Selamlar
37 yaşına gitcem bu kız çocuğu olarak halen nasibim açılmadı ama çocuk sahibi olmayışa çok istiyom? Sizce artık allahtan umudumu kesmelimiyim?
Selamlar
37 yaşına gitcem bu kız çocuğu olarak halen nasibim açılmadı ama çocuk sahibi olmayışa çok istiyom? Sizce artık allahtan umudumu kesmelimiyim?
Öncelikle bir erkekle (hoşlandığın) tanışmaya hiçbir çaban yoksa ve çoğunluk akıl hastası günümüz BOZUK kadınları gibi oturup bekliyorsan ozaman için ÇOK ZOR.
Artık abuk sabuk videolarla kadınlara acaip yanlış ve erkeği tamamen kendinden soğutacak hareketler yaptırıyorlar , erkeğin güvenini tamamen yokedecek , kendisini zarar insan ilan edecek nekadar hareket varsa kadınlar yapıyorlar.. Sosyetelik narsistlik kendini beğenmişlik erkeğekafa tutma , kibir ukalalık , ülke batarken sosyete gibi yaşamay açalışmak vs vs vs liste uzun..
Düzgün bir erkek seni beğeniyorsa önce sana uzaktan bakar seni ikesmeye izlemeye hal ve hareketleri davranışlarına "SANA" (kadınlar gibi cüzdanına parasına vs değil) bakmaya başlar, seni beğendiği için seni ölçer biçer.. ve içinden şu soruları sorar : "acaba evlimi? , sözlümü , sevgilisi var mı? ya da bende hoşlandı mı?" kimsenin alnınd ayazmıyor ne oldu kim olduğu ve medeni durumu? Kadınlar ise bu aşamada erkeklere hakaretler etmeye başlarlar "abaza erkek , bana bakıp duruyor, aç köpek vs vs" işte kadınların aklının almadığı ve erkeklerden ayrıldıkları can alıcı nokta burasıdır. Düzgün bir erkek kendisine YEŞİL ışık yakmayan bakmayan ilgilenmeyen "adam yerine" koymayan , kulaklık takıp gezen, kime baktığı belli olmasın diye güneş gözlüğü takıp duran ve "iletişim" nedir bilmeyen kadınlara zorla gidip ZORLA tanış-MAZLAR !!! Zaten kimse zorla istenmediğiy erde durmaz erkekler hiç durmaz ! özellikle de bu ülkede.. erkeklere TVlerde sabahtan kaşma kadar "saapıık , kaatiiil , taacizci" vs hakaretler edilen ülkede.
Kadınlara ise pislik bozuk tımarhanelik tavsiyeler veren kendisi akıl hastası arız ilişki uzmanları ise TAM TERSİ YALAN söylerler (bol bol takipçi toplamak için) erkekler KÖPEK olacakmış ZORLA senin peşinden koşacakmışşş , bu ülkede bir kadının ZORLA peşnden koşarsan saapık ilan edilip POLİSLİK OLURSUN bunu her erkek bilir. ÖZelliklede bu zamanda , erkeklerin sabahtan akşama kadar KÜRESELCİ PROJESİ OLARAK BİLEREK ve İSTEYEREK KARANLANDIKLARI BU ÜLKEDE (amaçları senin şuanda yaşadığın sorunu yaymak , ülkede aile yapısı yoketmek ve ülkeyi çökertmek ama bunu anlayacak farkedecek akıl beyin insanlarda var mı? YOK) neyse bukadar detaydan çıkıp ana konuya geri döneyim.. Nerede kaldık , EVET sana bakan seni beğen en bir erkek varsa bunu farkedersen onunla iletişim kurmak konuşmak tanışmak için bir çaban OLSUN MUTLAKA ! Boktan yalan uydurma ilişki uzmanı akıl hastalarını dinleME! Onların çoğu kendileri yalnız insanlar , bozuk kimseyi sevmeyen kadınları kendileri gibi yanlış yöne yönlendiren insanlar. Hep aynı yerlere gidiyorsan farklı yerlere git , farklı insanlar gör.. hep aynı otobüse binersen hep aynı yere gidersin? farklı biryere gitmeyi bekleyebilirmisin? hayır.. Ama bu demek değilk ipini kopart eve girme sokaklarda yatkalk.. sadece zamanın olduğunca insanların olduğu yerlere git etraf BAK , telefona değil ! etrafta seni beğenen ve "sana" bakan biri mutlaka çıkacaktır birgün bir yerde ama bunu tabiki aramak gerekiyor , erkeklerdede aynıdır bizde , 100 kişi bakmaz bir kişi bakar ozaman bizde ilgileniriz ve ondan 1 YEŞİL IŞIK bekleriz tanışmak için
