Ona bakarsan banada etrafimdakiler sorunlu diyor erkek olduğum için bir kızla yatmam gerekiyormuş yoksa erkek olamazmisim s. g dedim hepsine yol verdim şu an tekim ben kendimi eşime saklıyorum gerisi umrumda olmaz
kader kısmet degil ozellikle kızların gonlu 15-23 yasları arasında ayran gonuldur sırf sacı kıvırcık diye ya da bakısları farklı diye bir erkege tutulup sevebilirler kalıcı olmasa da bu duygular yasanır yani o yaslara kadar hic sevmemek hoslanmamak mumkun degil bir kadın icin ha illa da oyle diyosan anormaldir
Erkekler Ne Diyor
bir şey düşünmem normal
Öyle birini bulsam evime kraliçe diye alirdim
Millet sorunlu demis
Ona bakarsan banada etrafimdakiler sorunlu diyor erkek olduğum için bir kızla yatmam gerekiyormuş yoksa erkek olamazmisim s. g dedim hepsine yol verdim şu an tekim ben kendimi eşime saklıyorum gerisi umrumda olmaz
Oyy ne tatlisin
Saol teşekkür ederim deme öyle o kadar tatlı değilim
🤣🤣 kendim için değil arkadaş için alıyorum
Çok büyük yalancı derim
ailesi sorunludur anası babası bıçaklanması gereken bi aile
Abart
boing 747 kiralayıp 11 elül yaparım ailesine bayat ekmekle döverim
Yasak yaşlar seviyor olabilirsiniz çocukları çok sever misiniz
Sorunlu olduğunu düşünürüm
Yuh
Evlenmeyi beklemişse zor onun için
Ayn
Aynısının erkek versiyonu kadın ne düşünür
Ben harika bulurum
Sen?
Ben nedenini merak ederim
Aklı dengesi sağlammı diye insanlarla neden etkileşimi olmamış merak ederim
Alakasi yok ben bi kac kisi tanidim ama b0k gibiydi sevmek zornda muym ölim bitim mi
Onu demiyorum insanlardan soyut olmasın aşk olmasıne gerek yok
İnsanlarla diyalog kurum kim necidir çözsün ona göre adım atsın hayatında
Ahaha ben bilirim cok insan tanimasam da
Bende yavaş yavaş çözüyorum herkesi
Ama sabır ve sinir kontrolü yok olmaya başlıyo bazen saygısız insanlara anlık dalasım geliyor
Sevmeyi biliyorsa gayette ideal
Belki öncelikleri farklıdır
Kimse çıkmamis derim ne diyim
onun kişisel tercihi olduğunu...
egolu kimseyi begenmeyen bi kız :D
Hyr tabiki
bilemem artık
Lezbiyen olabilir diye düşündüm bir an
banane
Of ergen
canım canım sorular soruyorsun birde 25 yaşındasın hayatında hiç ciddi bir şey yaşadınmı acaba süt oğlanı
Sen etrafta erkek mi var saniyorsun
Mesela sen erkek misn? Asla
Tamam süt oğlanı
Sorunlu kız bence
Hn
Anlamadım?
Tm dedim
Normal
Tm
Severse tam sever. d
Cok haklisn
Gayet normal
Aman ne bormal herkes böyle ztn 10 yasinda baslyiolar
28 yasındayım daha kız eli tutmadıö
İsterim ne isterse yaparım
Oys
Ney
degisik oldugunu
Knk kader kismet
kader kısmet degil ozellikle kızların gonlu 15-23 yasları arasında ayran gonuldur sırf sacı kıvırcık diye ya da bakısları farklı diye bir erkege tutulup sevebilirler kalıcı olmasa da bu duygular yasanır yani o yaslara kadar hic sevmemek hoslanmamak mumkun degil bir kadın icin ha illa da oyle diyosan anormaldir
Normal
Sende mi öylesin
Ben de 25te buldum
Umursamam bile yani o derece
Neden
normal
Sende mi öylesin
evet öyleyim
slişlki yasadın mı
Hayir kanki
Neden sevemedin be
Karsima adam cikmadi
Okuyo musun hala
Evet
Ondandır bence ya
Boş düşünürüm