- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılRomantizm kişiden kişiye değişen bir kavramdır ve her iki aktivitenin de kendine özgü romantik unsurları vardır. Yağmur Altında Yürümek: Duygusallık ve Yakınlık: Yağmur, genellikle duygusal ve melankolik bir atmosfer yaratır. Partnerinizle birlikte yağmur altında yürümek, birbirinize daha da yakınlaşmanızı ve duygusal bağınızı güçlendirmenizi sağlayabilir.
Spontanlık ve Macera: Yağmur altında yürümek, spontane ve beklenmedik bir deneyim olabilir. Bu, ilişkinize heyecan ve macera katabilir.
Doğayla İç İçe Olmak: Yağmur, doğanın canlandırıcı bir parçasıdır. Birlikte yağmur altında yürümek, doğayla iç içe olmanızı ve romantik bir atmosferde vakit geçirmenizi sağlar.
Yıldızları İzlemek: Sonsuzluk ve Hayranlık: Yıldızlar, sonsuzluğu ve evrenin büyüklüğünü simgeler. Partnerinizle birlikte yıldızları izlemek, hayranlık uyandıran ve romantik bir deneyim olabilir.
Huzur ve Sakinlik: Yıldızları izlemek, genellikle sakin ve huzurlu bir ortamda gerçekleşir. Bu, ilişkinize dinginlik ve romantizm katabilir.
Özel ve Samimi Anlar: Yıldızların altında geçirilen zaman, özel ve samimi anılar biriktirmenizi sağlar. Bu, ilişkinizi daha da anlamlı hale getirebilir.13 Yorumla
Soran1 yılYine döktürmüşsün be kral kskks Peki senin için hangisi jsjjd
- 1 yıl
klavyeme sağlık kral sdfsd yıldızları izlemek
Soran1 yılAynı fikirdeyiz jsjsjjsdj
En İyi Cevaplar
1 yılBence ikisi de ayrı güzel ama yağmurun yeri başka. Yıldızları izlemek elbette büyüleyici, o sonsuz gökyüzüne dalıp gitmek insana huzur veriyor ama yağmur… Yağmur bambaşka bir şey.. Yağmurun sesi, o serinlik, yüzüne düşen damlalar… Sanki dünya duruyor ve o anda sadece sen varsın. Ne zaman yağmur yağsa içimde bir şeyler kıpırdanır, bir huzur kaplar ruhumu.💖💖
16 Yorumla
Soran1 yılBen ıslanmayı sevmiyorum ya
- 1 yıl
Suya alerjim var lakin yinede yağmur benim için huzurdur...
Soran1 yılHadi ya üzdü 😔
- 1 yıl
Üzülme alıştım hahahs
Soran1 yılTamam hsjjsd
- 1 yıl
😸
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Güneş batmak üzere, yakıcı sıcaklığı da geçmiş, hafif serin bir hava varken, kumların üzerinde oturup sohbet etmek. Güneşin tamamen kaybolmasını izlemek, sadece dalgaların sesini dinleyip, yıldızları izlemek. Hem huzur verici hem de sevdiğinle berabersin.
12 Yorumla
Soran1 yılOh mis
Her şeyi romantize etmeseniz olmuyor yani he ahshdh yıldız diyim bari
110 Yorumla
Soran1 yılKütük 😜
- 1 yıl
Sen fazla romantiksin bence 😄
Soran1 yılRomantik olmak güzeldir, bazı kadınlar her şeyin en güzelini hak ediyor çünkü. 😜
- 1 yıl
Bende hakediyorum kütükte olsam, aşk olsun.. alındım gücendimmm
Soran1 yılBazı kadınlar dedim zaten 🤦🏻♂️
- 1 yıl
Bazı kadınlar da bende var mıyım, bunu belirtmedinn
Soran1 yılSence belirtmem gerekiyor mu Askozadecik. 😂
- 1 yıl
Kütük dedikten sonra evet 🤣
Soran1 yılKütüksün ama hahah :P Evet varsın şapşik🤪
- 1 yıl
🙃🥳
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılBence ikisi de değil ama mutlaka birisini seçecek olursam yıldızları izlemek derim çünkü yağmur yağarsa saçlarım Islanir ve bu durum gerçekten beni çıldırtır orada romantiklik olmasının imkanı yok
13 Yorumla
Soran1 yılHahsjsj erkek olmama rağmen saçlarımın islanmasindan nefret ediyorum jsjsjs
- 1 yıl
Benimki de dalgalı kıvırcık arası bir şey üstüne su gelince olduğu gibi kıvırcık kıvırcık oluyor sinir bozucu djdj
Soran1 yılHe o yüzden jsjdjdjdj
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 1 yılBirlikte denize girmek olsun ya😂
11 Yorumla
Soran1 yılHaha o da olur
- Aşk İlişkileri konusunda 446 cevap paylaştı.
