1 yılEşinle olan ilişkinin zorlayıcı hale geldiğini anlıyorum. Soğuk davranışlar ve sevgi eksikliği, duygusal olarak seni yıpratmış gibi görünüyor. Bu tür durumlar gerçekten zorlayıcı olabilir ve yalnız hissetmek çok normal. Kendine zaman ayırmak, hobilerine yönelmek ve arkadaşlarınla vakit geçirmek, bu duygularla başa çıkmana yardımcı olabilir.
Ayrıca, eşinle açık bir iletişim kurmak çok önemli. Duygularını ve ihtiyaçlarını net bir şekilde ifade etmek, ilişkinizi güçlendirebilir. Belki de eşin, senin hislerini tam olarak anlamıyor ya da hissettiğin eksikliği fark etmiyor. Duygularını paylaştıktan sonra, ilişkinin geleceği hakkında daha net bir fikir edinebilirsin.
Eğer bu durum devam ederse ve senin için katlanılmaz hale gelirse, boşanma düşüncen üzerinde daha fazla düşünmek gerekebilir. Kendini nasıl hissettiğini anlamak için bir süre düşünmek, karar vermende yardımcı olabilir. Unutma, senin mutluluğun da çok önemli. Kendine karşı nazik ol ve duygularını önceliklendirmeyi unutma. İhtiyacın olduğunda destek almak da faydalı olabilir.🙏🏻🌷
21 Yorumla
Soran1 yılİnan çoğu kez konuştum bu kezde konuştum sanki robotla konusuyormusum gibi hissettim sanki ruhsuz hissiz biri olmuş cok
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılCanım umarım bu yazımı okursun.
Öncelikle bi kadın olarak güzel hissetirilmeye ilgiye hediyelere ve özel olmaya elbette ihtiyacın var. İlgisiz bi eş neden seni delirtecek gibi oluyor biliyor musun çünkü tepkisizlik fazla sessizlik de büyük bir manipülasyondur. İnsanlar saçma bulacak demişsin ama onlar bunun bi tür duygusal taktik olduğunu bilmez. Cocuk da varsa hemen boşan diyemez kimse. Sana birkaç tavsiyem olacak YouTube ya da sosyal medyadan Esra ezmeci diye bir kadın var onu mutlaka takip et. Kadınlara eşlerini bağlı yapmak için taktik falan veriyor. İlişkiler için de önereceğim çok güzel kitaplar var alır da okursan (duygusal oyunlar, Seni yoran her şeyi bırak, Akıllı kadının başucu kitabı gibi.. ) bir de en önemlisi önce sen kendine değer ilgi sevgi ver insanlar zaten kendisi sana bu değeri verir öyle olursa. Giyin süslen kendine çiçek al bi şarkı aç evini güzelce temizle duşunu al kahveni yap filmini izle ne bileyim oglunla oyna ilgilen parka git keyifli ve mutlu olmayı öğren önce sonrasında ne yapman gerekir zaten dedim sana 🥰110 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAklını kullan mağduru iyiyi ezilmişi oynama güzelim. Gerekirse bencil ol kendini düşün keyfini düşün bir de biricik çocuğunu. Fedakar olma
Soran1 yılHaklısın öyle yapmaya çalışıyorum artik
Soran1 yılÇok teşekkür ederim tavsiyen için hepsine uyucam Allah razı olsun iyi ki varsın
Cevap sahibi1 yılNe demek güzelim. Sen de iyi ki varsın. Kendi değerini bil bunun için youtubeda bile bir sürü psikolog kişisel gelişimci var nasıl yol izlemen gerektiğini söyler. Spora falan yazılma imkanın varsa yazıl kuaföre git saçını boyat ben kimsenin saf olacağına inanmam aklın başındayda zaten uyanıksındır eşin seni kendi halinde mutlu görürse bizim hatuna ne oldu der zaten canını sıkma Allaha sığın namaza da başla çok iyi gelir sana
Soran1 yılNamazı yapamam eşimde sevmez ozgurde bırakmaz birde yerde çalışmaya yalnız bırakmaz
Cevap sahibi1 yılAyy ne eski zihniyetli eşin var sen de evde yap o zaman sporunu youtubeda bir sürü kanal var annesini al götür kuaföre yalnız bırakmıyorsa sen de onu boş ver keyfine bak ye iç
Cevap sahibi1 yılParasını da harca sana yatırım yapsın
Soran1 yıltamam tavsiyen için çok teşekkür ederim canım iyi ki varsın Allah razı olsun senden
- 1 yıl
Bana yazabilir misin
Cevap sahibi1 yıl@Yamaç_2626 kim soran kişi mi?
1 yılMerhaba sizi çok iyi anlıyorum bende benzer bir durumun içindeyim. İnsanın beklentisi ne kadar fazla oluyorsa hayal kırıklığı da o kadar fazla oluyor maalesef. Benimde 3 yıllık ilişkim var aynı şeyleri yaşıyorum. İstediğim tek şey biraz ilgi iki güzel kelime ama hiç bir zaman benimle ilgilenecek vakti olmuyor. Hep çok meşgul her zaman çok işi var. Ama şunu farkettim onun bana ayıracak vakti yok benim dışında herşeyle ilgilenecek kadar vakti var. Biz sadece inanmak istediğimiz için bu saçma mazeretlere ses çıkarmıyoruz. Beklentini 0 a düşür umursamaz davran kendi kendine yetebildiğini aslında o olmadan da hayatının çok iyi olduğunu ona göster, öyle olmasa bile
11 Yorumla
Soran1 yılBuna mecburum ama bunun sebebi olmalı bana neden yaşatıyor bunları sebebi olmalı kendime bakicam mesafe yapicam ama onu dahada arastircam kanıt nedenini bulmaya caliscam
İkiniz bir araya gelip böyle neden davrandığını sordun mu sana karşı Neden böyle davrandığını konuştun mu
066 Yorumla- 1 yıl
Bir kocanın eşine soğuk davranmasının birden fazla sebebi vardır. Bu sebepler arasında şunlar gösterilebilir; sevginin tükenmesi, kırgınlık, ilgisizlik, sadakatsizlik, maddi sorunlar ve ailevi problemlerdir. Bu sebepler ortadan kalktığında soğukluğun da kalktığını görmek mümkündür @yorgun2000 @urfalım336317
Soran1 yılBı kız içinde ola bilirmi aklinbir kızda olabilirmi hala eskiden eski sevgilisi olduğunu öğrendim
Soran1 yılEvet aynen o
Soran1 yılTamam yazarsın bana
Soran1 yılRedmi 13 gizli ses kaydı nerede mesela bide o yeşili neden gizlemek istiyorum arka planda uygulamani calistirinca eşim görmesin diye istiyorum yeşili görürse bilecek ses kayd ediyor diye
Soran1 yılNasıl oluyo o soylermisin ben kendi telefonumda denedim ama görünüyordu kayd edici vakit gidiyordu ne. Kadar kayd ediyor diye çok teşekkür ederim bu arada Allah'ım seni sevindirsin inşallah
Soran1 yılKullanmıyorum sadece burada varım 😓
Soran1 yılÇok teşekkür ederim bu xper artirmam gerek yoksa hesabımı kayıp edicem iki kere uyarı geldi yorumuma göre
Soran1 yılBugüne kadar başıma gelen en güzel şey sensin iyi ki varsın
Soran1 yılVallah bilmiyorum artık ne diyeceğimi çok teşekkür ederim
Soran1 yılNeler hissediyorum mesela?
Soran1 yılNormal kendinhalinde zararsız biriyim işte kısası
Soran1 yıl?
Soran1 yılEvet?
Soran1 yılHayır?
Soran1 yıl2 gün uyumadın neden
Soran1 yılNasıl biri olduğuna bağlı birazda olsa tanıyormusun onu?
Soran1 yılBenim yüzümden mi yoksa sevdiğin kız yüzünden?
Soran1 yılTanımaya çalış sonra kalbini kazanmaya çalış daha çok erken
Soran1 yılYinede sana tavsiyem tanımaya çalış sonra kendini sevdirmeye çalış ama baktın olmuyor daha kendini zorlama bendende beter olursun benden uzak inşallah mutlu olursun
Soran1 yılKızı anlamaya çalış hedefi ne isteği ne öyle yapki kızda mutlu olsun sende mutlu ol inşallah
Soran1 yılİşin zor o zaman
Soran1 yılNiyetini soyle o zaman ona yardım etmek istediğini vs başka yolu yok
Soran1 yılGerçek bu
Soran1 yılŞaka yapıyorsan hiç komik değil bide evliyim ayrılsam bile ben artık başkasını sevemem kim olursa olsun seni. Mutsuz etmeye hakkım yok
Soran1 yılCiddi olurmusun?
Soran1 yılYazdıklarıma bakar mısın
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Yorgunn2000, ne kadar üzülmüşsün, hissettim buradan! 😔 Öncelikle kocaman bir kucaklaşmayı hakediyorsun, çünkü sevgi, ilgi ve anlayış her insanın temel ihtiyacıdır. İlişkiler iki kişinin beraber el ele yürüdüğü bir yolculuk olmalı, tek başına çabanın yetmediğini anlıyorum.