((çünkü evlimi sevgilis var mı sözlümü alnında yazmıyor kimsenin? ZORLA gidip çağrılmadan tanışmak alkolik BAR CLUB çocuğu YÜZSÜZ tiplerin yaptığı kötü bir davranıştır, kadın bkamadan ilgilenmeden çağrılmadan giden erkek yarın öbürgün evli kadınada gider önüne gelene gider, bu cesaret değildir akıl hastası ilişki uzmanı gerriizekalıların söylediği gibi.. "cesur" erkek korkusuzca sizin ayağınıza gelirmişş vs vs bu insanlar alfaymış mışş.. buarada Lafa hayvanlarda sürü lideri demektir BİZLER İNSANIZ , bir erkeğin en sevmediği ve istemediği durum = evli bir kadına bilmeden gidip yanlışlıkla tanışmaya çalışmak istemesidir, bu çok abes ve erkek için korkutucu bir durumdur, kimse kimsenin karısına sevgilisne ZORLA asılmak istemez, bu yüzde sen bekar olarak taışmaya çaban olsun)) .. Sen o YEŞİL ışığı hoşlandığın erkeğe göstereceksin iglileneceksin bakacaksın (küfreder gibi değil ilgilendiğini göstererek belki hafif gülümseyerek ama gülerek değil, gülemk alay etmektir.. bu hatayı yapan çok fazla kadın var.. tanımadığı kendisine bakan erkeğe gülüyorlar , KOMEDİ FİLMİ Mİ ÇEVİRİYORUZ burada? HAYIR.. ozamanda erkek kendisiyle ALAY EDİLDİĞİNİ düşünür, bunu aksini idaa edenler YALANCILARDIR onları dinleme (özellikle hayal dünyasınd ayaşayan YALANCI ilişki uzmanı tipleri dinleme) gülmeyeceksin hoşladın erkeğe "GÜLÜMSEYECEKSİN HAFİF" arada DAĞLAR kadar fark var.. birisi ALAY ETMEK , diğeri Bende senden hoşlandım TAMAM gel tanışalım demektir.. ama bunu bilecek IQ eka çoğu kadında YOK ama artık sende var.. kullan!
Müslüman olarak sana önerim (Sende Müslüman bir kadınsın) alkol kullanmayan , BAR CLUB vs gece hayatı takılmayan "düzgün" bir erkeği seçmen.. tabiki hayat senin seçim senin karar senin.. Buarada ülkenin içinde bulunduğu durumda hiç iç açıcı değil , ekonomi batık bitik , erkekler ekonomik zorluklar ve borç içindeler , böyle bir ortamda erkekler istedikleri kadar kadın sevdiği hoşlandığı insan olsun "evlilik" konusunu 1000 defa düşünüyorlar : acaba para yetecek mi acaba evi gçindirebilecekmiyim , borçlar faturalar giderler masraflar vs vs.. bunlarıda düşünüyoruz biz. hiçbir şey öyle basit değil! ve yine yalancı pislik ilişki uzmanı tiplerin kadınları yanlışa yönelendirdikleri bir konuda daha var : giyim kuşam elbise !!! Bir erkek hoşlandığı kadını elbisesine BAK-MAZ !!! bunu kadınlar hala öğrenemediler ! Biz elbiseye göre kadın ASLA SEÇMEYİZ, bir erkek seni seviyorsa gerekrise elbisen kötüyse sana hediye elbiseyide o alır eğer madd iimkanı varsa.. ama ASLA elbisen için seni yargılamaz seni seven erkek , bu yalanı kadınlara kim öğretiyor diyeceğim? ama şeytan işi kapitalizm sistemi içinde yaşağımız için ve insanlar sürekli birbirlerini elbiselerle arablarla LÜKS hayatla ezmeye çalıştıkları için bu yalanı sistem kadınlara öğretiyor diyeceğim.. NEyse özetle çaban olsun bir erkekle tanışmayaa sevmeye ve ara , armaya devam et..
arayan Mevlasınıda bulur , belasınıda , Aşkınıda :-) nasipse tabii.. zamanını yerini kims ebilemez, belki markete gidip hayatını aşkıyla tanışırsın belkide gezmaya farklı biryere gittiğinde ya da yolda biryerlerde.. ama önemli olan karşılaştığın iletişim kurup tanışmak için neyapıyorsun? çaban varm sevmeye? yoksa sen tanışmaya çaba göstermeden bu zaman bu ülkede herşeyi erkekten tek taraflı olarak bencilce bekliyorsan ozaman ZORRR... bol bol beklersin .. yukarıda yazdım hiçbir erkek kolay kolay sana ZORLA gelip ZORLA tanışmayacaktır eğer düzgün bir erkekse ve sende onla ilgilenmiyorsan ona geri bakmıyorsan vs vs vs..
