgisizlik gibi görünüyor
Çok istiyorsan senin de ilk bukusman sen götür hayat ikiniz içinde eşit değil mi ikinizinde ilk bulusmasi...
En azından düşünmüş, cebi para dolu olanlar da var markete bile götürmezler
ne onemi var bunun sen yemek yemek icin m ibylusuyosun
Haksızsın ilk buluşmada ne bekliyorsun ki
Sizide zanneden sadrazamın kızı bulunmaz hint kumaşıda değilsiniz ne bu insanları aşağılamak
Bence beyfendi biraz öküz hiç başıma gelmedi ama gelse ne tepki verirdim kestiremiyorum.
Bence senin yanında kendini rahat hissetmis bana göre biraz uyumsuz davranmışsın
Önemli olan geçirdiğiniz vakittir. Lüks olup olmaması önemli değil. Değer maddiyatla ölçülmez.
Niye bu o***** çocuğu musun? Soruyorum sadece ima etmiyorum
Senin gibi menfaatçi kızları istemiyoruz kızları para istiyor şan çalış
Belki seni çözmek için böyle yapmıştır nereden biliyorsun
Bende ilk buluşmada vermedi diye olmaz dedim seninkiyle aynı
Bence gayet iyi lüks restoran istiyorsan bijlerle takıl
Çiğ köfteci ye giteseymissiniz daha egzantrik löküs olabilirdi
Ya ne varmış dönercide siz de bi alemsiniz he
belki parası yok sen onu lüks bir yere gotrseydin
Bence güzel😍💓
Olur ya @Flankes1 biz niye dönerciye gitmedik ya?
Bi dahakine öyle yaparız 🙃 ne yediğin değil kiminle yediğin önemli 😒 senin elinden yediğim bi parça simiti bi başka yemeğe değişmem ben
Ya sen simit yersin yine konu döner ekmek😒
Olur olur yeriz ne olmuş ki 🤷🏻♂️
haklisin bence
Teşekkür ederim
yorumdakiler yanlis anlamis konu para degil kafede bulussaniz daha iyidi dönerci ne ya vizyonsuz mudur nedir
Evet ya kafe bundan daha iyiydi
Abla bence senden olmaz 😄
Bencede. Döner yenilmez mi ya 🤣 bende aybükeyi dönerciye götürücem mesela 😊
Sözün var bak unutma ama 😄😊
tamam söz :) sonrada tatlıcıya gideriz. bu gidişle çok kilo alıcaksın sen :D
Kilolu da sevmez misin beni 🥺
Severim ama sen yinede çok kilo alma 🤣 ama sana kiloda yakışır 😊
tamam 😊
dönerci işte ne güzel
Bütün gün bu soru karşımda engelleyin beni ya
Hahahaha gündemi ele geçiririm böyle
haklısın ya biraz ozen lazim
Evet ayak üstü dönerci çok banal yani
kesinlikle askim en azindan duzgun bi kafede kahve icseydiniz
Neredee keşke
Tavuk dönerse sıkıntı
Tavuk döner
Vah vah vah
Nusrete mi götürseydi
Yok o kadar da değil ama en azından düzgün bir mekan
Böyle basit şeylere takılma gerçekten seviyor isen her yerde mutlu olursun
İlk buluşma özel olmalı
bu ekonomide adamın parası yoksa ne yapsın :D
Eve gitsen olurdu gibi
O adamla olur da senle olmaz..
abla haksızsın
Komiksiniz 😁
Doğru seninle olmazmış iyi yapmışsın
Bence böyle soru soranla olmaz