1 yılKarşındaki insana bağlı kimisi hiçbir 💩 anlamaz kimisi ise çok anlam yükler saatlerce bakabilir yıldızlara ben mesela seveirm ayı yıldızlaro izlemeyi
Yağmuru da seven vardır sevmeyen vardır ben severim
Demek isteidğim kim hangisinin kıymetini bilip seviyosa o daha romantik olur sevmiyosa bi anlamı olmaz yapmanın12 Yorumla
Soran1 yılEvet mantıklı. jdjdj
- 1 yıl
😅😅
1 yılYıldızlar yıldızlar daha romantik, meteor yağmuru olunca daha guzel olur. Bu yıl için (lyrid) meteor yağmuru (22-23 Nisan ), perseid meteor yağmuru (12-13 Ağustos) sevgilisi olanlar icin unutulmaz guzel bir gece olabilir ✨
16 Yorumla
Soran1 yılMeteor benim kalbime düştü maalesef jsjjd
- 1 yıl
Zengin oldun o zaman sjdsnb
Soran1 yılevet hshs
- 1 yıl
Şanslısın ahshs
Soran1 yıl🌸🙏
- 1 yıl
😊🙏✨
1 yılYağmur altında yürümek butonuna basıyor ve onaylıyorum jfjjfkffkg
https://www.youtube.com/embed/dH96S76BxaA12 Yorumla
Soran1 yılHahah
- 1 yıl
😅😅😅
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılBir yaz akşamı deniz dalgası sesi eşliğinde sahil kumsalında oturmak... Deniz yüzeyine vuran yakamozu seyretmek... Kumsala uzanıp yıldızları seyretmek...
11 Yorumla
Soran1 yılVayy romantik abimm
1 yılYıldızları izlerken bi anda yağmur yağsın üstümüze sırılsıklam olalım yağmurda birleşsin ruhlar... veee
birden gözümü bi açtım tüh rüyaymış 🎈 anca rüyada görürüz ahah 😅😜
111 Yorumla
Soran1 yılHahahha hep bu soruyu beklemiş gibisiniz 😇😇 romantiklik çıktı he içinizden 😜
- 1 yıl
Aşk bunu gerektirir aşk ve komedi bi arada sadece aşk hep ciddi hep ciddi 😅😜
Soran1 yılHahah olmaz öyle eğlenmek gerekiyor. jdjdj🤣
- 1 yıl
Sıkmadan bunaltmadan 😅
Soran1 yılEvett 🥰🌸
- 1 yıl
Sana bir soru
Soran1 yılSorunuz hanımefendi
- 1 yıl
Suratı kalpli emoji ne anlama geliyor
Soran1 yılSevgi dolu anlamında sanırım neden
- 1 yıl
Herkesin bir yorumu var kendince sormak istedim sohbet dışından birine mersiler
Soran1 yılHe tamam abla 🙏
Yağmur altında yürümek rahatsız edici ve hasta edebilir , ama m. a. l gibi de yıldızları izlemek sıkıcı
15 Yorumla
Soran1 yılHahah
Soran1 yılHaha çiğ köfte seven birisini bull
Soran1 yılAhha
1 yılSevgilim yok ama sevgili yaptığımda yağmurlu günde şemsiye almadan dışarı çıkmayan adam değil. Yağmur altında yürümeyi hiçbir şeye değişmem 💪🏻
13 Yorumla
Soran1 yılAdam. 😎
- 1 yıl
Sen de öylesin kral 😎😎
Soran1 yıl🌸🌸
1 yılYıldızları izlemek daha romantik ve iç ısıtıcı duruyor
21 Yorumla
Soran1 yılEvet
1 yılYıldızları izlemek ✨ ama yağmurda da dans fena olmaz 🌸😛
13 Yorumla
Soran1 yılBak sen☺️
- 1 yıl
💃✨💕
Soran1 yıl❤️
1 yılYağmur altında yürümek bu evrende olan en iyi şey
11 Yorumla
Soran1 yılDoğrudur😄
1 yılO yanımda olsun da inan hiç fark etmiyor yan yana otursak bile yeterli
17 Yorumla
Soran1 yılOy
- 1 yıl
Oy ne gıııı😂😂
Soran1 yılHahah bilemedim gıı 😜😄😄😄
- 1 yıl
İnsanın sevdiği yanında olunca zaman mekan kavramları geçersiz kalıyor benimki uzakta ama aklım ruhum kalbim onda belirsiz bir bekleyişteyim
Soran1 yılBekle bakalımm ben de bekliyorum olmayan sevgilimi 🤦🏻♂️
- 1 yıl
Oy😂😂
Soran1 yıl😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 827 cevap paylaştı. Yıldızları izlemek ama ben ıslanmayı severim ikiside olur 😂
