Arkadaşlarımla bu konuyu tartıştık sizce kim haklı?

O bir erkek ve kızın asla arkadaş olamayacağını illa iki taraftan birinin bir şey hissedeceğini söylüyor bense tam tersi olabilir diyorum
Arkadaşlarımla bu konuyu tartıştık sizce kim haklı?
Cevapla