Eşcinsel ilişkilere nasıl bakıyorsunuz gerçekten günah mıdır sizce? Ben biseksüelim ve bir kadına aşığım hayatımda ilk defa böyle hissediyorum?

çok farklı bir duygu tarifi imkansız ve hayatımın aşkı olduğuna inanıyorum. Çevremle paylaşınca hoş tepkiler almıyorum bir kadının bir kadını sevmesi çok mu kötü bişey? :((
Güncellemeler
+1 yıl
Homofobik misin? Psikolojik tedavi görüyor musun? Ailen biliyor mu? İlk ne zaman fark ettin? Geçici dönemdir o. :)
Eşcinsel ilişkilere nasıl bakıyorsunuz gerçekten günah mıdır sizce? Ben biseksüelim ve bir kadına aşığım hayatımda ilk defa böyle hissediyorum?
Cevapla