16 Yorumla
Soran1 yılSen birde sarma al tamamdır 😄
Soran1 yılValla öyle görünüyor hahahah evlenirsen sana yaprak be pirinç takıcam kıymetimi bil hahha
Soran1 yıl😂😂🌸
1 yılsahilde gece piknik yaparken yıldızları ve denizi izlemek >
13 Yorumla
Soran1 yılDalgaların sesii mis
- 1 yıl
evet çok güzel oluyor
Soran1 yılEvet denendi onaylandı ✅
1 yılİkisini de tattım, ikisi de güzel oluyor ☺️
11 Yorumla
Soran1 yılOo nice öyleyse 😎
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Yağmur altında yürüyüp akşama yıldızları izlemek 😂
15 Yorumla
Soran1 yılHaha ıslanmaktan nefret ederim 😄
Soran1 yılO olur hafif birde rüzgar mis 😂
Soran1 yılHaha demi😂
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 1 yılYağmurda ıslanmak değil, yağmuru hissetmek ve yağmurda dans etmek. Gökyüzündeki yıldızlardan salıncak kurmak gönlüne. 🌠
10 Yorumla Yagmur altında yürüdükten sonra hasta olmak istemem yıldızları izlemekte çok sıkıcı bence ikiside romantik değil.
10 Yorumla
1 yılBence evlilik harika bir şey , doğru kişiye rast gelirsen
10 YorumlaYildizlar tercihimdir yagmurda islanip hasta olmak istemem😃
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılYağmur altında yürümek birlikte ıslanmak on numara aktivite olur
10 Yorumla Sıfır ışık kirliliğinde yıldızları izlemek bambaşka bir seviyede bir an olutdu. Hayali muhteşem
10 Yorumla
1 yılYağmuru hep seven biri olarak yağmur altında yürümek diyorummm
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Yağmur altını sevgilimle yıldızları izlemek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılİkisi de güzel yağmurda toprak kokusu yıldızlarsa harika bı ışıklı gökyüzü 🌸
10 Yorumla Sakin sakin yıldızları izleyelim aksiyona gerek yok 🙂
10 Yorumla
1 yılikisi de ayrı güzel ama ben yıldızları izlemek derim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gündüz yağmur da yürüsek akşam olunca da yıldızlar altın devam etsek...
10 YorumlaYağmurda ıslanmak..
Eskiden derdi yagmur yagarken cikacaksin yuruyeceksin ahahah bnde romantik zannediyorum okuz cikti hani nerde yagmur nerde el ele tutusacak sevgili
10 YorumlaYağmur altında yürümek.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılyıldızları izlemek her gece tek başıma yaparım mutlaka
00 Yorumla
1 yılBen her gün anime kızı manitamla yürüyüşe çıkıyorum ama yağmur olunca bi ayrı oluyor ikimiz de yağmur diyoruz ♥️
10 Yorumlaİkiside romantik bennce ama yağmur altında yürümek daha romantik elele yürüyüp beraber ıslanmak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılYıldızların altında sevişmek 🤣🤣🤣🤣
11 Yorumla
Soran1 yıl🤣🤣🤣
1 yılÇimlerde yuvarlanırken ateşböcü toplamak asdhsh
15 Yorumla
Soran1 yılUç uç böceklerii
- 1 yıl
Diğer adı cırcır böceği, uç uç olan uğur böceği ikisi farklı böcekler
Soran1 yılEvet ben uç uç böceği toplıcam ksdmkdkdkdk
- 1 yıl
Shjsjssn o da sarı kırmızı turuncu diye ayrılıyor hayde kolay gelsin o zaman
Soran1 yılHshsjjd eyvallah
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 yılİkisi de güzel de, yağmuru herkes sevmez.
