Ya kilolu obur bıyıklı kızlar bile biraz makyaj yaptığında dm kutuları 100 mesaj doluyor bu ego niye kızlar hey?

karakterli insanlar bu kızlara yazmıyor zaten kaliteli insan doğru kişiyi bekliyor veya ona sadece yazıyor hem erkekler sizi sevdiği için yazmıyor kullanıp atmak için yazıyor sözüm çirkin makyajlı egolu olanlara

Güncellemeler
1 yıl
ayy aşkoo 10 erkek yazdı bugün ayyol ağğk la o erkekler kullanıp atmak için eklemiş ne hava bu
Ya kilolu obur bıyıklı kızlar bile biraz makyaj yaptığında dm kutuları 100 mesaj doluyor bu ego niye kızlar hey?
Cevapla