Bende çok sevdiğim için kabul ettim. etmemem gerektiğini biliyorum ama işte. aynı hatayı yine yapacağını da sanmıyorum sizce?

3 yıllık ilişkimiz vardı. aldattı. ben bunu öğrenince ayrıldım o da o kişiyle sevgili oldu. ben bana dönmesini çok istedim ama o beni her yerden engellemişti. aradan 3-5 gün geçince benim değerimi anlamış ve beni aradı özür diledi
Bende çok sevdiğim için kabul ettim. etmemem gerektiğini biliyorum ama işte. aynı hatayı yine yapacağını da sanmıyorum sizce?
Cevapla