Eşinle konuşmalarını denemişsin ama anlaşılan pek karşılık bulamamışsın. Öncelikle, bir uzmanla konuşmayı düşünebilirsin. Çift terapisi gibi bir şey olabilir, bazen profesyonel destek işe yarar. Ama en önemlisi, senin mutluluğun! Kendi değerini bil ve sevgiye ihtiyacını göz ardı etme. 💔
Ayrıca Ramazan ayındayız, belki bu ayın getirdiği huzur ve sakinlik senin de içini biraz ferahlatabilir. Biraz kendi içine dönüp, neyi istediğine karar vermeye çalışabilirsin. Peki, ne düşünüyorsun? Kendine bir şans daha vermeyi mi? ❤️10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
67Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılSen hatayı başta böyle birisiyle evlilik yaparak yapmışsın zaten sana ilgi vermeyen birisi seni sevmiyordur seni sevmeyen birisiyle niye evlendin
178 Yorumla
Soran1 yılGörücü usulü evlendik bilseydim inan evlenmezdim
Soran1 yıl@Mht336317 haklısın
Soran1 yıl@Mht336317 evet var
Soran1 yıl@Mht336317 şimdilik yok ailesine aileme kanitlamam gerek onun beni sevmediğini bananl bilgiler lazım telefonla ilgili bana yardım edecek biri lazım burada
Soran1 yıl@Mht336317 telefonla telefonda hani hassas bildirimler varya o yeşil ışık onu nasıl kapatabilirim benim için çok önemli lazım olacak
Soran1 yıl@Mht336317 baktım çoğu kez ama yok hem ben son güncelleme yapmıştım telefonda telefonum redmi 12
Soran1 yıl@Mht336317 teşekkür ederim bulursam yazicam
Soran1 yıl@Mht336317 denedim olmadı başka yolu var mı
Soran1 yıl@Mht336317 hayır
Soran1 yıl@Mht336317 bilmiyorum kizacakmisin bana o özeliği eşimde kulannmak istiyorum bı uygualam var eşimin telefonuna indirmek istiyorum ama bildirim gösteriyor yeşil kızma ama bana
Soran1 yıl@Mht336317 Allah razı olsun senden Allah sevindirsin inşallah çok teşekkür ederim
Soran1 yıl@Mht336317 Google play store ses kayd edici arka plan yaz oraya yeşil rengde uygulama cikicak
Soran1 yıl@Mht336317 olmuş işte imtihan diyelim buna sen beni kurtarcaksin bu iç sıkıntımdan biliyorum
Soran1 yıl@Mht336317 teşekkür ederim ama xper yeterse buradan yazabilirmisin lütfen
Soran1 yıl@Mht336317 boş ver
Soran1 yılAnlayışın için çok teşekkür ederim
Soran1 yıl@Mht336317 çok teşekkür ederim
Soran1 yıl@Mht336317 kusura bakma işim vardi çıktım şimdi girdim siteye çok teşekkür ederim Allah sevindirsin inşallah seni
Soran1 yıl@Mht336317 çok teşekkür ederim iyi ki varsın hep var ol
Soran1 yıl@Mht336317 bende hep yanındayım artık
- 1 yıl
Askinizi başka bir yerde yaşayın
Soran1 yılOha ne aşkı?
Soran1 yılNeden kötüye düşünüyorsun sorun ne
Soran1 yılRahatsız ettim şimdi farkına vardım durmadan konuştuk malum sana gereksiz bildirim gelmiş özür dilerim bu aralar zaten aklım yerinde değil
Soran1 yıl@Mht336317 noluyo ya? Akilm bulandı?
Soran1 yıl@Mht336317 anladım şimdi 😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Soran1 yıl@Mht336317 teşekkür ederim
Soran1 yıl@Mht336317 yinede rahatsız ettik bilseydim dikkatli olurdum geç anladım
Soran1 yıl@Mht336317 ?
Soran1 yıl@Mht336317 Hem şaka hem alay ediyorsun !
Soran1 yılBide bu yorumda yazma lütfen kendi yorumunda yaz rahatsız etmeyelim
Soran1 yıl@Mht336317 dediğim gibi ayrılsam bile ben hiç kimseyi sevemem senide mutsuz etmek istemiyorum boşuna kendini hsyale daldırma
Soran1 yılBak bilmiyorum özel hayatını sevdiğin oldumu olmadımı ama inan benim yerimde olmak istemezdin benim gibi mutsuz olsaydı daha beter olurdun
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılboşanın direk
11 Yorumla
Soran1 yılKanıt sebeb bulursam evet bosancam
1 yılZor bir durumdasın ve belli ki uzun süredir içinde biriktirmişsin. Sevgiye ihtiyacın var ama eşin bunu veremiyor ya da çok az veriyor. Üstelik sen defalarca konuştukça bir şeyler değişmemiş, sadece geçici iyileşmeler olmuş.
Öncelikle, senin hissettiklerin saçma değil. Kimse, “Ben böyleyim, değişemem.” diyerek karşısındakinin ihtiyaçlarını tamamen görmezden gelemez. İlişkilerde uyum ve çaba önemli. Sen sevgi ve ilgiyi hak ediyorsun ama bunu vermeyen birine daha ne kadar dayanabilirsin?
Soğumak istiyorsan, öncelikle onun ilgisine muhtaç olmadığını kendine hatırlat. Kendi mutluluğunu başkalarına bağlamayı bırakmalısın. Kendi hobilerine, arkadaşlarına, kişisel gelişimine yönel. Belki duygusal mesafe koymak seni biraz rahatlatır ama bu da bir yere kadar.
Boşanmayı düşünüyorsan, ailene bunu açıklamak zorunda değilsin. Bu senin hayatın. Ama emin olmak istiyorsan, son bir kez kesin bir konuşma yap ve ona şunu sor:
“Senin bana sevgi göstermeye, ilgilenmeye, değişmeye niyetin var mı?”
Cevabı hala “Ben böyleyim.” olursa, bu ilişki zaten bitmiş demektir. O zaman artık kendin için doğru olanı yapma zamanı gelmiştir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmuyorsa bitirmeli. Ayrilinca destek olacak bir ailemiz olacaksa belli haklariniz var. Onlari anlasarak isteyebilirsiniz. Mutsuz evlilik size oldugu gibi cocuga da zarar verecek. Işte böyle ise ve bilerek evlendiyseniz Bu bir hatta ama sonradan böyle davranıyorsa o zaman ayrı değişmiyor diyorsunuz ışık yok. konuşuyorsunuz olmuyor. o zaman yolları ayıracaksınız. sadece çocuk için en güzelini konuşmanız gerekiyor bence. Zor durumlar ama maalesef bosanmak ayrilik surecleri zor olsa da bazen oh be dedirtebilir
11 Yorumla
Soran1 yılBana kanıt lazım eskiden gördüm telefonunda cildirdim hep sordum kim diye soylemedi. En son ben öğrendim araştırdım eski sevgilisi çıktı aileme söyledim delirdi şimdide öyle bir şey yine çıkarsa o zaman kural değişecek kendisi ailemi ariyib benim nerede olduğumu soracak tabi kanıtı gördükten sonra
1 yılCilve sevmez, naz sevmez, ilk günden ilgi ve sevgi vermez e hanımefendi? Siz niye evlendiniz o zaman bu erkek denilen kişi ile? Kendiniz düşmüşsünüz, üstüne bir de çocuk yapmışsınız. Neresinden tutsan elinde kalır. Kusura bakmayın. Ya boşanacaksınız ya da ömür boyu böyle evli kalacaksınız.
57 Yorumla
Soran1 yılAldandım işte aşık oldum kör olana kadar değişir dedim sorunu vardır belki dedim ama değişmedi
- 1 yıl
İnsanlar değişmez hanımefendi, nasıl tanıyorsan öyledir. Tamamen tanımadan, vakit geçirmeden böyle bir karar vermek sizin hatanız. Kendi düşen ağlamaz.. Kusura bakmayın. Gerçekler..
Soran1 yılGörücü usulü evlendik görüb begenmistik bir-birimizi sonra ne oldu bilmiyorum
- 1 yıl
İnsanlar değişmez. O yüzden değişir diye beklemek yerine. Hazır istediğin gibi biri olanla birlikte olacaksın. Balık baştan kokmuş ama sen devam etmişsin. Umarım bu süreci aşarsın hep birlikte. Eşinle konuş açık ol bir şeyleri içinde tutma. Uzlaşmaya çalışın. Madem çocuğun var ve sanırım yine bir tane olacak. Çocukların için kabuğunu kır geliş geliş eşinlede bol bol konuş.
Soran1 yıl@İzafiDüsünceler Cok teşekkür ederim ama başkasıyla olamam
- 1 yıl
Ben ol demedim baştan olacaktın dedim. Hiç evlenemeden neyse.
Olamam diyorsan da canım bacım boşanırım nasıl soğurum demeyeceksin. Olumlu düşünüp her şeyi yoluna koyacak adımlar atmalı kocanı da o yola sokmalısın. Ha kocanda madem böyle biri ikinci çocuğu da yapmasaydınız keşke.
Soran1 yıl@İzafiDüsünceler inan bilmiyordum olacağını düşünmuyordum hep sorunum var diye olmayacak diye dusunurdum
Gizli Üye(36-45)1 yılKadınlar ilgi ve sevgi ihtiyacıni tam veremeyen erkelerde mutsuz olurlar. Genelde bize yetmez. Buyuzden kizabioriler. bana ama. omue boyu bir erkek ile yetinemye çalışırsan sonuç bu olacak hep sevgi hep aşk dilencilik yapacaksın. Kadınlar tek eşli olmayı çok sevselerde maalesef erkekler bu konuda kadınları ilgisiz ve sevgisiz bıraktığında. yani. yetemediginden kadınlar. genelde aşk sevgili yaparlar yani ikinci kocalarını alırlar. Ben pişmanım zamanında sadece bir adamdan sevgi dilendigime. Evliliklere yürümüyor seninkisi gibi.
19 Yorumla
Cevap sahibi1 yılAyrıca evlendiğinde tüm. erkekler böyle oluyor. Ama dışarıdaki sana daha çok sevgi aşk veriyor bence her kadının sevgilisi olmalı. yasin geçtiğinde anlayacaksın bunu buyuzden geç olmadan söyleyeyim
Soran1 yılEvlənmək hata olduğunu biliyorum sevgili olmak güzel merak ediyor daha çok kıskanıyor sevgi veriyor evlendin her şey bitiyor
Cevap sahibi1 yıl@_Butlerr_ karşılıklıdir bu değişmeyecek asla evliliği ben sadece ticari görüyorum bir erkek ve kadın neden evleniyor ama ne öyle karsilasiyor bunu evliliğin sürecinde anlıyor evlilik çocuk yapmak mal ve mülkünü cocuguna aktarma ticaretirdir. Çoğu evlenen aşık bile değildir. bu ticaret için güvende kalma adına yaparlar ama. asla farketmezler. Farkederseniz kadınlar evlenmeden önce devamlı süslenir puslenir evlendikten sonra bu biter cunki elde etmiştir. Tutku cook önemli bir duygudur. Bu duygu evlilikle yok olur. Kadın ve erkek başka boyuta geçerler özgürlik gizlilik olmadığından artık ilgileri kalmaz birbirlerine. Kadın devamli ilgi ister. Erkek veremez. Başka kadın arzular arrik kadın ise aşk yaşamak tutku hissetmek ister bunu başka dam berdiginde anında döner. Eşinize ilgi gösterdiğiniz anda onu uzun süre oyalar siniz bu iki cins içinde geçerli ancak maalesef yolu yok.. bence fikrimi söylesem. bana bu en biçim bir hayat derler ama evlilik kurumu sadece mal ve mulk paylaşımı çocuk birey dünyaya getirme kurumu olmalı yoksa aşk sevgi kurumu değil. devamlılığı söz konusu olan duygularımız dehildir ama çocuklarımızın hayatı bu çerçevede. güvenli devam eder. Sevgi aşk ve tutku varsa o evlilik disida yaşanmalı. Toplumsal olarak evliliğe namuslu kalabilmek için bakmaya devam edersek bu sorunlardan kurtulamayiz zira kadinalr ve erkejler asla bir insanla ömür geviremez sosyal varlıkların etkileşim ilestisim içindeyiz. Bir insana ömür boyu bağlı kalamayiz buyuzden dediğini çözümü bu toplumda yok. buyuzden gizliden devam
Cevap sahibi1 yıl@_Butlerr_ malesf klavyem yabancı klavye çok zor yazdım bazı yerleri umarım anlarsın
Cevap sahibi1 yılEvlilik resmi bir ticaretti. İlber Ortaylınin çok açıkça evliliğin ne olduğunu çok güzel acikladigu bir video var. Bak istersen o zaman anlayacaksın evlilik ne için var. Kimse farkedemez. herkes şey sanır çok azikts ondan evlendi. kimse farketmez ama aslikda yanlış kafalarda iken evleniyoruz.
