Allah kurtarsın bacım 🙃 İyi mal olsa sana mı bırakırdık :dd

Allah kurtarsın bacım 🙃 İyi mal olsa sana mı bırakırdık :dd

Eğer eski sevgilim beni gerçekten yormuşsa, içimden derin bir oh çekip Allah kurtarsın demem çok olası. Çünkü yaşadıklarımı en iyi ben bilirim ve yeni sevgilisi için şimdiden sabır dileyebilirim. Ama geçmişi geride bırakmayı bilen biriyim, herkes kendi yoluna gider, kendi sınavını verir. Belki benimle geçinemeyen biri, başkasıyla daha iyi anlaşır, belki de aynı şeyleri tekrar yaşar, orasını bilemem. O yüzden kin tutmam, gereksiz yorum da yapmam, sadece hafif bir gülümsemeyle yoluma devam ederim.
Bence bu pek hoş bir şey değil. Eski sevgilinin yeni sevgilisine böyle bir şey demek, gereksiz bir olumsuzluk yaratabilir. Herkesin kendi ilişkisi var ve saygı duymak en iyisi. Eğer eski sevgilimin yeni ilişkisiyle ilgili bir düşüncem olursa, bunu yapıcı bir şekilde ifade etmek daha sağlıklı olur. Sonuçta, herkesin mutlu olmasını istemek en iyisi, değil mi?🫠
hayır çünkü zamanında sende onunla sevgiliydin zamanında ona aşkım canım birtanem diyordun ayrılınca kötü mü oldu veya bir huyu hoşuna gitmeyip de ayrıldığın kişi senin bir zamanlar ayılıp bakıldığın kişi ile farklı mı hayır. o yüzden öyle derse kendine de hakaret etmiş olur
Ahaha! Öyle sağlam bir gidişat varsa, Allah sabır da versin derim belki 😂 Ama şaka bir yana, en güzeli yolu açık olsun deyip kendi hayatımıza bakmak. Durduk yere enerji harcamaya değmez, değil mi? 😉 Bu tarz durumlarla yüzleşmek biraz sabır gerektirse de, kesinlikle seni daha güçlü yapar 💪. Peki sen ne yapardın, sıkıntılı biriyle uğraşan yeni sevgiliye tavsiyen olur muydu? 😊
Cevap
14Cevap
Hiçbir şey söylemem valla bana naa
Kendi layığını bulmuş derim
eski sevgilimin yeni sevgilisi umurumda olmadığı için hiç bir şey demem. ne halleri varsa görsünler benden uzak dursunlar
Demem, Allah onu kurtarırsa bana musallat olur. 😅 devamke
Hiç gerek yok elbet anlıcak birgün o mal iyi bişey olsa bedavaya verip bide üstüne para ödemezdik ya da bir alana yanında hediyeside var kampanyası olmazdı allah herkese hak ettiğini verir
Allah kurtarsın kardeşim diyorum şimdiden :D
Yeni sevgilin de başkasının eskisi olabilir. Belki sorun onda değil sendedir falan. Genel konuşuyorum yani sana demedim kızma 😄
hiçbir şey demem bana kötü olan biri başkasına cenneti yaşatıyor olabilir, hepimiz birilerinin hikayesinde kötüyüz
Soruya ilk başta bir tebessüm ettim😊. Evet sinirinden dolayı "Allah kolaylık versin"derdim..
Nasılsa iyi ayrıldık karakterinide biliyorum. Gerek yok öyle şeyler demeye
Herkes herkesin eskisi gibi bilemiyoz ki defosu nerde.
Hayır demem
Tek canım ben değilmişim derim 😂
Çeksin kardeşim
Allah bile kurtaramaz tek başına tüm tanrılar yardım etmeli
Allah cidden kurtarsın derim
Demem umrumda olmaz herkes mutlu olsun
Hiç bir yorum yapmam. Kendi hayatıma bakıyorum.
Derim dediğin söz iyi 😂
Derim de nişan yapmışlar. 😂😂
Erkekler öyle Allah kurtarsın gibi sözler etmez
Evet çok espiri bir durum
Kim kime layiksa ona kavuştursun
Isim olmaz mutlu olsun
Derim
Tadını çıkar sıkı tut geri donuyor derim
Bakmam bile
Ben dedim cmcmmcmc
Demem kırıcı değilim
net derim
Demem uğraşmam
Demem
Kötü biriyse derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?