Bu yorumu tamamen tesadüfen gördüm ve ben şok kitapmı yazdınız ne yaptınız yemin ediyorum editör gibi yazmısta yazmışsınız
Doğru buna da kâni oldum, biz sözde uzmanların sözlerine toplumsal olarak bakarak hareket ettik ve dediklerinin hiç birisi de olmadı ben çevrem de bana ilgi gösteren erkeklere sırf bu uzmanların saçma sözlerinden dolayı bakamıyorum direk bakarsan işte şöyle olur, yok bakmazsan peşinden gelir… gibi daha bir çok etkenden dolayı bana ilgisini bariz gösteren beylere hiç bir şekilde tepki vermiyordum ama içten içe acaba şunu yapsamıydım gibi çelişkili düşüncelere uzun süşüncelere, çıkmaz sokaklara giriyordum ama bu yazı o kadar okuduğum yazının için de en gerçekçi ve mantıklı bulduğum ve önerdiğiniz uygulamalar bile kaba veya yanlış anlaşılmaya çıkmayan gayet olağan hareketler, insan uyguladığın da için de pişmanlık veya huzursuzluk çıkaracak bir şeyde yok teşekkür ederim bu bakış açınızı ve hayat tecrübenizi bizlere sunduğunuz için uygulayacağım…
@Akılzehir Bu uzmanlarında çoğu psikolojik savaş veriyorlar ülkeye ve aile yapısına karşı. Yukarıda belirttim sana uzaktan bakıp seni beğenen bir erkek senni kim olduğunu bilmiyor? evlimisin sevgilin var mı nişanlımısın sözlümüsün yoksa yalnızmısın? hiçbr çaban yoksa o erkekle ilgilenmiyorsan yüzne bakmıyorsan onla muhattap olup adam yerine koymuyorsan YÜKSEK ihtimal çoğunluk gibi şöyle düşünür = "bu kadın evli veya sevgilisi var ki benle muhattap olmuyor ya da bende hoşlanmadı.. bende gider başkasını bulurum" BU BUDUR.. KİMSE İSTENMEDİĞİ YERDE ZORLA DURMAZ, YALANCI İLİŞKİ UZMANI PİSLİKLER KADIN ve ERKEĞİN ARASINI AÇMAK İÇİN İNSANLARI DÜŞMANLAŞTIRIYORLAR. Bu ülkede artık KÜRESELCİLERİN Yeni -Dünya-Düzeni projesi uygulanıyor.. Şaka değil ciddi ve gerçek, eskiden sağ sol savaşı çıkartmışlardı ülkeyi yoketmek bölmek için şimdi çook daha tehlikeli bir projeyi başlattılar = KADIN - ERKEK savaşı çıkartma projesi. Bu amaçla artık özellikl kadınları erkeklere DÜŞMAN EDECEK , SALDIRTACAK , ERKEKLERE KİN duymalarını sağlaycak diziler filmler programlar propagandalar haberler ve raklamlar yapılacak hazırlıklı ol ve seyrettiğin bir görselden sonra : içinden erkekler kötü erkekler piss erkekler katil erkeklere karşı kin duyacağın bir görsel gördüğünde bu söylediklerimi hatırla BU PROPAGANDALARI ÜLKEYİ BÖLÜP YOKETMEK ve İNSANLARI BİRBİRLERİNE DÜŞÜRMEK İÇİN YAPIYORLAR. Sende kesinlikle birgün biryerlerde TVde medyada internette bir videoda vs göreceksin ve ozaman bu projenin parçası olma ve şunu düşün sana bunu yapanların bir amacı var = Ülkede aile yapısını YOKETMEK ve bu amaçla kadınları erkeklere düşman etmek.. Selamlar...
Asla umudunu yitirme, ama tabiki sende mücadele etmen lazımdı, karaydı, beyazdı, boyu kilosu dersen o nasip den, umuttan çıkar. sen kaderine müdahale etmiş olursun. ki çoğu insan bu yüzden huzursuz ve mutsuz evlilik yapıyor. ben görmedim ki çoğu insanda,
''para ikinci planda, ahlaklı olsun efendi olsun, huzurlu mutlu yuvam olsun '' diyen.
ya tipine aldanıyor ya parasına, sonra vay efendim eve gelmiyor vay efendim kötü huyları çıktı /varmış, vay efendim huzurum yok.
oysa iyiyi arayan insan, güzellikler bulur. Hayırlısıni versin herkese Allah.
Hayatta ne istediğini bilmek herkesten ve herşeyden önce gelir, insanın mutlak surette bir yol haritası olmalı.. Bir insan hayatını bir başkasının el vermesiyle ve desteğiyle iyi bir yere getireceğini zannederse hayatı beklemekle geçer gider.. İnsan kendi hayalleri ve hedefleri için yaşamalı, bir başka kişinin ilgisi ve sevgisine mecbur hissetmemeli.. Çocuk isteğini diğer çocuklara destek olarak onlara sevgi ve imkân sağlayarak giderebilirsin.. Her insan evlenmek zorunda değil ve unutma her evli çift mutlu değil, yanında uyuyan kadına/erkeğe tiksinerek, nefretle bakanlar da var.. Bazen yalnızlık en güzelidir, tıpkı benim de tercih ettiğim gibi..