Cevap sahibi1 yıl@_Butlerr_ gizliden yazmıyorum
Sana ilgisiz ve senin kalbini seviyorum diyen biriyle yaşlanma ne demek kalbimi mi sadece tiplimi sevmiyorsan niye evlendin erkekler görsel varlıklar seni çekici bulsa dibinden ayrılmaz hemen çocuk yapmayın abi bir de ne bu çocuk çocuk biraz bekleyin 2 yılda 2 çocuk mu 1 çocuk mı yaptın anlamadım bence ayrıl ben olsam ayrılmasam bile tepkimi koyar çeker kapıyı çıkardım birkaç ayda dönmezdim çok yalvarması falan gerek bu arada da kendime bakar Bebek gibi olurdum
219 Yorumla
Soran1 yılKendime bakmaya karar verdim birde onu hala izlemeyi o kızla konusuyormu hala diye konuşsa anında birakcam onu
Soran1 yılEski sevgilisi tabi söylemedi bana hep yalan dedi ben onun aradığını gördüğüm halde hep merak etdim kim diye hep sordum söylemedi engelkedim engelden çıkardı neden çıkardın dedim dedi öylesine ne istiyor diye çıkardım bu olay artık 1 yıl oldu olalı
Soran1 yılBilmiyorum telefonuna uygulama indirdim o kızla konusuyormu diye konuşmuyor ama kız engelde olduğu halde bazen arıyor
Soran1 yılKavga günü aramıştım sovdu annem engel oldu hem kız oyuncu anladığın ben eskiden ona yazınca ben evliyim dedi polise ararrim dedi ondan önce öğrenmek için ben eşimin numarasından ona yazmıştım tabi beni eşim sandı onunla konuştum evliyim dedi kız delirdi tabikide benide sovdu senin eşinin... Bok yiyor falan o an nasıl dayanmisim anlamıyorum nasıl delirmemisiim
Soran1 yılYapamadım işte uzak dur desem durmaz o kötü sovdum onu kavga gününde uzak duran böylede dururdu çok çaresizim telefona hep ses kayd edici istiyorum koymak yani uygun indirmek istiyorum ama biliyorum eşim gorucek o lanet olası yeşil nokta olmasaydı çoktan indirmistim
Soran1 yılHaklısın hemde çok eşimden zaten emindim zaten ama bana yalan soyleyince daha ne güvene bildimm. nede inana soğukta davranınca artık o kız veya başkası geliyor aklıma kendime bakmaya caliscam değişmeye caliscam ama eşimin neden bu halde olduğunu öğrenmek isterdim o kızımı düşünüyor bilmek isterdim
Soran1 yılBakım yaptircam ama ama falcı bulacak kadar özgür değilim hep evdeyim yalnız çıkamıyorum
Soran1 yılYazamam xper az
- 1 yıl
Tam aradıgım kadın...
Benim eşimde aynı bin defa soruyorum beni seviyor musun diye oda şakadan hayır diyor
Nişanlıyken bana dedi ki ben seviyorum ama böyle çit pıt sevgimi göstermem ama odun da değilim yeri gelir yaparım diyor bende evleneli 1 yıl olacak işten geliyor bir kere sarılmış değil adam akıllı öpmüşte değil ama yeri gelir yapar yapmaz değil az yapar ben com yaparım boğacak kadar karakterileri öyle sırf bu yüzden boşamak saçma bence22 Yorumla
Soran1 yılBilmiyorum bilsemki karakteri gerçekten böyle boşanmazdım ama işte gecmiste olay oldu eski sevgilisi olduğunu öğrendim düşünüyorum işte belki hala aklı onda ondan bana böyle davranıyor gerçekten bilseydim eski sevgilisi olduğunu evlenmezdim nisanliykende subhelenmisdim ama o kolay yolla beni yalanla kısacası aklımı aldı bir anda değişti kendini mahcub gibi gösterdi vs vallah ben onu ilk görünce bu insan hiç kız görmemiş dedim dedimki bu dini bir yerden gelmiş öyle davraniyorduki çekingen utangaç saf sonra tanıdıkça şok üstüne şok
- Aşk İlişkileri konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılKim sana izin verecek ya kendi hayatın. O zaman gelsin annen baban bu adamla yaşasın. Yatağına ben giriyorum sen mi giriyorsun diyeceksin. Konuşturma şimdi beni 🤣 bence sen eşinden minimum şeyleri istiyorsun.. bir sarılma öpme, özel gününü kutlama minimum olması gereken şeyler. Bunu da yapmıyorsa sevmiyordur. Eşin de seni olduğun gibi kabul etmiyormus zaten, insan sevdiğini olduğu gibi kabul eder.
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın vallah 😢😢
1 yılEksik olan ilgiyi ve sevgiyi kendin kendine ver. Kendi saçlarını bu sefer aşkla tara, kendi bakımını bu sefer mutlulukla yap. Mutlu değilsen bile sebepsiz gülümse. Bedenin Mutlu olduğunu düşünüp sana mutluluk hissettirecektir. Beklenti sadece kendin olmalı. Hayatının merkezine kendini koymalısın kendine iyi davranmalısın. Kendini sevmeyi kendine değer vermeyi öğrenmenin bir formülü yok. Sana iyi gelen ne varsa (kimseye ve sana zarar vermeyen) onları yap. Yoksa da yapmadığın güzel şeyleri yap ( kitap oku, resim yap, boyama yap, örgü yap gibi şeyler ) . Eşin ilgili sevgi dolu bile olsa kendine yetmeyi öğrenmelisin. Dünya hali kimseye tam olarak güvenilmez. Kendine bile.
15 Yorumla- 1 yıl
Ayrılma çocuklarına haksızlık. Maddi yük ayrı dert. Elalemin saçma sapan boşanmış kadın figürleri ayrı dert. Babasız çocuk büyütmek ayrı dert. Evin içinde tek başına yaşamak ayrı dert.
Kısacası boşanmak sana ne kazandıracak bence iyi olan hiçbir şeyi kazanamayacaksın. O yüzdem boş ver ihtiyacın olan ilgi ve sevgi senin içinde. Başkalarında arama kendinde bul. Birden olmaz ama olur hem de çok güzel olur. Hem bence eşin seni seviyor. İlgilenmeyenler de sevebilir. Sevgi ilgiye muhtaçtır ama sevgi sadece ilgiyle ölçülmez. - 1 yıl
Ayrıca seni sevmeyen biri kesinlikle senin bilgili olgun uyanık kısacası kendi kendine yetebilen biri olmanı istemez. Köyde kapalı toplamda nüyümen okulu yarıda bırakman saf olduğunu düşünmen sana engel değil. Ben saf olan kimsenin saf olduğunu söylediğini görmedim. Bence sen kendinin farkında değilsin. Dışarıda uyanık değilsen de boş ver dışarda şini hallet yeter. Dışarısında çok da kayda değer insan bulunmuyor zaten. Bak çocuğun olacakmış. Bir çocuğun da var. Onun gelişimi için kendini geliştir. Kitaplar oku. Çocuğun okul gidiyorsa ya da yakında gidecekse sende ona destek olmak için ders kitapları edin. İnterneti verimli kullan.
İşin özü kendine bir amaç belirle ve sürekli yararlı işlerle zihnini meşgul et.
Aksi halde zihin basit konuları hep kötü şeylere benzetip semi ve ruhunu aşırı yoracaktır. Hayat bu kadar kendini üzmeye değmez. Zihnini güzel şeylerle öyle meşgul et ki olumsuz hiçbir şey düşünmeye vakti olmasın.
Soran1 yılHaklısın ama benim evlenmem ozaman boşa istedigim sevgiyi gormuyorsam o evlilikte kalmam saçma ben kendime bakicam mesafe tutucam ve kanıt nedenini bulmaya caliscam
- 1 yıl
Belli olmaz güzel şeyler anlık olur. Seviyorsan sevgini saklama bence ama kendini de sev yani. Hem belki kanıt olabilecek hiçbir şey de yoktur bilemiyorum. Allah içimizi dışımızı bir etsin.
Soran1 yılEskiden numara gördüm araştırdım baktım eski sevgilisi çıktı şimdide aklı hala ondami diye düşünüyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s 1 yılSorun sende değil ki tüm kadınlar ilgi ister iki güzel söz ister. Evlenmeden önce de aynıysa bile bile lades demişsin demektir ama sonradan değiştiyse sorun sende değil. Adamın karakteri böyleyse elden çok bir şey gelmez de bunların dışında iyi bir eş ise boşanmak mantıklı olur mu bilemiyorum
11 Yorumla
Soran1 yılSadece dedigim gibi cani isteyince hep sevgi gösterir ama bir sarilsin bi öpsün hayır hiçbiri yok güzel söz yok ben erkek robot değilim umursamayacak durumda değilim istiyorum ya da hayatımdan gitsin lütfen ben bilmek istiyorum gerçekten mi karakteri böyle yoksa hala aklı o kizdami annesine sordum eskidendemi boyledi diyor hayır değildi
1 yılSevilmek istemen sarılmak istemen duygularinin ruhunun oksanmasini istemen en doğal hakkin... maalesef ki bazı kumaşlardan bazı elbiseler çıkmıyor. ne kadar soylesende anlatsanda duvara anlat anlarda o anlamaz. bir insan iki olmuyor yani degismez. çok kısa ve net tavsiyem ya böyle kabullenip bu deveyi gudeceksin ya da bu diyardan gideceksin. bunun başka alternatifi yok. sevgi dilenmek kadar insanı asagilayan bişey olamaz
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ama kızım var ve beklemediğim halde hasta olduğumu düşündüğüm halde yine hamile oldum şu an boşanıyorum desem bu kız delirmiş derler ama düşünüb halimi anlayamazlar eğer yine onu o kızla veya başka kızla konuşurken vs görürsem o zaman hiç kimse bana söz söyleyemez söyleyeni bile anında hayatımdan çıkartırım o insan kanımdan canımdan olsa bile
1 yılAnladığım kadarıyla görücü usulü evlenmişsin karşıdaki insanı tam olarak tanımamışsın bir hayat birleştirmişsin yetiştirdikten sonra böyle sorunlarla karşılaşmıştır ne diyeyim hakkında hayırlısı
12 Yorumla
Soran1 yılÇok sağol Allah razı olsun
- 1 yıl
Eğer çalışmıyorsan ekonomik özgürlüğünde yoksa ortada çocuk varsa senin için durumlar biraz zor ama ailen destekse gel kızım biz senin yanındayız derse hiç düşünmeden bırak gitsin bunu
- Aşk İlişkileri konusunda 19b cevap paylaştı.
