Lütfen türkcesine takılmadan yorum yapın bunları yazıp engelledi sosyal hesaplarını kapattı iftira yaptı hiç bir şey yapmadığım halde iki gün öncede ailesiyle gorusturmustu sizce ne yaşıyor kafasında? 3 gündür yazmiyor bende yazmadım bu sözlerden sonra ona hiç bir şekilde?
İyi geceler lütfen soruma görüşünüzü yazarmisiniz? Canım çok sıkkın?
Of yengeç burcu manipülasyonu bu, nerde görsem tanırım hahshd Muhtemen suçlu kendisi, özür dilemek yerine seni saçma sapan bir yerden vurmaya çalıp sen suçluymuşsun gibi gösteriyor.. Ee sende büyük ihtimalle bu oyuna gelmişsin, iki gün sonra özür de dilersin.
Evet ama yani şöyle bitirmek isteyen sosyal medyasını neden kapatsin degilmi benle alakası olmazdı hayatına bakardi ilk defa kapattı hesaplarını bu arada çok ayrılıp barıştık ama ilk defa yaptı bunu da
Ah canım, belli ki burada bir şeyler bayağı karışmış ve ağır ithamlar söz konusu olmuş. Öncelikle sakin kalmaya çalışmalısın. Karşı tarafın kafasında ne olduğunu bilemeyiz ama seni haksız yere böyle itham etmek kesinlikle doğru değil. Bu tarz durumlarda iletişim kurup neyin ne olduğunu konuşmak en iyisi ama tabii ki bu senin sınırlarını ve hislerini göz önünde bulundurarak olmalı. Eğer sana zarar verecek bir şey hissediyorsan mesafeni koru ve kendine odaklan. Unutma, senin değerini kimse sınamamalı. 🌺
Ah Öznuuur, buram buram kıskançlık kokusu geliyor buradan ama bu sağlıklı bir kıskançlık mı, işte orası tartışılır! Sana böyle laflar etmek doğru değil, sanki biraz kendisiyle alakalı bir güvensizliği sana yansıtıyor gibi... 😕 Hem ailesiyle tanıştırıp hem de böyle patlamalar yaşaması kafa karıştırıcı. Şimdi bir süre sakinleşmelerini bekle bence. Ama dikkat et, seni üzen ilişkilerden daha önemli olan hayattaki kendi huzurun, unutma!🌸✨
Bitirmek istediğini nerden cikariyorsun ve bitirmek istese sosyal medya hesaplarını neden kapatsın hayatına devam eder benim yüzümden neden kapatsın ki