İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?

Bu aralar yakin cevremde ve akrabalar icerisinde o kadar cok bosanan hbri aliyorum ki, sasirmamak elde degil..

En cok uyumlu gorup birbirine yakistirdigim ciftler bile bi bakiyorum ki sessiz sedasiz hop diye bosanivermisler 🤦🏻‍♀️

Daha iki hft once universitedeki cok sevdigim canim arkdsimin bosandigini tesaduf bir paylasimindan ogrendim, ustelik daha 1,5 yasinda bebegi varken 😔😪 ki ben onun guya herseyini bilirdim, ama bunu bilemedim...

Bugun ise yine tesaduf kari koca ikisini de ayri taniyip sevdigim cocukluk dostlarimin bosandiklarini instada birbirilerinin fotolarini kaldirmalarindan anladim. Ustelik ben onlarin daha ilk tanistiklari, ilk ciktiklari gunu bilirim. O kadar ic iceydim onlarla. O zmnlar arkdsimi az gazlamamistim git o kiza cikma teklif et, bak tatli kiz kacirma diye...

Offf simdi bunlari hatirlamak o kadar garip ve aci geliyor ki 🥺🥹😢..

Hayat gercekten bu kadar kisa mutluluklardan mi ibaret? Hersey bir pamuk ipligine mi sarili?

Neden sonsuz, koskocaman ve dipsiz bir mutluluk yok.. soyle bizi icine alip bir sarmalasa, hic birakmasaa...

İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?
İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?
İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?
İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?
Güncellemeler
1 yıl
Arkdslar ksr bkmayin cok fazla yorum geldi, hepsine tek tek bakip okuyamadim. Bu kadarini beklemiyordum acikcasi, ama sanirim bu konuda herkesin soyleyecek bir seyleri varmis ya da herkes bi sekilde muzdarip bu olaylardan gordugum kadari ile 🙁☹️

Hepinize cvplariniz icin cok tskr ediyorum 🙏

Umarim gunun birinde sizin icin dogru olan insani bulup dogru iliskiye adim atarsiniz 🥰🥰 ve gercek mutlulugu yakalarsiniz 💗💖
İlişki/evlilik yürütmek neden günümüzde artık bu kadar zor 🙁🙁?
Cevapla