13 Yorumla
Soran1 yılBen sevmiyorum mesela
- 1 yıl
Ahshs o zaman sana yıldızlar 🤣
Soran1 yılEvet hahah🤣
yildizlari izlemek cok guzel oluyo
11 Yorumla
Soran1 yılEvettt
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılPardon ama ikisi de saçmalık 😂
111 Yorumla
Soran1 yılAha kesin sen balık burcusun hajjsd
- 1 yıl
Niye soruyorsun 🤣
Soran1 yılHahaah saçmalık dedin diye 🤣
- 1 yıl
Eee yani 🤣 balık burçları öyle mi diyorlar
Soran1 yılBalık burcu tanıdıklarım böyle hsjjsd
- 1 yıl
Hee öyleyim balık 🤣
Soran1 yılDalga geçmee😂
- 1 yıl
Yooo gerçekten balık😂
Soran1 yılHahahhaha tek attim desene jsjjsks
- 1 yıl
Aferin sana 👏🏻🤣
Soran1 yılSanada hahah
1 yılİkiside çok romantik ama ya
11 Yorumla
Soran1 yılAynen haha
1 yılKıyasa gerek yok bence ikisi de müthiş
15 Yorumla
Soran1 yılevet
- 1 yıl
Sen tüm gün sitede misin ne kadar hızlı cevap veriyorsun hep
Soran1 yılHahahha Evet jdjdd
- 1 yıl
Allah başka dert vermesin
Soran1 yılSana da kskkd🤪
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSevdiğim ile yaşadığım her an romantik
12 Yorumla
Soran1 yılOoo
- 1 yıl
😌
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılyagmur altinda yildizlari seyretmek?
13 Yorumla
Soran1 yılKabul hsjdj
- 1 yıl
duble yaptim riske atmadim
Soran1 yılHahah güzel oldu
1 yılYağmur altında yürümek dans etmek
17 Yorumla
Soran1 yılOoo
- 1 yıl
Ne olduu
Soran1 yılRomantikmişiz
- 1 yıl
Öküz değilim be dkdkdk
Soran1 yılHelal jsjsjs
- 1 yıl
Hıh🤨
Soran1 yıl🤪
1 yıl💆🏻♀️biribirini anlamak
13 Yorumla
Soran1 yıl😄😄
- 1 yıl
💆🏻♀️ daha romantik
Soran1 yılPeki 🌸
1 yılYıldızları izlemek 🌌
115 Yorumla
Soran1 yılBenim gönlüm sarhoştur yıldızların altında...
- 1 yıl
Devamını getiremem 😂ksksks
Soran1 yılHahaha Devamını unutmuşum bir an pardon hajsjdjd
- 1 yıl
Önemli değil 🖤 bu arada şarkı güzel..
Soran1 yılEvet bayağı güzell
- 1 yıl
Eski şarkılar ayrı güzel oluyor zaten.. yenilere baksana birisi havlıyor diğeri şey yapıyor... ne bileyim ya sjsgsjaj
Soran1 yılHahahah harbi ya. Ben yenileri pek dinlemiyorum açıkçası jdjjd
- 1 yıl
Anladım🖤 yok ben eskilerden de dinlerim yenilerdende. O an hangisiyle modum uygunsa ksjsjsj
Soran1 yılHahah Bu aralar Demet Akalın Bensiz Olsun dinliyorum. jsjsjs 🌚
- 1 yıl
Ben türkçe çok dinlemem ya rusça daha iyi anladığım için rusça dinliyorum. Hava atmak gibi olmasın jsjsjss ama arada türkçe de dinlerim
Soran1 yılHshhdd olabilir normaldir Aşko
- 1 yıl
Teşekkür ederim yargılamadığın için.🖤 ben kime söylersem hemen linçliyor anladık yabancı dil biliyorsun falan diyor🙏
Soran1 yılKimseyi kıskanmıyorum çünkü hdjjdjd
- 1 yıl
Kıskandıkları için öyle yapıyorlar böyle çıkıyor skjsks
Soran1 yılEvet sjdyry
Alkollü yemeğe çıkıp ordan otel odasına birlikte uyuyup muhteşem bir gece geçirmek
10 YorumlaRomantizm sevmememe rağmen ;yıldızları izlemek...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Yıldızları seyretmek
10 Yorumla
1 yılYıldızları izlemek, sevdiğin gerçekten sevdiğin insanla çok güzel bir duygu. Yaşamayan yaşamalı. Yağmur altında ıslanmak da bir o kadar keyifli ve heyecan verici. Özetle tercihte bulunamayacağım 😅
00 YorumlaOnunla olduktan sonra yer ve mekan kavramı kalmaz bende ama buna da değer birinin olması gerek tabi öncelikle
00 Yorumla
1 yılYağmur altında yürümek öpülmek 😂🤭
10 Yorumla
1 yılYapmur altında yürümek
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Yıldızlar kesinlikle...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Yildiz izlemek
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 465 cevap paylaştı.
1 yılGökkuşağının altında müzik dinlemek 😉
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılyagmur altinda yurumekk
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılAteş başında rakı içmek.
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılyıldızları izlemek…
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
1 yılYıldız iyidir ıslanmak gıcık ediyor
10 Yorumla - Devamını Gör (34)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 