Anneme tokat atmakta haksız mıyım sizce. Düşünceleriniz neler?

Ben tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı, olmayacağını da kabul ettim ve hiç denemedim. Annem benim çirkin olduğumu bir türlü kabullenemedi. Evlen evlen diyip duruyordu. Tipsizim bana hiçbir kız bakmaz diyorum anlamıyor. 2 gün önce yine baya bi darladı şunun çocuğu evlendi bunun çocuğu evlendi vs. En son çıldırttı tokat attım burnu kanadı. O zamandan beri konuşmuyor benimle. Sizce haksız mıyım? Tipsiz olmak benim suçum mu? İstemiyorlar işte zorla mı istettiricem kendimi?

Anneme tokat atmakta haksız mıyım sizce. Düşünceleriniz neler?
Cevapla