Sevgilimle bazı şeyleri çokmu hızlı yaşıyoruz?

Merhaba arkadaşlar ben 18 yaşındayım sevgilimde 18 yaşında sevgili olalı bir ay olmuştu ve sevgilimi eve film izlemeye çağırmıştım gerçekten film izlemek amacıyla başka amaç yoktu. Sevgilim eve gelmişti fakat nerden konu açıldıysa yatakta izleyelim dedik ve yatağın içinde yandık şu bu derken üstümüzü çıkarttık ilişkiye girdik. Şu anda 4. ayımızı tamamlıyoruz ilk başta biraz utanmıştı sevgilim bende utanmıştım bayağı yorganı üstünden atamıyordu hiç bende atamıyordum. Biraz fazla ilerlediğimizi farkettim ve aklımda sorular dönmeye başladı bu kadın acaba öncede başkasıyla birlikte oldumu diye fakat o kadar çok utanmıştıki yorgandayken görememiştim bile hiçbiryerini ben o gün anladım gerçekten bu kadının ilki olduğuna. Zaman geçtikçede zaten güvenim arttı ve önceden öyle birşey olmicağına kesin karar verdim. Ama gerçekten biraz hızlıydık sevgili olduğumuzun 4. gününde dudağından öpmüştüm ve gerçekten utanmıştı sonra işler bu haddeye kadar ulaştı bence çok güvendiğinden dolayı sizce? Birde şu olay var bütün herkes çok yakışıyorsunuz diyor sonra ilerde mutlaka ayrılırsınız diyor ve ben bu lafı duyduğum zaman gerçekten ağlayasım geliyor çünkü o kızın namusu artık bana emanet onu bırakamam ayrılma durumu söz konusu bile değil ama maalesef bazı insanlar mutlaka birşey diyor ayrılırsınız diye hep bir üzüntü içersindeyim kızı ortada bırakmaktan çok korkuyorum onla evlenmek istiyorum ama aklımda böyle şeyler var abilerim ablalarım gerçekten yardımcı olursanız sevinirim birde aldatılmaktan çok korkuyorum hergün dua ediyorum allahım bizi ayırma diye şu zamana kadar kimseyi dudaktan öpmedim ama o kız önceki sevgililerin elinden bile tutmamış onu kaybetmekten çok korkuyorum
Sevgilimle bazı şeyleri çokmu hızlı yaşıyoruz?
Cevapla