1 yılKendiniz ve çocuğunuz ile ilgilenin ve onu çok az ama hissedeceği şekilde uzak tutun. Soguklunuzu hissettirin ve sorduğu zaman sana öyle geliyor deyin.
12 Yorumla
Soran1 yılÖyle yapicam zaten ama bir yandanda sebebini ariyicam ona kanıtliyicam beni sevmediğini
- 1 yıl
Siz uzaklaşınca geri gelmez ve sizinle ilgipenmezse zaten bu ortaya çıkacaktır.
Aksine sizi uzak duruyorsun diyerek suçlu çıkarmaya çalışabilir, buna hazır olun.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
1 yılEşin ailesine bakıyor mu maddi olarak?
Eğer maddi olarak sana destek olacaksa başka hobiler bul boşanma son çaren olsun
Sevgiyi o şekilde değilde başarılar elde ederek edinebilirsin
113 Yorumla
Soran1 yılAilesine bakıyor
- 1 yıl
Sana?
Soran1 yılTabikide bana çocuğuna ama bakmakla gerçekten olmuyor ben robot değilim gerçekten istiyorum yaslida değilim sevgi istiyorum ilgi sarılma cokmu şey istiyorum gerçekten?
- 1 yıl
Bak fıstığım sen ısrar ettikçe adam kacacaktir senden sen ilgi ve sevgi anlayışını bir süre başka şeylere kanalize et ne bilim üniversite oku
Bir hobi edin başka arkadaş gruplarina gir adamı zorlama bir süre sonra adam dicek neden karım bu kadar ilgi istemiyor diye şüpheye düşecek ve sana ilgisini gosterecek
Soran1 yılBen bıraktım zaten dilenmeyi bide ben özgür olsaydım inan umrumda olmazdı çok umursamadım. hergun evdeyim anla kapalı yaşıyorum bazen annemin yanına ya da annesinin yanına giderim o kadar gidecek yerimde yok
- 1 yıl
İzin mi vermiyor mesela desen ben üniversite okumak istiyorum desen destek olur mu sana
Soran1 yılBu imkansız bir yerde çalışmak istesem bile izin vermez
Soran1 yılDoğum günümde bile babam annemle gitmeye saçımı kestirmeye izin vermedi dedi ben goturcem falan sanki ailem beni diskoya götürecek gibi
- 1 yıl
Demek ki boyl ilgisini gösteriyor sen onu ikna et bence bir de namaza basla bence o sana huzur verecektir
Soran1 yılOlmuyor üstüne gidincede üstüme geldin diyor sinirleniyor namazı bende istiyorum hem icimdende geliyor içimden ses hep namaz kıl diyor ama eşim kapanmagimi istemez biliyorum engel olacak yine
- 1 yıl
O zaman boşan hayatina bak canım bu tür erkekler kadınları eve kapatir kendisi dışarıda Fink atar
Soran1 yılEskisi gibi yine ortaya gerçeği atmam gerek eskiden bana gözüme içine baka baka yalan söyledi sonra öğrendim ki eski sevgilisiymis şimdide aklı hala ondami diye subheleniyorum
- 1 yıl
Yüksek ihtimal
1 yılSenin yerine kendimi koyunca ilk düşündüğüm boşanıp farklı bir şehirde herkesten uzakta yaşamak okula gitmek yeni şeyler öğrenmek kendimi geliştirmek.. Ama ne zor değil mi konuşmak ve yapmak?
11 Yorumla
Soran1 yılOlmuyor iste hem kanıt lazım eskisi gibi kanıt buldum öğrendim eski sevgilisi olduğunu şimdide öğrenmek istiyorum hala konusuyormu onunla
1 yılBi süre eşin yok gibi davran asla ilgi isteme söylenme kendi başına yürüyüş yap kitap oku vs kendi kendine mutlu olduğunu göster ona muhtaçmış gibi davranma
14 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın öyle yapicam zaten dilenci değilim ben sevgi dileneyim hep
- 1 yıl
Zamanla ilgisini çekecek bişey yok de ve kendini geri çek onu yalnızlaştır
Soran1 yılÖyle yapicam
Soran1 yılTeşekkür ederim tavsiyen için iyi ki varsın Allah razı olsun
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Ihtiyaclarini senin ve evin karsiliyormu sana ve ailene saygisi tam mi isi gucu var mi kotu aliskanligi var mi eee bunlar yoksa sen neyin kafasindasin aplamm ne yasiyin sen
192 Yorumla
Soran1 yılİhtiyacımı karşılıyor evi aileme de işi var ama sevgi az ilgi az söylesem karakterim böyle diyor işim var yorgunum hep diyor ailesine sorunca ben eskiden böyle değildi diyor
- 1 yıl
@dandeli0n bakin bir iliskinin 3 muhatabi vardir erkek kadin ve iliski... erkegin kendine ait bir yapisi karakteri kadinin kendine ait bir yapisi karakteri ve iliskinin de bir yapisi karakteri vardir.. benim yazdiklarim bir iliskinin temel kriterleri ve iliskideki sevgi unsuru bir temel kriter degildir.. evlilik (birliktelik) bir kurumdur ayni sirketler gibi... tabiki sevgi merhamet yardimlasma vs vs bunlar da olmali.. bunlar iliskiyi guzellestiren seyler.. ve bu guzellikleri cogaltacak olan kadindir.. adam ayakta tutar kadin yasatir.. o yuzden yuvayi disi kus yapar derler.. erkek evdir evi yuva yapan kadindir.. erkegin ilgisini cekecek yollari bulmasi gereken kadindir.. bunun ev gecindirmekle vs ile alakasi yok.. ayrica gunumuzde ozellikle ulkemizde kadin kendi yerini kaybetmis durumdadir.. farkli kitalarda bircok ulkede calistim ve bir cok arkadasim oldu.. TR deki kadinlar kadar (90 sonrasi dogumlular icin konusuyorum) ne oldugunu bilmeyen yerini ve kendini tanimayan erkeklesmeyi esitlik sanan baska bir kadin toplumu gormedim.. konuyu toparlayacak olursam.. iliskinin gerektirdigini adam yapiyor bu durumda ilgiyi artirmak kadinin elinde.. bosansa baska erkege gitse maks 2 yil sonra ayni sorunu yasayacak..
- 1 yıl
@Usemind çok boş yorum yapıyorsunuz asla erkek olduğunuz için demiyorum bu arada ama yaratan akıl vermiş bir defa her insan farklıdır her erkek eve ekmek götürmez veya götürse dahi adamlık yapmayı bilmez dediğiniz gibi bir sistem yok dünyada böyle şeylerin altına sığınmayın yani kadından beklentin olması için önce bir şeyler sunman lazım o kadının sana cilve yapmasını istiyorsan kendinden soğutmayacaksın ayrıca kadınlar erkekleştiyse bunu oturup düşünün bence neden diye birçok arkadaşım var diyorsun ama bu tanıdıklarla olmuyor maalesef biraz psikolojik alt yapısını bilmek gerekiyor insan doğasının, anima ve animus terimleri bu dediklerinizi çürütür atar he bi de erkeklerin hiçbir şey yaptığı yok kadınları mahalle dedikoducuları gibi eleştirip antifeminizmden vurmak dışında artık bu avrupa şöyle türkiye şöyle söylemlerini bırakıp nasıl daha düzgün bir eş oluruz kadının dişilliğini göstermesini sağlarız ona odaklanın nefret ettirdiniz ülkede kadın cinayetleri yetmezmiş gibi bir de eleştiri yağmuruna tutuluyoruz hepimizi bir ana doğurdu lütfen
- 1 yıl
@berkatak. @usemind siz ikiniz erkek oldunuzmu da kadınlardan ilgi cilve bekliyorsunuz kanc1k kanc1k konuşmayın
- 1 yıl
@dandeli0n @dandeli0n yanlissam duzeltin anime animus es secimi ve kendi icindeki karsi cinsi kesfetmeyle alakali bir teori degil mi? ayni zamanda kisinin kendi cinsiyetine bagli davranislari kesfetmesi ve eksik oldugunu dusundugu taraflari karsidan talep etmesi.. ve yine bu yaklasima gore eksik taraf kisinin kendi cinsine ait olmayan ozellikler olmasi.. yani yapisal olarak butunlesmeye yonelik bir teori... kendi yapisini da ailedeki rol modellerden anne ve baba oluyor birincil rol model bunlar uzerinden lusturmasi.. ben yukarda adam evdir kadin evi yuva yapandir adam temel ihtiyaclari karsilar kadin bunlari cogaltir demisim.. benim hangi cumlemi curutuyor acaba bu? ayrica her iki cinsi kendi icinde kategorize etmisim ve bu iki kisinin kurdugu bir ucuncu yapi var demisim.. hangi noktada dediginiz teori ve o teoriye ait kavramlarla ters dusuyor o engin bilgilerinizle bizi aydinlatin.. bir de ben hic bir sekilde avrupa demedim... farkli kitalar dedim afrika ve kuzey amerika haric tum kitalarda yeterince insanlari ve hayatlari gozmelyecek kadar kaldim demek istedim.. ve evet sadece ve sadece bu anlam kargasasi Turk kadinlarinda var.. Turkiyenin ic anadolu ve batisinda ozellikle bu karmasa ayyuka cikmis durumda ve basli basina doktora tezi olabaliecek bir konu... tekrar soyluyorum.. bahsettiginiz o teorriyi iyi biliyorsunuz ya hangisi dediklerimle celismis anlativerin de aydinlanalim..