Asla umudunu kesme. Her şeyin bir zamanı var ve belki de senin hikayen başkalarından biraz farklı bir yoldan ilerliyor, ama bu asla olmayacak anlamına gelmez. Hayat sürprizlerle dolu, ne zaman ne olacağını kimse bilemez. Çocuk sahibi olma isteğin çok doğal ve kalbinde böyle bir sevgi varken, bir gün o sevgiyi vereceğin bir kapı mutlaka açılır. Belki kendi yolunu, kendi mucizeni yaratman gerek. Ama unutma, 37 yaşında olmak hiçbir şey için geç değil. Hayalinden vazgeçme. Yüreğinde o umut varsa, bir gün mutlaka karşılığını bulur.🫶🫂
Ah canım ya, ne ara umudumuzu kesecek kadar sıkıldık bu hayattan 🙈 Sabır, sabır ve bir tutam daha sabır diyorum sana 💖 Bence umudu bir kenara bırakmak yok, her şeyin bir zamanı var. İnsan 37 yaşında da harika bir yuva kurabilir ve mükemmel bir anne olabilir! Zaten annelik yaşı son yıllarda baya genişledi, bu bir gerçek 🌟
Ama nasip biraz da kendini göstermekle gelir, hani o tam Cinderella sendromu - evde bir köşeye saklanırsan Prens nereden bulacak seni? 😊 Kendini mutlu edecek şeylere odaklan, bakarsın beklediğin mutluluk ansızın kapını çalar 🤗 Ramazan'ın enerjisini hisset: hayallerini içten bir dua ile dile, iç huzurunu bul. İnan bana, her şey çok başka olabilir 🌙✨ Sana kocaman sarılmalar gönderiyorum, hadi yaz bakalım bana neler düşünüyorsun? 🥰
Cevap
209Cevap
Merhaba,
Allahtan umudu kesmek ne alaka!
Allah ne alaka! 😅
Allah mı diyor it kopuk sevin, serseri cani sevin diye! 😅
Görücü usulü olabilir. Aileler aracı olur kolu komşu aracı olur. Arkadaşlarından rica edebilirsin!
Hayra vesile olan hayrı yapan gibidir hadis-i şerif...
Her şeyi Allah'a bırakmayın, Allah el ayak vermiş kaş göz dil vermiş, kullanmak lazım! 😅
Armut piş ağzıma düş yok!
Herşeyi yapınca da Allah bana bırak ben bakacam diyo, onu nedacoouk?
Nerede diyor kanıt ispat?
Evlilik Allah'ın emri peygamberin sünneti ve imanın yarısıdır. En güzel aşk helal olan aşktır ve evlilik ile olur olmalı...
Kader ikiye ayrılır ihtiyari ve ızdırari kader. Izdırari kader de kulun hiçbir etkisi yoktur ihtiyari kader ise bize kulun çabasına bağlıdır. Cüzi irade de denir..
Evlilik sevgili ilişki bunlar cüzi irade ihtiyari kaderdir...
Başarılar dilerim
Teşekkürler abi. 🌸
Hayır tabii ki umut her zaman var
Her an tekrar kurabilirsiniz
siz arayın bulun erkek
Allah'tan "hiçbir zaman" "hiçbir konuda" ümit kesilmez. Öncelikle bunu bil. Ve konuya gelecek olursak; insan ömrünün kaç sene olacağını da bilemez. Belki 18'inde evlenen biri 19'unda bu dünyadan gidecek. Belki 23'ünde evlenen biri 25'inde bu dünyadan gidecek. Belki 50'sinde evlenen biri 110 sene yaşayacak. Ömür süremizi bilmediğimize göre erken - geç diye bir şey yoktur. Kaldı ki 37 genç bir yaş. Çocuk lomusuna gelecek olursak yine erken evlenen birinin çocuğu olmayadabilir, olup öledebilir. Sen 38'inde evlensen Allah nasip eder de 39'unda anne olursan, gayet iyi olur. Çocuğun olmadığını varsay. Evlatlık edinebilirsin. Bence kimsesiz kalmış, aile sevgisini tatmamış birine aile olmak dünyadaki en büyük iyilik ve doğurmaktan çok daha güzel. İlerde evlenir de anne oluram, bir de evlat edinmeyi de düşünüyorum mesela. Yuvadan edindiğin evlat ilerde kadir kıymet bilmeyen biri olabilir düşüncesinde olanlar var ama unutmayalım ki öz evlatlardan da kadir kıymet bilmeyen var. Belki de bir çocuk doğurur bir de evlat edinirsin. Annelik yapmak değil, bakmaktır çünkü.. Evlat, senden olan değil, evlat gibi hissettiğindir. Belki 1 ay ömrün kaldı belki de dünyanın en uzun yaşayan insanı sen olacaksın. Geç diye bir şey yoktur. Hayat böyledir. Hayallerini kaybetme.. 🩵
Diyosun?
Ülkenin ve dünyanın bu halinde belki de yuva kurmak ve yeni bir insan dünyaya getirmemek daha iyidir, yani aslında yuva kurmayarak farkında olmadan iyi bir şey yapıyor olabilirsin.
Düşünsene çocuk büyüyünce sana küfredecek niye beni böyle bir yerde dünyaya getirdin diye...
