Anksiyete krizleri geçirdiğim zamanlarda yanımda olmasını hiç değilse mesaj atmasını isterdim ama o Beşiktaş maçını izlemeyi tercih ederdi. Utanmadan senin üzerinde manevi hakkım var diyor ddffd
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Benim manitam bana mesaj at anksiyete krizim tuttu, benimle ilgilen şu an kötüyüm vs derse ona yardımcı olmaya çalışırdım. Ama Nadal maçı bittikten sonra tabi ki :D
Mide bulantısı hissediyorum gusam mı hocam? İşime, gücüme ve next e bakınca kıymete bindim. İlginç engellememiştim bu zamana kadar ama her yerden yıldızlı engeli yedi 👋🏻👋🏻👋🏻 beş yaş gençleştim