- 1 yıl
@berkatak elindeki kütüğü bırakıp mağarandan çık artık homo Habilis
- 1 yıl
@berkatak sen entellektüel kelime görmemişsin senin anladığın dilden konuşuyorum tarzanca işte. Entellektüel konuşsam kafan almaz dediklerimi
- 1 yıl
erkekler dişileşti demek kardeşim anladın mı eril enerjinizi saldırarak gösterebileceğinizi düşünüyorsunuz bütün erkekleri kapsamıyorum maskuleniteyi gerçekleştirememiş kişilerden bahsediyorum aslında bu bir aşağılık kompleksi, efendi adamlara bakarsan bazı kompleksleri yenmişlerdir orada burada kadınlara sallamazlar, evrensel bu arada türk kadını diye ayırmışsın ama emin ol ülke şartlarında kız çocuklarına daha fazla şans tanınsaydı bu ablamızın da soruda dediği gibi köyde büyüdüm sessiz yetiştim atılgan olamıyorum eşimin istediği gibi şeklinde durumlarla karşılaşmazdık zaten, dediğin yerdeki kadınların çoğu rahat büyüyen kişiler o yüzden kafanıza göre böyle türk kadınına sallamayın masum dokunulmamış çiçek istiyorsunuz ya mesela ozaman çiçeklere kıymayacaksınız, evinde kalkıp eşine yardım etmeyen çay koy yemek yap diyen göbek büyütmüş kel adamlardan vaaz dinleyecek değiliz (genel)
- 1 yıl
@dandeli0n hanım bunlar hanım
- 1 yıl
@berkatak Ben Dağlı sevmiyorum kardeş
- 1 yıl
@dandeli0n @dandeli0n sorularima cevap vermediniz... hangisi benim soylediklerimle celisiyor.. konuyu degistirmeyin.. ayrica benim kiyas kriterlerimi dinlediniz mi de esit sartlar vs vs salliyorsunuz.. ben tr de cop toplayan cop kamyonu otobus tir suren haberlerin disinda kadin gormedim.. antrepoda calisan forklift kullanan kadin gormedim.. bunu yapan kadinlarlin evlilik hayatlarida aman hallerim geldi bugun reglim bi yerlerim agriyo yemek yapamam vs diye sikayetlendikleri de olmuyor be aplacimm.. dedigim yerlerin adini bile soylemedim.. kendi kafandan cikarim yapiyorsun ezberlemis gibi sadece cevap vermeye odaklanmissin.. anlamak gibi bi derdin yok.. disil enerjinle pozitif ayrimciligi hak goruyorsun.. maskuleniteyi gerceklestirmek ne demek yaa.. feminenite diye de ben totomdan kelime uydurayim.. te allam yaa..
- 1 yıl
Tabi tarzanca ve Türkçe farklı diller
- 1 yıl
Yok tarzancayı senin için demiştim istersen tercüman getirip cevirttirebiliriz dediklerini malum kaz inlemesi gibi ses geliyo insanın kulagına yazdıklarını okudukça
- 1 yıl
hee birde yok koy sartlarinda buyumus vs demissiniz.. atilgan olamamasi onun problemi ve bu problemi iliskinin problemiymis gibi yansitmamali yansitamaz da bu konuda ihtiyaci varsa destek alsin kocasiyla konussun.. imkani onceden yokmus simdi var kullansin o zaman.. dert yanmasin yanmayinn.. magdur edebiyati yaparsaniz zulme ugrarsiniz hayatin kurali bu.. nerde ne kadar eksikseniz ordan o kadar cok yara alirsiniz..
- 1 yıl
dostum bırak uğraşma. çapkınlar kandırıp kandırıp kullanıyor böylelerini ge bir kendine geliyorlar ki yirmi sevgilisi olmuş ama ortada koca da yok koca adayı da yok. bir yaştan sonra artık alıcıları da çıkmıyor ve kedi medi besleyip o kin ile gelip burada ki tüm genç kızlara ayrıl diye ögüt veriyorlar. son sorumda yazmışım ben. bu yaz fasta ki sevgilimi getiriyorum. abaza türk erkeğinin sırf geçici seks için hayaller alemine sokup burunlarını bir karış kaldırdığı türk kadınıyla ne işim olur😀 faslı sevgilüm sadece bana baksın ona araba da alırım ev de😀😀😁
- 1 yıl
cok saçma bir insansın sanki random olarak dünyaya gelmişsin berk
- 1 yıl
@Mutlukurbaga kanc1k seni doğurandır. erkekten değil kadından kanc1k olur ve görünen odur seni doğuran öyle biri ki senin gibi seviyesiz birini doğmuş çünkü karşıdan gelecek laflar umrunda değil gibi. git birilerine meze ol. oflayıp poflasınlar ve yaşıtların seks konusunda kendini eğitsin😀
- 1 yıl
@Usemind sen ortaya atlama cuk diye
- 1 yıl
@dandeli0n aplamm kuzum muhatap aldim konusuyorum da ne soyledigini sen de bilmiyorsun sanirim.. ben soruyu sorana cevap yazdim tuttun mudahil oldun.. hadi onu gectik ezberledigin veya kulaktan dolma ucbes terimle sivadin.. tutarli olarak kalmaya calsiyorum ve soru soruyorum.. cevabin yok.. konuyu saptiriyorsun hale hizaya koyalim diyorum ona da cevap yok az biraz bel alti vurunca hemen lafa daliyorsun.. nerde o anima anumus aplamm.. te allam yaa.. bi de adamlik kriteri belirler peehhh
- 1 yıl
Bu kız boun mezunu master yapcak İngiltere’de senin beynin yetmez bu kızla konuşmaya
- 1 yıl
sayın dentellion bacı. biz zaten gerçek kadınların sizin zihniyetle örtüşmediğinden bahsettik. bana karılık değilde hayat arkadaşlığı yapacaksa ne diye evlenip boşanırken önür boyu nafaka ödeme riskine giriyim. sizin evliliğe yaklaşımınıza göre sevgili kalsak daha iyi ve her sıkıldığında yenisini bulur insan. kocasına hürmet eden kadın gibi kadınlara can feda. onlar için çalışır ve parayı bulmak için gerekirse ölürüz😀
- 1 yıl
@Usemind elin K”çındamı sen kendi işlerini kendin yapamıyonmu kadından hizmet bekliyon
- 1 yıl
@Mutlukurbaga iş beklemediğim kadından tek bir beklentüm olur o da anladın sen. bana hizmet hürmet etmeyecekse anca evlilik vaadiyle kandırıp birkaç kullanımlık bir eşya muamelesi gösteririm. ne diye onun hayatını güvenceye alacak riske gireyüm. ben onun işyeriyim. işyerinde nasıl çalışıyorsa banada öyle hizmet edecek
- 1 yıl
@Usemind Allah sana bol zeka ve akıl fikir versin çeneni de kapa artık valla hepimizin kafasını s1kt1n
- 1 yıl
@Mutlukurbaga master dediğin nedir ki? kızlar soruyorda master rütbesi almış sizin kafanızda bir sürü kız var. 14 yıl önce sizin şu argümanlarınızla burnu havalarda bir sürü fıstık vardı. hala sitede takılıyorlar ve birçoğu evde kaldı. kurudular artık kurudular. kız kurusu diyorlarya. öyle oldular. zaten sizin beyninize onlar giriyor. aman uymayın sakın onlara😀
- 1 yıl
berkecan Allah sana da zeka versin derdim ama dogustan olmayan bişiy sonradan kazanılmıyor Allah acil şifalar versin ikinizede
- 1 yıl
@Usemind git kendini at bir yere nolur tansiyonum cıktı hayatımda bu kadar g3riz3kal1 oğlanlaer gormedim
- 1 yıl
@Usemind skt1r git tm yeter
- 1 yıl
@Usemind anca araplara gidersin işte
- 1 yıl
@dandeli0n kanka bunun genc sevgiliside kara muhammet cıkıyomus afrikalı hahahahshdshshsh
- 1 yıl
@Usemind çarşafa da sok bari
- 1 yıl
@Usemind ıyyyyyyyyyyyyyyy dayıymış bu
- 1 yıl
@Mutlukurbaga çarşafa sokmama gerek yok. kendi tipime ve performansıma güveniyorum. eşimin başkasına bakmaya ihtiyacının kalmayacağına eminim ve kendimi de iyi biliyorum. benim olana bakmaya kimsenin dötü yemez. istediği gibi giyinsin ve millet ne kadın getirdi diye kıskansın. inanmazsın ama orada canım sıkılır ama arkadaşım var çok iyi anlaştığım diyor. onunla da evlensen çok sevünirim ve canım sıkılmaz diyor. baktım çok mantıklı konuşuyor. biri adetliyken diğeri devreye girer vs va. bir tane zaten bence beni idare edemez😀
- 1 yıl
@Usemind zarif bir yaseminin üstüne yanlıslıkla düşmüş b*k parçası gibisin abicim
- 1 yıl
@Mutlukurbaga ben yedi yaşımda dayı oldum zaten. yaşlıymış demek istiyorsan erkeğin en karizmatik olduğu yaştayım. burada kavga olunca yaşlı maşlı diyorsunuz da internetten görünce dibiniz düşüyor ve sulanıyorsunuz😀 geçen siteden bir kızla iletişimimiz oldu. derkene instamı verdim anında sulandı. 20 yaş kızsın dedim. gece seninle sevişecek miyim yoksa ayaklarımda sallayıp uyutacak mıyım dedim. daha kadınsı hatları oturmamış çocuksu kızlarsınız siz😀
- 1 yıl
@Usemind DAYI son kez diyorum uğraşma benle torunun olcak yasa gelmişsin yürü git torun sev burada ulasamayacağın cıtır kızlara yazacağına benim kankam asildir herkesle muhattap olmaz ben senin canım dayanamadığım için yazdım birazdan basarım engeli sana merak etme hiç
- 1 yıl
@Mutlukurbaga bana bak çocuk. genç kızlarla en çok bu kadar sohbet edebiliyorum. sırf kadın bedenine ulaşmak için değil genç kız derdi ve ergenliğini çekmek, bir gün bile özelden yazışmam. binlerce takipçim var instada ve hergün muhakkak yazan oluyor. maddiyatımda iyi. çok çok öderim parasını çağırırım üç tane grup yaparım. burada ki abazalarla karıştırma beni. eskilerden sor.
- 1 yıl
@dandeli0n yahu parasıyla değil mi😀😀😀
Allah yukardadır ve hergün muhakkak instadan yazan genç oluyor ama ben cidden kadınsı hatları tan oturmamış kızlara karşı tahrik olmuyorum. cidden bana sübyan görünüyorlar. 28 yaş biri var. biraz minyon diye terkettim. olmuyordu. bir kadınla birlikte olduğuma adapte olamıyordum. cidden bu kadarı da cehalet. herkes hatları otutmamış bir çıtır hayal etmez. ama gençlik ve ergenlik hormonları atletik eski bir boksörü hayal ediyor. hayal ediyor ki instadan yazıp duruyorlar😀 - 1 yıl
@dandeli0n yaşayacımı yaşamışım ama unutma ki yaş kırkta geçmiyor. 15 yıl sonra yaşım geçti mi diyeceksin. 15 yaş bir çocuğa göre senin de yaşın geçmiş olmuyor mu?