(Maddi durumun çok iyiyse ve çocuğu Norveç'te falan yapacaksan ayrı tabi :D )
İlle de yuva kurucam, anne olucam diyorsan da yaşın çok geç değil, sadece kadında yumurtuların belli bir yaştan sonra eskimeye başlama durumu var, bunun için de eğer istersen ileride doğum yapmak için şimdiden yumurtalarını dondurabilirsin, bir doktora sor bu söylediğimi detaylı anlatacaktır sana.
Bir de annesiz babasız bir çocuğu evlat edinerek hayatını kurtarabilirsin bir insanın, bu da bir seçenek, bence en iyi seçenek.
İnsanların böyle durumlarda aşırı motive edici toparlayıcı motive edici cümleler kuruyor ama şunu atlıyorlar hayat sizin motivasyonunuzu umursamaz. Ne yaptığınıza bakar yanlızca.
Ailenle ilgili bir problem var %99.9 çünkü evlenemeyen ya da insanlarla pozitif ilişkiler kuramayan insanların %100 problemleri onları büyüten ailelerin hiç ilgilenmiyor ya da üstüne cehhenem baskısı yapıp bireyi tamamen kapatıyor oluşu. İki şekilde de böyle problemlerin çıkış noktası bok gibi anne-babalıktan geldiğini söyleyebilirim.
Peki bu nasıl düzelir benim ilişkim iyi gitsede elimde olmadan soğuk yapıyorum
Aydın mı 🤔😔🤔. Hiç sanmam. Hatta hayatı ve ruhu cehennemle aynı renk ve doku olmuş içi karanlıkta bırakılmış ama bir ışık zerresi yakalamayı hala arzulayan biriyim yanlızca.
Ailemin ne kadar kötü olabiliceğini şöyle açıklıyabilirim. Öyle bir aile düşün ki piskolojik baskılarla
derin depresyona sokup 16 yaşında bir çocuğa beyin sapı inmesi geçirtip Somatik sinir sistemi hasarı meydana gelmesine sebep olucak kadar kötü bir aile. Askere gidip geldim ve bu seferde evlen diyicek kadar da yüzsüzler ☠ Çocuğu yanlızca pederin anasının çenesini kapatmak maksatlı ve çreve aile işte bunlar demesi maksatlı yapmış olmaları.🤢🤮🤢
@Mel912 İstediğin kadar kaç... Küçüklükte nelere maruz kaldıysan onlar seni şekillendiriyor. Kararların insanlara yaklaşımın. Hepsine karar verişini etkiliyor.
Birisi gelse ve seni seviyorum dese ona inanamam içimden bir çıkarım yapamam. Biri beni seviyorsa demek ki bilmeden onun menfaatlerine aşırı cevap veriyorum herhalde diye bir kanıya gelirim. Bazı şeylerden uzaklaşmak çare olmuyor artık problem o ev olmaktan çıkıp sen halini alıyor. İnsanlara ne derlerse desinler güvenemiyorum ve içten içe de bir nefretim var ve bu onlarla ilgili bile değil. İçsel bir hasar veriyor kötü aileler insanlara.
26 yaşım. Ordakilerin hepsi genç olduğundan ben kantinci olmuştum. Askere de gitmek zorunda değildim param vardı. Pederin dükkan da müşterilerin yanında askere gidicek belki adam ederler lafını söylemesi üzerine gittim. Ne kadar canım bir ebebeyin olduğunu görür belki diye. Ama canım ve cahillerin bir sonu olmadığını kendi babama bakıp çok iyi anlıyorum. En çokta insanın canını bu acıtıyor.
Ayyy çok kötümsersiniz ya
Bazi seyler tek basina olmuyor sen ne yapiyorsun bikmiyorum ama cogu insan kapim calinsin nasibimdeki erkek gelsin diyo öyle olmuyo biraz caba, ah onun maasi az olmaz, aman bunun burcu uyumsuz gec , aman o tribimi cekmedi sil yani cogu kizlar bu sekildeydi daha genciz önümüzde cok koca var diyerek evde kaldilar benim cevrem de de var, eger hayatinda evlenmek istiyosan
Ztn insanin cok ömrü yok kendi basina yasa bence kocada dertden baska bisi degil bazi seylerin zamani var 20yken evlenmek baska 40 ken baska 60 ken baska ben bile koca dirdiriyle ugrasamam diyom bu saatden sonra onun dirdiri falan insan alistigi yasamdan cikamiyo
Bence umudunu kesmemelisin. Herkesin zamanı kendinedir. Kimi 25 yaşında evlenir 5 sene sonra boşanır kimisi de 40 yaşında evlenir hayatının sonuna kadar güzel bir ilişki yaşar. Kimi 20 yaşında mezun olur iyi bir iş bulabilmek için 7 sene bekler, kimisi de 27'sinde mezun olur çok güzel bir kariyer yaşar. Geç te olsa mutlu olamayacağın anlamına gelmez 😊
Evlenmek zorunda değilsiniz aslında, evet yuva kurmak gerçekten güzel bir şey ancak sırf yuvamı kuracağım diye de hayatınızı karartmak zorunda değilsiniz. Evlat edinebilirsiniz. Bende öyle yapacağım, bu dönemde kendime göre birisini bulamayacağımı düşünüyorum bir süre çalışıp kendi düzenimi kurup evlat edinmek en mantıklısı bana göre.
