Sen sıkıntılısın kesinlikle ürememelisin. Şu zihniyetle evlenmemelisin. Bir erkeğin en iyi halinde yaşında bile bu soruyu soruyorsan gerçekten kimseyle evlenmemelisin
0
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Hangi en iyi hali ya. Çıtır genç sanki maddi değil sadece dış görünüşte önemsiyorum sakın yüz oturması gibi saçmalık deme yüz 25 yaşında oturuyor sonra yaşlanıyor
Ya bu yaş Grubu erkekler ile bir şey sormak istiyorum şimdi erkek kullanıcılara sorsam özele gel diyecekler. Bu erkekler gençlere göre zayıf mı anladın sen. Ben hiç 29 Luk erkekle olmadım sadece konuşuyoruz en büyük erkek arkadaşım 27 yaşındaydı
Dun bir kadin gordum 48 yasinda ve 25 yasinda ki kizdan daha guzel bakimliydi hanfendi dedim spor sizi baya genc tutmus dedim evet berden anladiniz dedi arkadasim spor cildi korur ve saglikli beslenme
Neden 28 yaşındaki halini kullanıyorsun hala daha. Senin yaşında her erkek 28 yaş öncesi hskoni kullanıyor. Kart halini koyma çıtır halini kullan sonra tavsiye ver. Bir kere sen yalancı bir insansın ilk 30 dedin sonra 28 diyince 28 olduğunu kabul etti
Bu yaşta oolanların %90'ı 28 yaş ve önceki resmimi kullanıyor. O kadar iyi bir yaş ki güncel yüzlerini paylaşmaya utanıyorlar çirkinliklerinden kartlıklarından
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
hayır olmam
Sen sıkıntılısın kesinlikle ürememelisin. Şu zihniyetle evlenmemelisin. Bir erkeğin en iyi halinde yaşında bile bu soruyu soruyorsan gerçekten kimseyle evlenmemelisin
Hangi en iyi hali ya. Çıtır genç sanki maddi değil sadece dış görünüşte önemsiyorum sakın yüz oturması gibi saçmalık deme yüz 25 yaşında oturuyor sonra yaşlanıyor
Ya kız bişey dememiş iyi okuyun yaşını yazmayı unutmuş
Awk bu soruya cevap verebilmemiz için senin yaşını bilmemiz gerekiyor
24.
25 olacağım 12 ocakta
24 ile 29 gayet iyi bir yaş aralığı sanki sen 24 te adam 59 yaşındaymış gibi soruyorsun
29 yaşında erkekler bile kendi tiplerini beğenmeyip 25-26 yaşındaki resimlerini kullanıyorlar
nsjsjsjajsjsjsjjsjshsjsjs ne içtin sabah awk😂😂🤣🤣
29 olunca sende eski fotoğrafını kullanmaya başlayacak yeni yüzünü kullanmayacaksin
Neden olunmasın ki olunmaması için sebep ne olabilir yani
Yaş
Daha önce genç olmayan bir erkekle sevgili olmadım hicy
Yaşlı dediğin 35 den sonrasıdır bence
29 yaşında biri görüntü olarak 35 yaşa 27 yaştan daha yakın
Bu senin bakış açın bilet diyemem ama genelleme yapılamaz yani kızlar da 22 yaşımda oluyor ama bakıyosun 28-29 gibi gösteriyor aynı şey
Niye 29 yaşında biriyle sevgili olmak haram mı yazıyor kutsal kitaplarda 😁
Yüzde doksanı gençlik fotosunu kullanıyor yeni yuzkerini kullanmaya cesaretleri yol
O işten bişey çıkmaz ki yüzyüze görüşünce anlaşılacak her şey... boş işler
Olmam onun tek amacı sana türban giydirip hunharca sejd
Muhafazakar değil. Annesi kız kardeşi falan açık.
Bak kardeşim emin ol bu tiplerin ütopik hayalleri vardır seni Allah bilir nasıl hayal ediyordr
18yaşındayim 27 yaşındaki adamı seviyorum bişey olmaz
27 ile 29 arasında uçurum var 27 hala çıtır
29 yaslımı sence sorabılırsın sorunu
Bu yaşta erkekler hep 28 yaş öncesi fotoğrafını kullanıyor güncel halini kullanmaya cesaretleri yok demek ki yaşlı neden eski fotoğrafını kullansın
O bunu yapanın sorunu genelleme yapman yanlıs
Bunu yapan değil yüzde 90'ı bunu yapıyor
Ve ben biliyor taklidi yapana kadar tanıyor taksi yapana kadar yeni resmi olduğunu iddia ediyorlar
Arkdas ben yapmıyorum benım ne sucum var demekki herkes yapmıyor
Olurum 2 yaş büyük ciddi ise evlenirim de
24 yaşında olsaydın peki
Olunur tabi eski sevgilim 6 yaş büyüktü benden ama şöyle söyleyim seni cepte görme ihtimali çok yüksek dikkate al
Ya bu yaş Grubu erkekler ile bir şey sormak istiyorum şimdi erkek kullanıcılara sorsam özele gel diyecekler. Bu erkekler gençlere göre zayıf mı anladın sen. Ben hiç 29 Luk erkekle olmadım sadece konuşuyoruz en büyük erkek arkadaşım 27 yaşındaydı
Hayır 35, e kadar yüksek oluyorlar
Tip olarak ama 27 ile 29 çok olumsuz fark ediyor ya 27 citiirken 29 değil özelliksiz bir yaş
Sen kaç yaşındasın ki?