şu an 15 yaş bir çocuk abla yaşın geçmiş dese ona kulak mı vereceksin. çok şükür dört kadını idare edebilecek güçteyim. demek ki geçmemiş yaşım. haaa geçerse kabul ederim ama daha var. güzellik konusu ise bana çok saçma geliyor. önceki eşim zenciydi ve toplumun genel görüşüne göre çok çirkindi. bana uymadığını söyleyip karşı çıkanlar mı dersin, arkadan dedikodu yapan mı dersin vs. ama bana çok tatlı geliyordu ve angelina jolieye bile değişmezdim onu. güzellik görecelidir. birini seversin ve sana güzel görünür. örneğin ben rusları hiç sevmem ama arap ve siyahi kadınlara bitiyorum. sarı birine karşı ereksiyon bile olamıyorum o derece - 1 yıl
@Usemind dayıcım biz napalım senin cinsel hayatını allah askına bi yürü git zencimi alcan arapmı alcan yürü git sarma
- 1 yıl
@Mutlukurbaga yürüyüp gitmeyen bir çocuk var. kendine çıtırım ayağıyla herkesin ona yavşayacağını sanan bir çıtır. ağır erkek görmemil zavallım ne diyim. reel de değil benim sana asılmam veya senin buna karşılık vermen. konuşmaya cesaret bile edemezsin benimle. bakma sanal da gevezelik ediyosun ve çıtırlığı herkesin istediğş bir şey sanıyosun. çıtırlara bilmm ne diye işi cinsiyet boyutuna getirip tartışmayı sulandıran sensin be çocuk. daha aklı bile gelişmeyen biri direk zaten gözümde çocuktur. seninle tek iletişimim bayramda el öptürüp harçlık verme diyaloğu olur.
- 1 yıl
@Usemind suscan mı
- 1 yıl
@Usemind sus artık sus sus sus suss
- 1 yıl
@Usemind terbiyesiz herif
- 1 yıl
@Usemind kes sesini beygir mühendisi
- 1 yıl
@Usemind dedikodumu yapma arkamdan
- 1 yıl
@Usemind saf olan sensin atına s.1cayım senin
- 1 yıl
@Usemind Çok yaşa
- 1 yıl
Berkecan biz o dün konuyu kapattık geriden gelme naş naş @berkatak
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılDevam etmemesi gereken bir evlilik. İlerde düşülmesi mümkün olan bir durum görmüyorum. Yıllar geçtikçe sartlariniz.. eşiniz tarafından duygu aciklari olan konular daha çok artacak. Daha çok duygu aciginiz olacak ya da duygu açığı olan konuların şiddeti artacak. Bu arada yaşınız ilerleyecek.. bağımlılığıniz artacak. Bugunki duruninuzdan dahada kötü hissedeceksiniz. Ne yapacaksaniz bugunden yapmalısınız.
01 Yorumla
Soran1 yılBiliyorum ama bagimligik değil ihtiyaç ve subheleniyorum aklı o kizdami diye hem
- Aşk İlişkileri konusunda 13,4b cevap paylaştı.
1 yılVarsa elde uğraşlar çocuk olsun vakit geçir değilse dışarı çık kahve iç arkadaşlar ile görüş partiler katil
14 Yorumla
Soran1 yılO kadarda özgür değilim eşim izin vermez
- 1 yıl
Anladım izin vermez ama sonuçta ilgi de yok ki bir çiçek ne kadar susuz kalır ise solar ve sonra bakmış kurur
Soran1 yılBöyle bakılırsa artık kurumuş bile
- 1 yıl
Sanırım evet
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılAşk , heyecan, tutku eksik, karakterler uyumsuz. Evlenirken yeteri kadar ozen göstermiyorsunuz ne istediginize
15 Yorumla
Soran1 yılGörücü usulü evlendik görüb begenmistik bir-birimizi
- 1 yıl
Ee vakit gecirmediniz mi en azindan 1 sene falan
Soran1 yılHayır
- 1 yıl
Hm. Hatayı n basinda yapmışsın maalesef
Soran1 yılBizde köyde böyle hem onlar neden se herseyi hızlı hızlı yaptılar Nisan düğün kına falan
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBak en basta onu rahat birak zor olacak ama üzerine dusme isterse sende uzak dur bahane uret ve bu sure zarfinda kendine daha cok bakim yap guzel giyin sanki o yokmus gibi davran bak o zaman ilgiyi gör unutma kacan kovalanır
26 Yorumla
Soran1 yılHaklısın başka çarem yok çünkü boşanmak kolay olsaydı gerçi çocuk hiç olmasaydı anında boşanmışdım
Cevap sahibi1 yılBosanmak kolay degil evet dedigimi yap sonuc alirsin bende erkegim sonucta bilirim esin bir süre sonra seni merak edicek emin ol buna sana yanasicak degisikligi farkedecek
Soran1 yılHaklısın şu an hastayım biraz toparlanayim sonra harakete gecicem
Cevap sahibi1 yılGeçmiş olsun onemli birsey yoktur umarim
Soran1 yılHayır grip olmuşum geçer oda zamanla
Cevap sahibi1 yılAnladım cok geçmiş olsun
1 yılÇocuk gibi sevilmeye ihtiyacın var ama bunu eşin karşılayamıyor anlaşılan sevgiye açsın
21 Yorumla
Soran1 yılEvet haklısın
1 yılBir kadın sevilmediğini çok net anlar bacım sadece bunu demek istiyorum git kendini geliştir oku çalış çabala baştan hayat kur kendine dünyada binlerce erkek var bi tanesinin gereksiz ilgisini beklemek ile ömür geçirmek için hayat çok kısa.. eminim maddi gücün olsa vurursun tekmeyi güven kendine ayrıl gitsin sana eş mi yok olmuyorsa bitir
00 YorumlaBir erkek olarak böyle bir durumu yaşadığınız için çok üzgünümm ne deseniz o kadar haklısınız ki ama sizden bilmek isterim neden görücü usülü evlendiniz o kadar iyi kalpli güzel bir insansınız ki içim acıdı yemin ediyorum sizin gibi eşine sadık düzgün insan az bulunur sizi daha fazla asla üzmek veya kırmak istemem ama bu ileride daha kötü olabilir
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Eşin ne iş yapıyor
gerçekten yoğun mu
bu ilgini arkadaşlarınla paylaşmayı denedin mi
130 Yorumla
Soran1 yılArkadaşım yok eşim ekincilikle mesgul
Soran1 yıl25 bebekle meşgulüm biraz ev işiyle
Soran1 yılKomşu yok akraba uzak istememde zaten ailemde biraz uzak hep isteyince götürmez beni ailemem
Soran1 yılOnu bilmem ama görücü usulü aşık olub sevdim ben
Soran1 yılEvde hep yani evin bahçesinden eve arada sırada geliyor gün için de hicbirsey yapmiyoruz
Soran1 yılArtık yok
Soran1 yılSoğudum ondan yüzünü bile görmek istemiyorum
Soran1 yılOna sevgi dilenmekten yoruldum. usandim. artik
Soran1 yılBazen sinirli bazen normal onu yap bu yap falan der onu yapma kendini yakarsın falan vss
Soran1 yılBir iki gün önce subhelendi iki kere sordu noldu diye dedim hicbirsey Garip bakıyordu bana şimdide hala öyle bazen garip bakıyor gözlerimin içine bakıyor sanki noluyo diyecek. gibi ama demiyo
Soran1 yılHayır 🙄🙄
Soran1 yılYorgunum diyor bazen kefim yok veya sinirliyim der eskiden ben isteyince de böyle yapardı ama şimdi ben istemiyorum sesim çıkmıyor kendiside telefona baka baka uyuyor
Soran1 yılRahatsız ediyordu beni çok dedim ciddiye almadı bende tamamen sustum
Soran1 yılÇok bulmaya çalıştım yoruldum şimdi o uyansinda çaresini bulsun
Soran1 yılNapiyim her yolu denedim tek yol ayrılmak onuda çok kararsız kalmisim bebeğim neolacak diye
Soran1 yılNasıl
Başka bir kaynaktan ilgiye doyman gerek onu sallamamak için
12 Yorumla
Soran1 yılOnu işte yapamam birde telefondan anlarmisin bilgin var mı
Gizli Üye(30-35)1 yılEşinle olan ilişkin benim eşimle olan ilişkim. Tek fark heralde çocuğumuzun olmaması. Bende aşırı sevgi veren ve isteyen biriyken o tersim. Allah yardımcımız olsun.
116 Yorumla
Soran1 yılAmin inşallah ama ben eskisi gibi yine tabi gizlisi varsa yine ortaya cikarcam ama bu kez gizli bir şey bulursam ayrilcam kalamam
Cevap sahibi1 yılGizli derken ne gibi? Mesela ilişkinizde tam olarak nelerden şikayetçisin? Eksileri ve artısı nedir?
Soran1 yılİlgi sevgi az sarılmak öpmek yok güzel söz yok canı isteyince hep sevgi gösterir vs
Cevap sahibi1 yılCinsel hayat peki? Buda çok önemli bunların yanında.
Soran1 yılCanı isteyince hep yapardı
Cevap sahibi1 yılAnladım. Benimkide ne annesinden ne babasından sevgi görmemiş. Sevgi öyle gösteren biri de değil ama sözler de on numara çok güzel konuşur çok romantiktir özel günleri hep kutlar. Ama normal de sevgi göstermez öyle ben gibi sevgi pıtırcığı değil yani ben isterim ki beni yanından ayırmasın koltukta yatarken beni de yanına alsın tv izlesin. Temas bağımlısı olsun hiç öyle değil bense tam temas bağımlısıyım. Sonra telefon bağımlısı video izler maç takip eder. Hayatta ondan en emin olduğum konu aldatmayacak olmasıdır ondan adım gibi eminim. Ve cinsellikte çok isteksizdir evliliğimizin ilk zamanından beri böyle. Bu konuda beni çok sinirlendirir. Ama bunlar haricinde iyidir sevgiyi görmediği için göstermesi de kıt ailesine göre tabi daha iyi ama bu bana yeterli değil. Evden çıkarken girerken öper sarılırız. Ama günlük zamanda ayrı takılıyoruz işte olmaması gereken bir şey bu. Yazık cidden bize bu kadar az evlilikler de şimdiden monotonlaşmışız eşler yüzünden.
