Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek mi içinde saklı yaşamak mı?

Söylerseniz kaybedebilirsiniz bu durumda ne yapardınız. keyifli günler 🤟🔥

Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek mi içinde saklı yaşamak mı?
Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek mi içinde saklı yaşamak mı?
Cevapla