Söylerseniz kaybedebilirsiniz bu durumda ne yapardınız. keyifli günler 🤟🔥

Söylerseniz kaybedebilirsiniz bu durumda ne yapardınız. keyifli günler 🤟🔥

Bu, hislerini nasıl yaşamak istediğinle ve duygusal risk alıp almamakla ilgili bir tercih meselesi.
Aşkını söyleyip kaybetmek: En azından cesaret göstermiş ve hislerini açıkça ifade etmiş olursun. Karşı tarafın tepkisini bilmek, belirsizlikten daha iyi olabilir. Eğer reddedilirsen bile, kendini daha özgür hissedebilir ve ilerleyebilirsin.
İçinde saklı yaşamak: Eğer duygularını paylaşmazsan, reddedilme ya da kaybetme korkusundan kaçınabilirsin, ama bu da içinde bir ukde olarak kalabilir. Sürekli "Ya söyleseydim?" sorusuyla yaşamak da zor olabilir.
Sonuç olarak, hislerini paylaşmak cesaret gerektiren bir şey olsa da, genellikle insanı özgürleştirir. Karşı tarafın ne düşündüğünü bilmeden bir aşkı içinde taşımak ise seni zamanla yorabilir. Eğer gerçekten değerli bir hisse sahipsen, paylaşmak uzun vadede daha sağlıklı olabilir.
Ben netlik severim. Ya herro ya merro insanıyım ben çekemem öyle platonik olmayı 😄
ahahs kesinlikle Smell :D 🥂✨
Teşekkürler Barış 🤟✨
Rica ederim Smell 🤟🥂✨ ☺️
Söylemek herzaman
Söylersen seçenek onda kalır ama söylemezsen ömürün “keşke söyleseydim” diyerek geçer.
Aynı zaman da söylersen olmasa bile ilerideki kendine birisini bulman için ümit olur ama söylemezsen onu kaybetmemek için hapis olursun.
Hayatta yapmadığımız şeyler için keşke yapsaydım deriz, ama yaptigimiz şeyler ne kadar acı olursa olsun zamanla acı azalır ve geçer sonra iyi ki yapmışım dersin. Birde söylemezsen o kişiyi başkası ile görürsen daha çok acı çekersin
Ve birde söyleyince olursa?
Söylemek. Evet ya da hayır. Tek taraflı olunca hoş olmuyor.
Cevap
40Cevap
Bazen bu ikisi arasında gidip gelebiliyor insan ne o ne oluyordur ne onsuz her iki ihtimalde riskli geliyordur
Aşık olduysam dile getiririm, bu mucizeye o da tanık olsun isterim..
Aşık olduğunu söyleyip aşık olduğunla mutlu şekilde yaşamak
En iyisi aşık olmamak 😬
Söyleyip kaybetmeyi tercih ederim. İçimde saklı yaşamak, her gün o hissi bastırmaya çalışmak, belirsizlikle boğuşmak beni daha çok yıpratır. En azından hislerimi açıkça ifade ettiğimde, ne olursa olsun içimde bir şey kalmaz. Kaybetsem bile, "keşke söyleseydim" diye kendimi yiyip bitirmem. Hayatta bazı şeyler cesaret ister ve aşk da onlardan biri. Karşımdaki kişi aynı şekilde hissetmiyorsa, en azından yoluma devam ederim. Ama içimde saklarsam, hep "ya olsaydı" sorusuyla yaşamak zorunda kalırım, bu da zamanla daha ağır bir yük olur.
Bence içinde saklı yaşamak daha zor. Sevdiğini söylemezsen, sürekli “Ya olsaydı?” diye düşünürsün, bu da insanı içten içe bitirir. Kaybetmek kötü ama en azından denediğini bilirsin, pişmanlık duymazsın. Üstelik, bazen kaybettiğini sandığın şey aslında kazançtır. Hayat, cesur olanları ödüllendirir. O yüzden bence hislerini açıkça söylemek en iyisi. En azından kendi içinde bir şeyleri netleştirirsin, kimseye borcun kalmaz.
Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek, cesur bir adım olsa da riskli bir durum. Duygularımı ifade etmek, belirsizlikten kurtulmamı sağlar ama karşılık bulamamak da acı verici olabilir. Öte yandan, içinde saklı yaşamak, duygusal yükü hafifletse de sürekli bir belirsizlik içinde kalmak zorlayıcıdır. Bu durumda, hislerimi ifade etmek daha sağlıklı bir seçenek olabilir. Kayıp olsa bile, en azından içimdeki duyguları dışa vurmuş olurum.🌷
Barış bende şöyle bir huy var kardeşim. Ben içimde tutmam. Direk söylerim. Yani birini seviyorsam açık açık benim sana karşı böyle duygularım var ve bu duygu ne heves ne hoşlantı. Hani ne hissediyorsam açıkça söylerim. Eğer ki olmayacaksa en başta olmasın. Hiç değilse ben bana düşeni yaptım derim. Diğer türlü hem o aşk seni bitirir. Hemde belki de olacağı vardı sırf söylemedin açılmadın diye kaybedersin. O yüzden varsa bir his duygu söylenmeli diye düşünüyorum.
Kaybedeceğimi bile bile tabiki söylemem eğer keybetmektense içimde tutarım daha iyi ki zaten dayanmışlığım var hala söylemedim duygularımı ona 😊
Yinede söylemeyi tercih ederdim, ilerde söyleseydim olurmuyduk acaba benim yüzümdenmi olmadı cesaret edemediğim içinmi olmadı gibi pişmanlıklar yaşamaktansa söylerim. İyi yönünden bakalım söylersen ve kaybedersen ez azından her şey netlik kazanmış olur susup ne kadar içinde yaşarsan okadar çok bağlanırsın:(
Bazen içinde saklı yaşamak gerekiyor. Daha doğrusu şartlar onu gerektiriyor.
Bizim iş yerine haftanın 2-3 günü gelen bir kız var. Sevgilisi olduğunu öğrendim geçen hafta. İnat gibi kızın bütün işi bizim serviste yani sürekli gözümün önünde.
Bu sorunun cevabını inan ben de çözemedim...
Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek. İçinde saklarsan seni sevip sevmediğini bilemezsin ama söyleyip kaybetsen bile bu durumu unutup yoluna devam edebilirsin 🤙🏻
Eğer benden hoşlandığından emin değilsem soylemem ve belli de etmem. Içimde de kalmaz çünkü birisine takılı kalan biri değilim ondan hoşlantim geçer başkasına asik oluveririm ben
Ben söyleme taraftarıyım. Söylerim, her tepkiyi göze alırım. İçimde duracağına boş yere, söylerim bir anlamı , değeri olsun.✨
Keşke tüm kadınlar senin gibi olsa
Sevdiysem söylerim. Ya elde ederim ya da ümitlenmemem gerektiğini öğrenirim. Her iki olasılıkta benim yararıma diye düşünüyorum.
Ben asla içimde yaşayamam, söylerim olursa olur olmazsa yoluma devam ederim.
Aşık olduğunu sevdiğini söylediğinde kadınlar ugrasacak bir parça bulmuyor. Duygularından emin degilsen daha çok yaklaşıyorlar
Kaybetmek, ne o öyle kendi kendime acı çekicem. Gider söylerim paşa paşa olursa olur olmazsa olmaz
Söyle gitsin ne kaybedersin k en çok def edilirsin eh ne olmuş ki hayatın sonu mu geldi ki yooo
Kendime yenilmek başkasına zayıf gözükmekten iyidir. İçimde saklarım, ama ruhum ona söyler o da anlar ama ispat edemez.
