37 yaşındayım hala yuvamı kuramadım. Artık umudu kesmeli miyim?

Selamlar

37 yaşına gitcem bu kız çocuğu olarak halen nasibim açılmadı ama çocuk sahibi olmayışa çok istiyom? Sizce artık allahtan umudumu kesmelimiyim?

37 yaşındayım hala yuvamı kuramadım. Artık umudu kesmeli miyim?
Cevapla