Umudunu hiç bir zaman kesme. Yaşın daha hem evlilik hemde çocuk için geç değil. Çocuk çok önemli haklısın, hormonların çocuk çocuk diye sana baskı yapıyor ama yanlış kişi ile evlilik sana sadece üzüntü getirir.
senin ihtiyacın olan, sana kendini özel hissettirecek ve o büyük kalbini aşkla dolduracak bir erkek lazım. Güveneceksin yani.
umudunu kesme ve beklentini doğru ayarla. Para pul olmasın. Güveneceğin ve potansiyeli olan bir erkeği tercih etmeni öneririm.
Ayrıca her insan yuva kurmalı. Yanlızlık Allah’a mahsusdur.
Sperm bağışı yapalım ablaya 😅 şaka yapıyorum kanka, olabilir neden olmasın. Kimler kimler hangi yaşlarda evleniyorlar. 5 kez evlenen bile oluyor sonuçta. Sen hiç birlikteliğik yaşamadığın için daha değerlisin yaşıtlarına göre öyle düşün moral bozma tamam mı bebiş
Çok yakın tanıdığım bir abla 42 yaşına kadar sadece 3 sevgilisi olmuş onlar da bayağa kısa süren ve kötü ilişkilermiş hiç aşk yaşayamadqn ölücem diyordu.. Sonra karşısına rütbeli bi asker abi çıktı onla evlendi, çok mutlular, çocukları da oldu yani umudunu hiçbir zaman kaybetme..
Eger mesleğin varsa ya da calisiyorsan evlenmeni tavsiye etmem. Calis parani ye, iç gez tatile git eğlen. Evlenip de kimin derdini çekeceksin. Koca derdi, koca tarafı derdi, akrabalar ikiye katlanıyor. Çocuk sorumlulugu.. bence evlenme benim şimdiki aklım olsa çalışır evlenmezdim
@_Butlerr_ 5 yıl oldu
18 yaşında komşumuzun kızı evlendi 20 yıldır görmediği tedavi kalmadı evlat sahibi olmak için olmadı, yine 45 yaşında geçen sene komşumuzun kızı evlendi ikizleri var tedavisiz, hiçbir şey için Allah'tan ümit kesilmez tabii ama bazı şeyler olmuyorsada olmuyor demekki, Allah herşeyin hayırlısını versin.
Bi dünya insan var yalnız yaşayan, kimi kendi tercihi olanda var, şunu hep söylerim herşeyin hayırlısını versin Allah, ama günümüzde baktığın zaman çocukları olan bir çok insanda yalnız kimi ayrı yaşamayı tercih ediyor gelmiyor, kimi evleniyor karısının kocasının izin vermediğinden dolayı ana baba yüzü görmüyor, hicmi fark etmediniz baba anneler torunlarına hasret bazı gelinler yüzünden, anne anneler birazdaha şanslı çünkü gelin tarafı hem annelerinin yanında oluyor çoğunlukla uzakta olanlar istisna tabi, insanlar kendi doğurduğu çocuktan korkar olmuş kimi madde bağımlısı aile baş edemiyor evi yakıyor ailesine zarar veriyor para için kimi içip içip eve geliyor huzursuz ediyor aile hesap sorunca evden ayrılmak istiyor ya da ailesini evden kovuyor yani say say bitmez tabi içlerinde hayırlı olanida var Allah hayırlı olanından nasip etsin, diyeceğim o ki düşündüğünüz şey çokta gerekli değil bu zamanda, Allah sağlık versin gelir varsa ya da çalışıyor san oh miss
Evlenmeye her zaman evlenirsin ama bu saatten sonra çocuk istiyorsan çocuk doğurman sıkıntı ve bakma işide artık çekemezsin çevremde 30 yaşından sonra anne olanların hepsi ya keşke erken çocuk yapsaydım ya da hiç bu toplara girmeseydim diye söylenip duruyor çocuk işi yaş onu bir kere unut diğer türlü adam bulursun
Valla yanlış anlama ama kız çocuğu deme kendine yani kocaman olmuşsun hiç mi isteyen birileri olmadı bu yaşa kadar yani beğenmeyip mi kaldın bekledin ya da kariyer planın mı vardı ne bilim camiye gittin mi hiç vs ordaki teyzeler namaz kılmaya gelenleri süzüyor 😂 sorular soruyor aynı şekilde medresedeki ve çarşaflı kızların çok peşinde koşuyor teyzeler ya da ailenin çevresi vs yok mu , işten , okuldan birileri asla tasvip etmesemde akraba vs son çaren yok mu
Hiç böyle düşünme nasip bu işler ve artık evlenme yaşları da ilerledi günün şartlarına göre , Allah geciktiriyorsa güzelleştiriyordur hep böyle düşün ve ayrıca pişman olacağın bir evlilik yapmaktansa hiç yapmamak daha hayırlıdır belki de en hayırlısı budur bu açıdan da bakmalısın bence !