Soran1 yılEskiden çok farklıydim sevdiğimi dibne kadar hissediyordum eşimde ailesinden sevgi az görmüş ailesi öyle diyor ama eskiden böyle değildi diyor gülerdi şaka yapardi diyor annesi şimdi elbet özel hayatinda aldatılma yalan yaşamıştır belki ondan bu acıyı yaşatıyor ya da o kızı hala seviyor diye ama ben bilmek isterim ben manyak biri değilim benim benim olsun demiyorum ben diyorum ki aklı hala ondaysa lütfen gitsin bana bu zulmü yaşatmasın ben sevgi istiyorum yaş hala 25 olsada hala çok istekliyim hep haraket farklılık sarılma öpme istiyorum başkasının umrunda dahi olmazdi parası varsa umrumda değil der ama bilmiyorum ben yapamıyorum umursama diyorlar kendine bak diyorlar diyorum bebeğe bak sev diyorlar ben diyorum o zaman neden evlendim
Soran1 yılVallah bekarken huzur az olsada birazda olsun vardı birazda olsun özgürlük vardı hele sevgi ilgiyi demiyorum ama evlenince sanki alt üst oldum mahv oldum
Cevap sahibi1 yılSen haklısın 25çok genç yaş insan sevgiyi aşkı her yaşta arar hele hele aşırı gençken ve evliliğin ilk zamanları araman zaten aşırı normal. Evet hep öyle derler doğru diyorlar ama bu o kadar kolay değil insan aynı evde yaladığı evlendiği insandan manevi olarak beklentiye girer ve akılda hep aynı soru bunlar olmayacaksa ben neden evlendim? Bu soruyu kendine soruyorsan çok büyük bir sorun var zaten. Sevgili olarak mı evlendiniz? Ne kadar süre beraberdiniz ki başkasını sevdiğini düşünüyorsun?
Soran1 yılGörücü usulü evlendim nisanliyken gördüm mesaj sordum kim diye yalandan arkadaşımın çocuğu yazmış dedi ama olaydan kavgadan sonra itiraf etdi eski sevgilisi olduğunu sonra ben numara görmüşdüm çocuk olduktan sonra işte kim dedim demedi 8 10 11 kere ariyordu bende aşırı Merak ediyordumki bu kadar erkek aramaz hergun aramaz falan derdim cildirirdim hep sonra işte en son whatsapp da kız olduğunu öğrendim yinede en son ona eşimin numarasıyla yazdım whatsapp dan beni o sandı konuştu sonra işte dedim ben evliyim falan çocygum var delirdi beni sovdu senin eşinin ben... tamam falan ben nasıl o halde yaza bildim şimdide hala inanmıyorum
Cevap sahibi1 yılGörücü usulü evlendiğin belli aslında sevgili gibi değil konuşmaların. İşte bu kötü olmuş görücü usulü evliliklerin genelinde sevgi falan yok zaten. İyi cesaret etmişsin valla hayatta böyle bir şey yapmazdım karşıyım buna. Ben sana diyeyim bunlar hayatta irtibatı koparmazlar. Olan sana oldu. Senin hayatını bitirdi şrfsz. Kimse bu yaşta evlenipte dul kalmaz istemez birde çocuğun var. Herkes mutlu olmak için evlenir. Çok net belli seni sevmediği başkaları gibi değişik konuşamayacağım. Başkası da var arada birde görücü usulü daha ne olsun? Yazık olmuş çok yazık. Bari birbirleri ile evlenseydiler de seninle olmasaydı neden acaba evlenemediler hiç sordun mu?
Cevap sahibi1 yılEşin kaç yaşında bu arada?
Soran1 yılBilmiyorum tek gecelik iliskiydi diyordu bana güle güle
Soran1 yılEşim 33 ben25
Cevap sahibi1 yılİnanma bence anlattığına göre hiç kız görmemiş diye düşünmüşsün birde tek gecelik mi olacak kaldı ki tek gecelikte olsa güzel bir şey mi ve hala konuşuyorlar yani önceden yakalamışsın.
Soran1 yılEvet öyle eşim bana o kızın deli olduğunu söylüyor kendine bir şey yapar diye onunla konuştuğunu soylemisdi əgər kendine bir şey yaparsa benim numaramı görüb beni katil sanarlar dedi ama tabi inanmadım
Boşandıktan sonra her şeyin daha güzel olacağına mı inanıyorsun? Ona göre düşün karar ver
11 Yorumla
Soran1 yılDüşündüm ama sen beni kendinyerine koy mesela eşinin eskiden eski sevgili olduğunu öğreniyorsun ve sana gözüne içine baka baka kaç kere yalan soylemis sen onu delicesine severken aşıkken ona güveniyorken nişanli vakitden başlamış evliliğe kadar yalan söylemiş ve halada gözüne içine baka baka diyor her şey bitmiş bir anliginda olmuş bir gecəlik olmuş diyor o zaman neden engelemiyorsun o zaman ben engellediğim halde neden engelden çıkardın şimdide o kız aklı olduğuna inanıyorum Allah aşkına ben yani delirmismiyim yani sen olsaydın napardin söyle
- Aşk İlişkileri konusunda 843 cevap paylaştı.
1 yılahh ki ahh evlenmemek lazım işte sebebi isimli çalışma
11 Yorumla
Soran1 yılBı bilsen ne kadar pişman oldugumu
Başkalarına gitme de ne yapıyorsan yap oyala kendini
11 Yorumla
Soran1 yılKendime bakmaya caliscam ve kanıt sebeb ariyicam
Gizli Üye(30-35)1 yılBence ayrılırsan en doğrusunu yaparsın Hiçbir zaman düzelmeyecek yazık etmişsin kendine ama geç kalmış sayılmazsın bir an önce ayrıl Çalışıyor musun Ne iş yapıyorsun hangi şehirdesin
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılHerkes kaderini yaşıyor çocuğu olan bir sürü insan da ayrılabiliyor korkma yani anlatırsan dinlerim
Soran1 yılBana kanıt sebeb lazım eskiden eski sevgilisi olduğunu öğrendim şimdide subheleniyorum aklı hala ondami
Gizli Üye(30-35)1 yılHer erkek böyle olduğunu kabulleneceksin öncelikle. Evlilik sana göre değilmiş burada senin hatan var evlenmeseydin. adam çalışıyor yoruluyor akşam geliyor yemek yiyor belki bı seks yapıp uyuyor. Sen flört kadınısın sevgili tadında evlilik zor yanı. Elindeki ile yetinmeye çalış dışarı da fazlasını veren olmayacak sana.
02 Yorumla
Soran1 yılHer erkek böyle değil. seven yrogun olsa bile bu öpücüğü eksik etmiyor ben eskiden eski sevgilisi olduğunu öğrendim hala aklı onda olduğunu düşünüyorum ya da başkası var
Cevap sahibi1 yılYaşlar kaç. Tipleriniz nasıl. Aldatması için sebep var mj? Cinsellik veya huyun karakterin ile alakalı?
1 yılşu an kendimde seni gördüm sonra erkek neden aldatıyor kadın neden aldatıyor dimi ilgisiz kaldığından işte kusura bakma bu adami aldatsan yeri şu an seni ben anlıyorum
10 YorumlaKendine çeki düzen ver kendinle ilgilen onun ilgisi önemli değil sen nasıl hissediyorsun kendine yeni bir şeyler kat belki eşin bunu fark eder meraktan ilgisini çekebilirsin ama bu yanlzca öneri önemli olan aranızda ne bitti
18 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ve degiscem mesafe tutucam eskiden olayalr oldu eski sevgilisi olduğunu öğrendim şimdide aklı onda olduğunu düşünüyorum
Soran1 yılBenimle hayat kuruyor ama aklı hala ondaysa sıkıntı onda
Soran1 yılDüşüncemi paylaştım olmuyor telefonunu izliyorum elbet gerçek ortaya çıkacak
Soran1 yılTeşekkür ederim iyi ki varsın tavsiyen için çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden
Gizli Üye(18-24)1 yılKonuşup problemi çözmeyi deneyin orta yolu bulun barışın çocuk değil ya bu adam sanki adam gibi söylesin derdi neyde
15 Yorumla
Soran1 yılSöylemiyor işte gizli kutu gibi bir şey bu eskidende soylemiyordu eski sevgilisi olduğunu öğrendim sonra tabi kendim araştırınca şimdide öğrenmek istiyorum hala aklı ondami diye
Cevap sahibi1 yılZor bir durummuş güvensizlik işin içine girince iş bambaşka bir boyut oluyor
Soran1 yılElbet bir yolunu bulcam Allah yine bana yardım edecek biliyorum
Cevap sahibi1 yılEvet halledersiniz güçlü olun elbet zor günler de geçecek daha iyi günleriniz olsun
Soran1 yılİnşallah ya Allah gerçekleri ortaya çıkaracak
1 yılBen de bir ara eşin gibiydim ama hiç bir hatam yoktu aksine bu durumların olduğu zaman zarfında o bana yanlış yaptı. eşini bilmem ama bu durumun seni bir yanlışa sürüklemesine izin verme sana bu tavsiyeyi verebilirim
17 Yorumla
Soran1 yılHata yapacak biri değilim ama son kez degiscem ve hayatıma devam edicem eğer kırmızı cizgimi aşarsa o zaman beni hickimse. Durduramaz
- 1 yıl
Çocuk ne kadarlık biz bu sorunları doğumdan 6-7 ay sonra yaşamıştık
Soran1 yılKızım bir yaş yarım ve beklemedigim halde yine hamile oldum sorunum vardı ben hep o yüzden olmayacağını düşünürdüm ama oldu
- 1 yıl
Umarım geçici bir dönemdir eşinin yaşadıkları
Belki biraz karamsar bir dönemden geçiyordur
Geçim sıkıntısı veya işinden bunalmıştır belki de senin taleplerin onu bıktırmıştır
Ama karşına alıp konuşmakta bir fayda var yine de ama fazla ağır uslüp kullanma bu sefer de senin hayatında biri olduğunu düşünür
Soran1 yılBu taleb cokmu ağır yani bu insan hep karakterim bu diyor hep yorgunum iş çok diyor o çok iyi biliyor ben lanet olası öyle bir yapmam aldatmam
- 1 yıl
Al karşına konuş bu durum nereye kadar gitcek de
Soran1 yılKarakterim böyle diyor beni böyle kabul et diyor hep daha ne konuşayım
- Aşk İlişkileri konusunda 892 cevap paylaştı.
