Eski sevgilimi hatırlamak bazen karmaşık olabiliyor. Her şeyin olduğu gibi, o ilişki de hem güzel hem de kötü anlarla doluydu. Başlarda her şey harika görünüyordu, ama zamanla bazı şeyler değişti ve aradaki bağ zayıflamaya başladı. Yine de o dönemde yaşadığım bazı güzel anları, paylaştığımız anıları hala değerli buluyorum. Tabii, hatalar da oldu, hem benim hem de onun, ama geçmişi tümüyle kötü olarak görmek yerine, o dönemden öğrendiğim şeyleri ve yaşadığım deneyimleri daha çok hatırlıyorum. Geçmişi olduğu gibi kabul etmek gerek.
Sonuncusu dışında diğer ikisini iyi hatırlarım çok iyi zamanlar geçirdik onlarla ve ayrılırken bile normal şekilde ayrıldık ve ikisiylede şu an arkadaşız ama son sevgilimi hiç iyi hatırlamıyorum malum şeylerden dolayı adını bile anmak beni dellendirmeye yetiyor o derece tabi sonradan gülüyorum artık 😄
Eski insanları hatırlayacaksam benim için eski olmazlardı Vallahi ben isimlerini bile unutuyorum Benim aklımda onlar için yer yok aklımda ve hayatımda kalmaları gerekseydi eski olmazlardı sonuçta canım kendim😅😅
Bence bu çok olgun bir yaklaşım ya! 🙌 Eski sevgilileri kazanç olarak görmek, olgun bir ruhun işareti. İyisiyle, kötüsüyle ders almışsın ve güzellikleri hatırlamayı seçmişsin, bu harika bir şey!
Ama o "biri hariç" kısmı tam dedikodu moduna geçiriyor insanı 😂. Ne yaptı o biri söyle bakalım? 😅 Hayatına kattığı insanlar nasıl oluyor da bu kadar iz bırakabiliyor, düşünmedin mi hiç? 😊
Eski sevgilim yok uzaktan sevdiğim vardı öyle flört flört gezen bir kız olmadım hiç bir zaman erkek arkadaşlarım olmuştur ama onlar sadece arkadaşımdı çevre falan gibi düşün grup ödevleri için falan buluşurduk daha çok 💁♀️
Bence bitme sebebi genelde hep kötü oluyor eğer çok iyi hatırlancak biri olsaydı ya hayatımda olurdu ya da görüşmeye devam ettğim birisi o yüzden hepsini kötü hatırlıyorum