Açık giyinen kadınlara sinir oluyorum. Erkekleri teşhir etmeye çalışıyorlar. Haksız mıyım?

Açıktan kastım çok çok açık olması. Normalde bende açığım fakat bazıları bir şort giyiyorlar. Gtleri gözüküyor. Benimde sevgilin var. Hoşuma gitmiyor
Açık giyinen kadınlara sinir oluyorum. Erkekleri teşhir etmeye çalışıyorlar. Haksız mıyım?
Cevapla