Bu işler kısmet kısmet. olmazsa çok da incelememek gerekiyor demek ki. Bir hayat arkadasi deyip aynı elektriği yakalayabileceğiniz biriyle ciddi bir beraberlik düşünülebilir. Tanışmak için internet uygulamaları da var
İnternetten iyi insan bulunmaz
Yani internet ortamı biraz daha farklı olabilir katılıyorum Ama dediğim gibi bu biraz şans işi.. gecmis olsun.
Evlenemezsin diye bir şey yok. Ama kriterlerini gerçekçi oluşturman lazım. Mesela yaş farkı skalasını biraz genişletirsen ve hiç evlenmemiş erkek takıntın olmazsa geçmişin de temizse evlenmen gayet kolay olur.
Ben böylesi durumlarda şu şekilde düşünürm.
Örneğin 20’li yaşlarda sizin asla kabul etmeyeceğiz biri var ve 100’lerce defa gelse yok çekersiniz bu yaşlarda belki evet diyeceksiniz. Belki sizin için öyle bir zemin hazırlamıştır yüce yaradan bilinmez.
Allahtan umut kesilmez ben burada 45 inde cocuk sahibi olan gordum ama artik cocuk istiyorsan evlenmek icin evlenmelisin.. sevgiye cok takilmamalisin eli ayagi duzgun mu isi gucu yerinde saygili mi ona bakacaksin
Ya Nasip...
Ölümden başka her şeye çare vardır. Burada önemli olan senin seçimlerin. Bu yaştan sonra istediğin kriterde bir insan bulman biraz nasip işi.
Yaş ilerledikçe insan daha da seçici oluyor
Asla umudunu kaybetme! 💖✨
Hayatta hiçbir şey için geç değil, her şeyin bir zamanı var. 🌿🙏
Senin için en güzeli, en hayırlısı mutlaka bir gün gelecektir. Kalbini açık tut ve inan! 💫💞
Bence umudu kesme ama bir tavsiye vereyim bütün gün evde oturuyorsan evlenecek birinin karşına çıkması da çok zor, sen bir talip çıksın beni alsın diye bekliyorsundur belki ama bir erkeğin senden haberi olması lazım ki talip olsun :)
Çocuk sahibi isteyenler seçmeden evlendi.. çocuk istiyorsan çok düşünmeyecek evleneceksin yok önceliğin aşk ise sevdiğin biri olmadan evlenme çünkü benim kocam da çocuk istiyor ama ben ondan çocuğumuz olacak kadar onu sevmiyor daha doğrusu aşık değilim, aşk çocuğu istiyorum ben
İstersen 137 yaşında ol nasibin varsa vardır yoksa ahirete kalmıştır. Herkesin imtihanı farklı bu dünyada.
1987 doğumlusun sanırım? Hayır bu zamanda zaten evlilik yaşı 30+ oldu biraz geç kalmışsın sadece çıkar elbet
Görünüş de önemli açıkçası. Kimlik yaşın 37 ama görünüşün kaç gibi duruyor?
Allah'ın rahmetinden umut kesmeyin. Çünkü kâfirler topluluğundan başkası Allah'ın rahmetinden umut kesmez.'
Yusuf 87
Allah kolaylık versin
Acele etmeyğn bea ben 34 düm daha erken bnce senin içinde önünde 5 sene daha var önemli olan artık hayatına gelen gercekten hayat arkadasın olarak kalsın elindekinin kıymetini bilsin
Bu yazıyı yazdıktan sonra dm kutun dolmuştur muhtemel.
Neyse öhm hey bazen biraz ssosyalleşmen yeni şeyler drnemen gerekir eminim karşına biri çıkıcaktır merak etme
poktan bir durum seni anlıyorum. bilemedim ki ne desem. ben seyirci olcam bu sefer sanırım. umarım beyaz atlı prens hemen acilen su an gelir hızlandırılmıs bir evlilik sureci sonra.
Yanlış anlama ama bu saate kadar evlenmediysen artık hayatına devam et ne uğraşıyorsun bununla bu muhtemelen seninle ilgili erkeklere karşı çok mesafelisin anlaşılan
Senin oradan bakınca umutsuz gibi görünüyor ama benim buradan bakınca öyle durmuyor. Yani bana sorarsan kesme, ooo daha kim bilir neler yaşayacaksın..
Ya biri icin kendi hayatini veda ettin
ya ailenden sevgi görmedin
ya da sen kendini hic sevmedin
Bir cok neden sayabilirim o yüzdende hala evliligi bi halt saniyorsun
Sonra ne oldu
@_Butlerr_ biz 6 yil dir evliyiz
Muhtemelen artık yumurtalıkların bir çocuğu cekemeyecek kadar zayıflamış tır ama kadinlarin 40 kadar vakitleri var en kötü tüp bebek olursun yinede umudunu kesme
Allah'tan umut kesilmez ama kaderinde evlilik olmadığı gibi bir ihtimalde olabilir. Hayatta her şey bizler için.