1 yılBir erkek bunu yazmış olsa adam aldatsa hak derler bakalım kız yazınca iki yüzlüler nasıl ortaya çıkacak jjx
20 Yorumla Sen zaten ayrılmayı kafaya koymuşsun bu saatten sonra düzen olmaz sürdürmenin bi anlamı yok gerçekten sevmiyorsan tabi ama seviyorsan başka
31 Yorumla
Soran1 yılKanıt sebeb ariyicam yine bulursam ayrilcam eskiden eski sevgilisi olduğunu öğrendim tabi aratirmistim
Gizli Üye(30-35)1 yılAnlık fevri kararla evlenmiş pişman olmuş erkek davranışı bu. Ben bunu yaşamamak için evlenmiyorum
11 Yorumla
Soran1 yılİyi yapıyorsun bende zaten pişmanım bence aklı hala o kizda
1 yılSadece gülümse ve normalde yapman gerekenlere devam et. Noldu diye sorma kesinlikle. Düzelir. Ha birazda dişil enerjini yüksek tutarsan çok uzun sürmez
11 Yorumla
Soran1 yılDenedim ama boşa şimdi tam tersi mesafe kendime bakicam ve sebebini kanıt ariyicam
Gizli Üye(30-35)1 yılBelkide bakimsiz kilolu biriisn seni istemiyor
110 Yorumla
Soran1 yılÖyle olunca sevmemekmi gerek? Hem çocuğu olmuş işte ondan degismisim günah yine bendemi
Cevap sahibi1 yılYani sevmemek degilde sen bakimsiznolursan ilgilenmez. Az bakimlinol fit ol se. ksapeliteni koru. Salmissin sende kendini belliki
Soran1 yılOlabilir haklısın şimdi hamileyim doğrusu olcagimi hiç düşünmemiştim sorunum olduğu için ama bazı belirttiler ortaya cikinca doktora gittim var dedi ama hamile olduğum halde bazı egzersizler yapicam ama şimdi yok simdi bebek biraz tehlikede
Cevap sahibi1 yılHamileysen tabiki yapma dikkat et. Boy kilon neydi ki
Soran1 yılOrta boy eskiden 70 kiloydum son kez bakınca 56 kiloydum
Cevap sahibi1 yılEe iyisin ilk cocuk mu bu
Soran1 yılHayır iki
Cevap sahibi1 yılCatir catir da doguruyosun dogulumusunuz
Soran1 yılLütfen öyle söylemeyin gerçekten olacağını düşünmuyordum bilseydim engel olurdum ben sadece sorunum var diye çok emin oldum 1 çocukta bana ard arda hap verdiler o hapı etkisinin kaldığını dusunuyordum
Cevap sahibi1 yılDogurgan kadinsin iste sanslisin. Yasin neydi
Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı. boşan ve ortamlara ak. seni her tavlamak isteyen ilk aşamalarda ilgi gösterir ve aldığını aldıktan sonra keser ilgiyi. üç ayda bir sevgili değilirsen hep ilgi görürsün
01 Yorumla
Soran1 yılHaklısın ama kanıt lazım eskiden eski sevgilsi olduğunu öğrendim anında söyledim falan var diye o soylemiyordu simdide beni sevmediğinin kanıtını ariyicam ben biliyorum aklı hala o kizda
biraz çaba göster en ufak problemde boşanma isteği nedir ya. Adam çalışıyor muhtemelen yorgun dönemleri oluyordur hiç yapmıyor da değilmiş dönem dönem sevgisini belli ediyor diyorsun ne yapsın onca işin gücün arasında dakika başı seni arayıp seni sevdiğini mi söylemeli. Evlilik fedakarlık demektir
01 Yorumla
Soran1 yılFedarkarlik yaptım ama hiç olmazsa sarilsin öpsün Allah aşkına cokmu şey istiyorum uzaniyor mesela çağırsın yanına sarilsin içine çeksin offf neyse ya benim evlenmem hata biliyorum günah bende keşke aşık olmasaydım kör olsaydimda görmeseydim duymasaydim konusmasaydim
- Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
1 yılAynı evdesiniz ama çok yalnız kalmışsın bir kaç sorum olacak size ama dam kapalı
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Bence bir sohbet arkadaşı edinmelisin seni canı gönülden dinleyip seninle ilgilenecek birisi olmalı
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 532 cevap paylaştı. Detayı okumadım , ilgisizse uğraşacaksın sorunun ne olduğunu çözecek , ve soruna çare çözüm bulacaksınız beraber
01 Yorumla
Soran1 yılBeraber olmuyor kendim çözmeli olucam yine
1 yılPeki eşine sorsak o senin en çok neyinden şikayet ederdi? Objektif bir sekilde yardımcı olabilmek için soruyorum
04 Yorumla
Soran1 yılSafligimdan uyanık olmamamdan çok bilgili olmamamdan vs ama o karakterim böyle diyor işim var yorgunum diyor hep sordum hep sorun ne
- 1 yıl
Peki bunu bilerek seninle evlenmedi mi?
Soran1 yılBilerek evlendi
- 1 yıl
Başlarda da böyle miydi
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılEvlendiğiniz günden beri böyle derken görücü olarak mı evlendiniz? Daha önce tanıma şansın olmadı mı?
03 Yorumla
Soran1 yılEvet görücü olarak ben ilk gördüğümde aşık oldum anlayacağın kör oldum evlendikten sonra gözüm açıldı
- 1 yıl
Dertleşmek istermisin ki bulmak belki iyi gelir?
- 1 yıl
Zor senin için
1 yılİlk üç yıl böyle şeyler normal çok sıkma ama konuş derdini anlasın
113 Yorumla
Soran1 yılAnlamı yok konuşmanın çok konuştum ciddiye almiyor
- 1 yıl
Davranışların ile belli et kamp yap kendine dön merkeze kendini koy
Soran1 yılÖyle yapicam zaten yakın oldumda noldu? Bide eskisi gibi yine onu çözmeye caliscam sebebi kanıt armaya caliscam
- 1 yıl
Hayır onu değil kendini çöz terapi al spora yazıl diyet yap kendin gez arkadaşlarınla çık kendini hep merkeze koy göreceksin her şey değişecek
Soran1 yılBunlar imkansız ne eşim götürür neden yalnız gitmeme izin verir kendi kendimi toparlamam gerek
- 1 yıl
O götürmesin sen git
- 1 yıl
Sanki kerhaneye git dedik he 😅
- 1 yıl
Online al
- 1 yıl
Yürüyüş yap spora bırakmıyorsa
Soran1 yılİzin vermez 😅😅
- 1 yıl
Sen de onu bahane etme tembel 😅😅
- 1 yıl
Değişmeyi herkes ister gibi görünür ama çok az kişi cesaret eder
Soran1 yılYürümek tabikide olur 😅😅 ama bazı seyelr gerçekten imkansız
1 yılöyle eşim olsa net boynuzu yerdi uyar uyar nereye kadar
11 Yorumla
Soran1 yılBen artık tükendim artık sevgi dilenmiyicem uyarmiyicam ama sebebini ariyicam ve beni sevmediğini kanıtliyicam
1 yılduzelir ya zamanla belki borclar varsa onlara kafa takiyordur bilemezsin
116 Yorumla
Soran1 yılİki yildirmi kafaya takıyor? Eskiden eski sevgilisi olduğunu öğrendim şimdide aklı ondami diye subheleniyorum
- 1 yıl
uzme kendini konusmayi denesene bi
Soran1 yılÇok denedim artik denemiyicem sadece sebebini kanıtı bulmaya caliscam
- 1 yıl
ayri odada dur istersen
Soran1 yılMesafe tutucam ona söz yok ama arastircam sebebin kanıtını bulmaya caliscam
- 1 yıl
yani bu konuda iyi arastirman gerek bu arada bi yazabilirmisin bana
Soran1 yılBirşeye yardıma ihtiyacım var biraz bilgiye hem ben yazamam xper az
- 1 yıl
telegram var mı adresini yazsan
Soran1 yılHayır kullanmam
- 1 yıl
e posta var mı
Soran1 yılBuradan konuşsak olmazmi
- 1 yıl
simdi gelir salca olurlar e postan varsa ordan konusabiliriz en azindan ikimizde gizli kaliriz
Soran1 yılBen burdan anca gizli konuşabilriim
- 1 yıl
e postandan gizlisin zaten yaz gonder seklinde istersen farkli bir sifir e posta ac oyle konusalim sonra silersin sen bilirsin gene
Soran1 yılKusura bakma yapamam
- 1 yıl
iyi bari burdan konusalim ama yeni bi konu ac gizlintut kendini
1 yılHobi edin mutlaka hic bir sey yapmasan spora git.
11 Yorumla
Soran1 yılHep evdeyim özgürluk 0 kendime evde bakicam ama səbəb kanıt da bulamaya caliscam
Bence onunla ömür gecmez sevmiyorsan eger boşanmayi düşünmelisin anca oyle yola gelir
16 Yorumla
Soran1 yılBana kanıt sebeb lazım eskiden sebebini buldum eski sevgilisi olduğunu öğrendim şimdide öylemi diye arastircam
Soran1 yılSadece kanıtliyicam ve terk edicem onu
Soran1 yılTeşekkür ederim Allah razı olsun senden tavsiyen için çok teşekkür ederim
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılbu ilgi bagimliligi hayatini mahvedebilir. dikkat et
03 Yorumla
Soran1 yılBağımlılık değil hiç olmazsa biraz subheleniyorum o kız halamı aklinda
- 1 yıl
iyi hikaye uyduramamissin
Soran1 yılHikaye değil gerçek gerçekten o kızın nunarasini gördüm aradım yazdım bile ne diyorsun yani delimiyim ben
Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Çok ailede bu dediğin durum var , ilgi olsa da çoğu göstermelik oluyor. Bulunduğun çevre küçükse daha da zor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılÇift terapisine gidebilirseniz belki işe yarar
01 Yorumla
Soran1 yılHayatta götürmez
Gizli Üye(45 üstü)1 yılCocuk varsa zaten asla bosanmayi dusunme. Ilgi icin de kwndine odaklan, kimseden ilgi beklemwmwlisin. Guclwndir kendini, baskasinin ilgisi seni asiri mutlu da etmezin mutsuz da.
12 Yorumla- 1 yıl
Doğru tespit tecrübe ile
Yardımcı olabilirim neler yapman gerekiği üzerine
10 Yorumla
1 yılNeden soğuk yaptığını sordun mu
13 Yorumla
Soran1 yılKeşke bilsen kaç kere sordugumu o bile usandı sormamdan diyor karakterim böyle işim var yorgunum ama nereye kadar annesine diyorum diyor eskiden. Böyle değildi
- 1 yıl
Depresyonda falan mı acaba sadece sana karşı mı böyle yapıyor
Soran1 yılBazılarıyla çok güzel konuşuyor bana karşı böyle hep
- Devamını Gör (44)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer