AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
İnsanların birbirine tahammülü kalmadı, herkes yeni birini bulmaya bir adım uzakta, cefa çekmek pes etmemek zor geliyor insanlara..
Çünkü insanların bir birine tahammül etmeleri eskisi kadar yüksek değil. Karı koca bir birine tahammül edemiyor.
Maddiyat herşeyin ötesinde ve sadece sevmek karın doyurmuyor sorunlar oluyor birşeyler ve ayrı ayrı yola devam etmek istiyorlar
Çünkü manavdan meyve sebze alıyormuş gibi yeni insan tanıma fırsatı var insanların elinde. Bu olmazsa öbürü olur kafasında
Genel nedeni egoistlik narsist sevmeyi bilmeyenler kendisi için yaşayanlar aldatma doyumsuzluk sadakatsizlik maddiyat
Uzun uzun yazmaya gerek yok vede en önemlisi YALANCI olmak iradesizlik
İnsanlarda birbirlerine tahammül seviyesi azaldı bence. O yüzden kimse kimseye tahammül edemiyor.
Sorumluluk alınmıyor biraz da olsa karşı taraf için fedakarlık yapılmıyor bu durumda da konfor alanı daha cazip geliyor
İnsanların birbirine tahammülü kalmamış. Ekonomik sorunlar, çevredekilerin müdahalesinin artması vb nedenlerle artışlar var
Herkes artik hizli yasiyor 2 dkklik video degil 5 saniyelik videoya daha baktigin icin
İnsanlar birbirlerine tahammül edemiyor artık ondan
Niye evlendiler? Niye boşandılar? Sebepler farklıysa, hata baştan yapılmış demektir :)
Nedenini sadece birkaç nedene bağlamak doğru değil. Ekonomi, geçinememe durumu, sadakatsizlik ve sosyal medyanın verdiği daha iyisini bulabilirim ilgisi vs vs.
Kimsenin tahammülü yok ve bu duruma bu gençleri anne babaları getirdi
Bi söz var ya mutlulukta sonsuza dek sürmez üzüntü de diye sanırım bununla alakalı
Sabır ve alttan alma empati yapmak zorlaştı o yüzden sevgi kalmıyor
#Hükümdar
Yok mlsf o sonsuz mutluluk yalan abla bu yüzden evlenmeyi düşünmüyorum ben de
Birileri hata yapıyor diye Evlilik kurumunun insana fayda verdiğinin gerceğini değiştirmez
Zor değil herkes birbirine üstünlük sağlamaya çalışıyor bence
Ben değil biz derse iki tarafta olay çözülebilir aslında.
İnsanlar değişiyor, sen değişmez sen bile eşin değişiyor, ya da her ikiniz değişebiliyor sunuz.
İnsanların birbirine ulaşması kolaylaştıkça tahammül azaldı.
İnternet yeni insanlar doyumsuzluk karaktersizlik..
Menfaat çıkar iliskisi ask sevgi iliskisi degil çünkü
Evlenmek çok gereksiz bir şey zaten
Varsin dost hayati yasasinlar 😬
Sadakatsizlikten. herkes aldatma pesinde
Neden peki? ya da eskiden neden bu kadar aldatma yoktu?
Herkes birbirine kuyruk salliyor, izledigin diziler kotu ornek vs vs bunlari cogalta bililirim
Sosyal medya ve aile içinde olan aile içinde kalırdı boşanmak ayrılmak ayıplanır çevreden de hoş karşılanmazdı artık en yakınlarımızda bile boşanmalar oluyor normal hal aldı
@Yengeç3461 belki de aile icinde kalmasi daha dogruydu.. belki de ilk. firsatta yollari ayirmak yerine bir sans daha verilip tekrar denenebilirdi. Bi kadar sabirsiz ve aceleci karar vermek,. hemen pes etmek belki de bir yerde hataydi
Kesinlikle öyle hemen ayrılmak çoluk çocuk perişan oluyor o çocuklar aile terbiyesi düzeni görmüyor kadın çalışma derdine düşüyor zor zor
@Sqhiptare madem sorun bugun yasadigimiz toplumdaki kotu ornekler, yanlis diziler, yanlis insanlar.. neden ornek olarak bunlar aliniyor? Madem bizi mutsuz biz sona suruklediginin hepimiz farkindayiz ne diye hala bunlar varlar ve kabul goruyorlar?
Bence bi kisim toplumun medeniyetten laiklikten anladigi bu, ben ozgurum, istedigimle yatar kalkarim
İnsanlar eskisi gibi sabırlı değil. En ufak bir zorlukta bile sabırlı davranmıyorlar kavgalar tartışmalar başlıyor. Gönül almayı bilmiyoruz.
Eskiden evlilik Allah için haramdan sakınmak için yapılırdı şimdilerde dünyevi çıkarlar ve zevkler için evleniliyor
Çünkü Z kuşağı nesli dünyayı bu hale getirdi ama ben o nesilden değilim
Vallaha her şeyi erkekten bekleyen kadın olursa o ilişki tabi biter ben bile bitirmeyi düşünüyorum. Anlayışsız insan ömrünü çürüteceğine bırak kendi bataklığında boğulsun
Kadinlardan kaynaklaniyor Nafakaya guveniyorlar
Ay çok üzüldüm ya şu lisede üni de aşık olup evlenip sonra boşananlara çok üzülüyorum birbirlerini de asla unutamazlar hayatın en güzel anlarında tanışıp evlendikten sonra bitiriyorlar her şeyi
her şey sıradanlaştı artık evlenmeden evlilik hayatı sürdürüyorlar, 3. Şahısları çok ilişkilerine dahil ediyorlar, sevgi'nin saygı'dan önemli olduğuna inanıyorlar.
Sosyal medya etkisi ile alakalı
Etkisi buyuk tabi, ama hersey de sosyal medyada bitmiyor
Ekonomik , sosyal medya , aile baskısı, gelecek kaygısı, standart yaşamın altında kalma etkileri falan filan
Tahamulsuzluk ve egolar artık bu işi bitirdi
O zmn neden hala patir patir evlenmeye devam ediyorlar?
Bitmiş bir masala inanmak istedikleri için tabi bı coguda çıkar icin
Ama bu masal hayatlarini etkileycek duzeyde sonucta? Cocuk oyuncagi degil ki?
Gerxeklikle bağı kopmuş nesillerin hayatı algilamadihi çok açık evlilik bir realite ama artık bu realite sala bir hayat yaşayan insanlar için eskimiş bir rutin sadece zorunlu hissediyorlar ama neye girdiklerini anlamiyorlar bu yüzden bir çok evlilik başlarken bitiyor
Sosyal medya
Cinseklik azalması
Aile Faktörü
Maddiyat
Boşanma
Kızların yorumlarına bakarsak hepsi sadık görünüyor ulan ben niye terk edildim o kadar da seviyorduk birbirimizi
Cünkü evlilikte maddiyat araya giriyor en büyük sorun o sevgililikte de özel şeyler özel istekler bitiriyor bence z
Çünkü çoğu bel altı şeyde verirsen iyi vermezsen de bir süre sonra soğuk yapmalar başlıyor ayrıca evliyken de aynı gibi bişey zamanla soğuma başlıyor.
Çünkü sabır, anlayış yok.
Insan bilmeden, hiç bilmeden bir yola giriyor işte.
Çünkü istek ve ihtiyaçlar değişti ve insanlar soyumsuzlaşmaya başladı bence
Çok basit hayat şartları bize hiç bir şey yetmiyor veya biz hiç bir şey yetemiyoruz
Çünkü kadınlar tahammül edemiyor. Mesela sen?
Kimsenin kimseye tahammülü kalmadı bence sabır kimsede yok şu an.
Valla aşko günümüz ilişkileri erkeklerin elinde onlar bitiriyor
Ekonomi çok kötü insanlar diledikleri şeyleri yapamıyorlar
Herkes olmuş prenses biz ne yapalım
Her prensesin bi prensi de olmalidir 😆
Herkes maddiyatçı
Neden peki? Para herseyin cozumu mu?
Değil ama öyle zannediyorlar çünkğ çevrelerinde olan biten her şey para üzerine ve doğru olanın o olduğunu sanıyorlar. Maddiyat tek para değil dış görünüş, yanına yakışan bir eş arıyorlar gerçi buna hakları var elbette ama samimiyet huzur arayan yok. Onu geçtim bu zamanda sıkıntı var gençlerde değil. Koca koca çiftler boşanıyor hemde takır tukur yani
O nedenle teknolojinin gelişmesi herkeste gereksiz bir aydınlanma yaşattı. Doğru olan bu sanılıyor ama değil. Doğru da tek değildir. Öyle berbat bi konu işte neyse salla
Evet haklisin katiliyorum 👏
Ama sallayamiyorum iste, birini salla otekini salla.. hangi birini ciddiye alicam o zmn? O zmn hic bosuna hic evlenmesin insanlar. Eninde sonunda karsilasacaklari tablo belli ise 😔😔
Evlenmek ya da evlenmemek.. amaç bu ikisi de olmamalı. Amaç hayatı yaşamak olmalı insanları tanımak doğayı tanımak “var olmak” olmalı. Bunun içinde tabii ki evlilik de vardır ama öncelik önceki plan bu olmamalı. O olunca işte insan olmadan önce kalkıp insan yapıyorlar. Çok dengesiz her şey dengesiz.
Tahammülsüzlük var çünkü
Erkekler sadakatsiz olduğu için
Bazen insanlar anlamak çok zor
Z kulağı ya şuankı kuşak canı sıkıldımı yenısını bul nolcalkı
her ikiside bitti bence
Günümüzde kolay bir şey kaldımı
Kimse kendinden taviz vermiyor artık bence
Başlayan şey bitebilir de
Günümüz ilişkileri birazcık şey…
Hayat git gide zorlaşıyor ondan
Tahammul esigimiz dustu
Millet ne yaptığını bilmiyo