25 olacağım ocakta
Tam yaşına uygun aslında olunur
Ayrıca 29 yaşındaki bir erkekte de sorun olmaz yani öyle bir sormuşsun ki sanki adam 59 yaşında
Ama ben dış görünüşte önemsiyorum
Bazı erkekler yaş aldıkça daha da karizmatik bir hale bürünüyor
Ben hiç görmedim valla ya ünlüler bile çöküyor.
Bir yandan da evlenmek istiyorum ailem ile aram iyi değil. Annem vefat etti babam ve babanem ile yaşıyorum ama mutsuzum
Tamam olmayabilirsin seni silah zoruyla sevgili olmaya zorlayan yok sonuçta :D
Başın sağolsun
Yaşin onemi yok 10 yas asa yukari ayni
Ondan mı gençlik fotosu kullanıyorsun yaşın onrmi yok ya genç çıtır halin değil şimdiki resmini kullan. Kendin bile yeni hskoni beğenmiyorsun
3 sene onceki 3 sene de ne kadar yaslanir insan akilisi yokmu bu sitede arkadaş ya
Genc lik resmim dedigin 30 yaşinda cekildim
Bak sana bir tarife verim bol spor yap elma suyu bol ca tuket bol ca meyve ozaman bedeneb de zihinen de saglikli olursun kapiş
28 olmasın
Sen beni taniyon anlasildi 😂
30 ama 31 imde brakmisdim
Hakkari de cekildim bir resim bu
Tanımıyorum ama fotoğraftaki kişi en fazla 28 yaşında. Dış görünüş olarak 28 ile 30 hemen anlaşılır. 2 yaşta çıtırlık gider yüzden
Ya sen sin sen
şu an bile goren yasima inanmiyor ciddn3 elma tuket sen biraz fazla tuket spor sart
Dun bir kadin gordum 48 yasinda ve 25 yasinda ki kizdan daha guzel bakimliydi hanfendi dedim spor sizi baya genc tutmus dedim evet berden anladiniz dedi arkadasim spor cildi korur ve saglikli beslenme
Sana iyi gunler ben papci oynucam
Neden 28 yaşındaki halini kullanıyorsun hala daha. Senin yaşında her erkek 28 yaş öncesi hskoni kullanıyor. Kart halini koyma çıtır halini kullan sonra tavsiye ver. Bir kere sen yalancı bir insansın ilk 30 dedin sonra 28 diyince 28 olduğunu kabul etti
Yalanin ortaya çıktık kaçarsın
Nolmus 29 yaşa?
Bu yaşta oolanların %90'ı 28 yaş ve önceki resmimi kullanıyor. O kadar iyi bir yaş ki güncel yüzlerini paylaşmaya utanıyorlar çirkinliklerinden kartlıklarından
Valla 33 yasindayim begenen bole begensin ama haklisin sonuna kadar kardes 🙂
Hayır olmam heteroyum
Erkeklerle sevgili olmam
benim kaç yaşında olduğum kısmı da önemli
Bu yaşında
olurdum
Olabilirsin izin verdim
Olmam
27 ile
Sen kaç yaşındasın 27 bana büyük 😄
25 yaşındayım da yaşın ne omemi var şimdi çirkin bulurken yaşım ilerleyince birden genç yakışıklı gelmeyecek sonuçta
Haklısın evet
Olmam
Sen de ben gibi dış görünüş önemsiyorsun demek. 27-28 yaşında erkek yüzü ile 29 arasında uçurum var
Olmam 🤣
Yine 28 yaş öncesi fotoğrafını kullanan olgun bir abi
Yok lan yeni fotom bu altı aylık falan en fazla :)
Yani şu an çok teşekkür ettim :)
sev yeter
Hayır, başka yaştaki bi erkekle de olmam
Pembiş mavi.
Olmam yaşlı
27 olsa
Oluruz
Abi sen erkeksin
Ahh pardon unuttum 😆
Kişiye göre değişir
24 yaşında olsaydın
Yok olmaz :)
Neden olmasin ki
Yaslo diye
Onu diyen halt etmis