Evlilik aslında bekarların düşündüğü, hayal ettiği gibi bir şey değil mi?

Evli bir arkadaşım var. Oturuyoruz soğukta bir ortam bir tane ısıtıcı var kocasi otururken ısıtıcıyi kendine çeviriyor ben şok 😀 geçen yüzmeye gitmek istiyor. Beni akşam bırakırsın sonra buraya oturmaya geliyorsun zaten bırakıp gelirsin diyor. Yok ben bırakamam kendin git nasıl gidiyorsan git diyor. Kız diyorki zaten buraya geliyorsun o saatte benide bırak yok bırakamam ben diyor. Ben insanların içinde kızın verine bozuldum utandim dedim seni bırakırım müsait olduğum zamanlarda. Kız ehliyete yazılmak istiyor. İzin vermiyor ne gerek var diyor. Yahu böyle bir evlilik yapacağıma yapmam daha iyi. 30 yaşındayım bazen diyorum Allah'm neden bekarım hala bunları görünce bekar kalırım daha iyi diyorum. Herkes bir süre sonra böyle mi oluyor ya? tahammül azalıyor mu bir sureden sonra?

Evlilik aslında bekarların düşündüğü, hayal ettiği gibi bir şey değil mi?
Cevapla