Senin duygularını çok iyi anlıyorum aynılarını yaşayan birisi olarak. Ancak dünya sınanma yeri ve biz dünyada yaşıyoruz.
Üzme tatlı canını rabbim bir ferahlayacak kapı açar. 🥰🌼
evde oturup kaderini bekliyorsan bi 10 yıl daha beklersin. kader nasip diye diye çürüyüp kalacak bu millet. sosyalleşmen lazım kural 1
Biraz ertelenmiş bir amaç olacak ama hala geç ve imkansız değil umarım her şey gönlünüze göre ve hayırlı olur
Ben de 35 yasindayim aynı durumdayım. Allah tan umut kesilmez. Mutlu olacağımız içinde huzur bulacağımiz ömür boyu seve isteye evlenecegimiz evlilik nasip etsin Rabbim ikimize de Amin
@TheMurad amin
Çevredekilere evlenmek isteğini belirt bulsunlar uygun bi aday. Sende çok inceleme mühim olan karakter. İnşallah tez vakitte kısmetin açılır tatlım
Her zaman umut var tabii ki evlilik için ama çocuk için de çok geç kalmamak lazım. Bazı şeyler insanın kendisine bağlı adım atmak lazım ilgilenmek lazım bu işlerle
37 yas çocuk sahibi olmak için geç değil mi?
Gardaş demeseydin iyiydi mahalle arkadaşımla konuşuyor gibi hissettim 😃
Sen beren saatle bir degilsin 🙄
Olur inşallah dilediğin
36 yaşındayım. Beklemeyi bıraktım. Olursa olur, olmazsa yapacak bir şey yok. Hayat her şekilde akıyor zaten. Allah gönlünüze göre versin🙏
Allahtan umut kesilmez inşallah karşına biri çıkar görücü falanda mı gelmiyor çok takıntı yapmışsın Buda sana zarar verir
İnsan hissettiği yaştadır şu biyolojik yaşı boşverin. Hala umut var mı diye sorman bile hata...
Kendini kapatma, sınırlama, ilişkiler konusunda çok sınır koyma kafanda bitir herşeyi, özgür ol, olumlu düşün.
Allah'tan ümidini kesme 45 50 yaşında evlenemiyen evlenmiyen insanlar var evlilik her şey degildir
Uzulme allah hayirlisini verir demekki seninde nasibin bekliyor. Insallah bi çocugun guzel bir yuvan olur🥰
37 yasina gelmişsin. Merak ediyorum kac sorudur cevapliyorum. Sen hala Bakire bu yaşına kadar durabildin mi?
Bir cok kisi sevgili iken cinsellik yaşıyor. Dogru değil. Hayatin bu 37 yasina kadar nasil gecti ki?
Bend eoyle * düzgün kız çıkmadı yani ciddi olan evlilik istedim ama kkarsima cikannlarda ne hikmetse eglenmem derdindeydi
Ya neden olmasın gayette güzel bir yaş ayrıca tıp çok ilerledi öyle ümitsiz olma bu işler nasip işi ve sen bolbol dua et
Yalnız bu ablanın işi tıpla değil. Biyolojiyle :D
Umudunu hic bir zaman kaybetme ben 20 yaainda evlendim 27 yasinda bosandim ve yaşım kırk hala umudum var bekliyom
Bağdat yemen Arabistsn diyosun ben dubai olsun istiyom nasıl olacak istsnbulun dağında nerden bulacaz arap
valla sorma bende öleyim artık kısmet ne zmaan acılır bilemem ama bilidigim sey maddiyat olarak hic biseyi ertelemıycem
Umut et ama daima aklinda olmazsin.. Allah sana iyi gelecek insanlarla taniştirsin ve karsilaştirsin ve ömür boyu mutlu olmak nasip olsun
Kadin doktoru olarak soyluyorum, elini cabuk tut. Yoksa isler sarpa sarabilir.
Ayrica sakin evlenmemezlik yapma. 45 50 yasindan sonra cok acisini cekekrsin
@Arzu25777 hmm bence acelecisiniz biraz :)
Bence evliliğe odaklanma. Cinselliğe ve flörte odaklan. Direk evlilik amaçlı yaklaştığın için erkekleri kaçırıyorsun
Taniscan hemen evlenseniz. Ki her tanıştığın kafana uyucak diye bişey yok
Çocuk yapma 45'i bulur.
Ben de 26 yaşıma gircem ben de hala yuvamı kuramadım ama hiç yokluğunu da çekmiyorum şimdiki erkeklerden koca olmaz bugün evlenip yarın boşanıp bi çocukla ortada kalmak mı iyi yoksa hiç evlenmemek mi? Bunu sor kendine.
Sevgilim var baya süredir. Hala evlenemedik. Umudunuzu asla kesmeyin. :) Her karanlık umudun sabahı vardır..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?