İstediği tarzda konuşmayınca tavır yapıyor 1 gün yazmadı ne yapayım?

Anladınız işte arkadaşlar o tarz konuşmalar istiyor 1 haftadır falan daha 2 aydır sevgiliyiz bende istemediğimi söyledim rahatsız olduğumu söyledim şimdi de tavır yapıyor 1 gün yazmadı ben yazmasam yazmaz da inatcı. Yüz yüze hiç böyle değil elimi tutmaya çekinir utangaç falan ama noldu anlamıyorum

İstediği tarzda konuşmayınca tavır yapıyor 1 gün yazmadı ne yapayım?
Cevapla