Ay Yemin ederim ben hayatta içimde tutamam çatlarım vallahi o yüzden ben söylerim reddediyorsa da etsin yani
Aşık olunca söylemeden durulmaz zaten. Duygular çok yoğun yaşandığı için en sonunda dayanılmaz söylenir. Söylenmeyen aşk değildir, hoşlantıdır
İçimde yaşarım nasıl olsa geçici bir dönem. Aşık olduğum kişi biraz yaş alınca çirkinleşiyor ve aşkımda bitiyor 🙃😄
Aşık olup söylemek risk ama içinde saklamak da insanı yiyip bitirir. Ben olsam söylerdim. Kaybetmekten korkup susarsan, zaten kaybetmiş oluyorsun. En azından dürüst olursun, ne olduğunu bilirsin. Sessizlik hep “acaba” diye düşündürür.
Söyleyip kaybetmek öteki türlü bitmeyen bir şeye dönüşüyor ama söyleyip ters tepki alınca ister istemez bitiyor o sevgi
Cevabını duymak ne olursa olsun sonu kayıp olacak ise olsun. Geriye dönüp baktığında keşke ve acabaların olmasın.
Söylemek. Eskiden içimde yaşardım artık yaşamayacağım
Söyleyip kaybetmek bence. En azından odağım dağılmaz. Yoluma daha iyi bakarım
Bende bir öyle dedim ulan içim kalacağına söylyeyim nolacak dedim keşke içimde kalsaymış
Söylemek daha mantıklı kaybetsem bile en azından sadece bana dert olmaz😀😀
İçimde tutamam, ya benimsin ya da kara toprağın derim 😅
Gerçekler söylenecekse kaybetmeye her zaman razıyım
“Karnının doymayacağı yerde, açlığını belli etme“ demişler
Söylerdim yani giderse gitsin yalancı olmaktan iyidir
Söyleyip kaybetmek daha mantıklı, icinde yasamak insanı bitirir
Dibe vurduysan gideceğin tek yer zirvedir o yüzden kaybetmek te kalıcı değildir , kazanmakta
İçimde tutmam aşıksam gider söylerim özgüvensiz erkekten bir cacık olmaz
Kaybetmek daha iyi unutursun öteki türlü her gün umut işkenceyi uzatır
Hayat kazanmak ve kaybetmek üzerinedir. O yüzden kaybetceğimi bilsem de içimde saklamam.
Kaybetme pahasına söylerim barışım beIki söylersem kazanırım kaybetmem
Aşık olduğunu söyleyip kaybetmek.
Sanırım saklı yaşamak daha mantıklı ! Söylersem tüm büyü bozulacak gibi duruyor
İçimde yaşamak
Ben söyledim ama hala tek taraflı yaşıyorum galiba
Söylesem de söylemesem de kaybetcem söylerim kaybederim içimde kalmaz
Seven sevdiğini söyleyin.
Platonik olayına karşıyım Barış.
Söyleyip kaybetmek daha iyi. En azından 'keşke'm olmaz.
Aşk nedir? Biraz calisman gerek , bu ders biraz geçmesi zor...
Sonrasında kalırsan ne olacak sınavdan :)
hani bi insanın beni kesin Reddedeceği garanti ise yavaş yavaş vazgeçmeyr çabalar söylemem ona olmicaksa zorlamam
Bazı aṣklar imkansız. Bunu kabul edib vazgeçmek gerek
Kendine aşık etmeyi de seçenekler arasına koyabilirdin ☺️Eğer bu mümkünse tabi
Hiç söylemedim. Benim yerime söylediler berbat bişeydi
İçimde kalacağına şerefimle red yerim. En azından o kisiyi kafamdan siler, yoluma bakarım
Eskiden olsa söyleyemezdim ama şimdi olsa söylerim söylemezsem her türlü kaybedeceğim
kendi sevdiklerimiz değil de bizi sevenle olmalıyız :(
Söyleyip kaybetmeyi isterim
Kaybetmek çünkü içinde kalınca için içini yer
Ne aşkı saçma sapan işler
Aşık olmam ama neyssss
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?