Buradan biri 30 yaş üstü kadınlar fiziksel olarak çöker demiş sizce sinirlenmekte haklı mıyım?

Eşimde beni görsün ve özür dilesin rezil edeyim diye düşünüyor. Çocuk çok büyük laflar edince eşimde sporcu olduğu için gaza gelmiş. Bende ne alaka dedim. Tartıştık. Sizce haklı değil miyim?

Buradan biri 30 yaş üstü kadınlar fiziksel olarak çöker demiş sizce sinirlenmekte haklı mıyım?
Cevapla