Eniştenizi Facebook açıp işletmek mantıklı mı? Kullanmadığı hesabına girmesi pek Bi hayırlı gelmedi de bana?

Selamm🥳🥳

Geçen akşam hiç kullanmadığı milattan önce kalma hesabını kontrol ederken yakaladım, normalde hiç açıp bakmaz ama göz ucuyla Facebook hesabına baktığını görünce, "napıyon sen hayırdır" diyerek boş bulunup sordum. Bildirim gelmiş konut vardı ona bakıyordum biliyorsun kullanmıyorum zaten vs dedi ama inandırıcı gelmedi sahibinden mi bu arkadaşım ilan bakasın dimii. Bi hesap açıp bi yoklayayım diyorum bilemedim. Gerçi beni kaybetmekten çok korkan biri böyle şeylere çok bi cesaretlenmez ama uzun ilişki evresinde bi akıl kayması yaşadı mı acep diye sorgulamadım değil. Denesem mi bii

Güncellemeler
1 yıl
Kocam değil ama olabilitesi yüksek o yönde ilerlediğim biri, boşan vs gibi yazmanıza gerek yok, evlilik yok ortada 🫠
Ayrıca güveniyorum ona sadece face işi kafa karıştırıcı oldu çünküsü kullanmadığı bi uygulama milattan önce kalmış bi hesap neden kontrol etti onu kurcalıyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Eniştenize kocaman Bi helal olsun der misiniz 🥰
Adam fake hesabımı reddetti tekrar istek atınca hayırdır bacım bana musallat mı oldun sevgilim var benim diyerek yanıtladı, arkadaş olalım cart curt şeklinde bir tık muhabbet kurmaya çalıştım ama bana mısın demedi küfür etmeden önce engelledi fake hesabımı ayy bende bir tık bu davranışa düştüm dün yanında olaydım alnından öpecektim bugün artık öperim bolca 😂
Eniştenizi Facebook açıp işletmek mantıklı mı? Kullanmadığı hesabına girmesi pek Bi hayırlı gelmedi de bana?
Cevapla