Ben olsam yine devam ederdim peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Ben olsam yine devam ederdim peki ya siz ne düşünüyorsunuz

Eğer birini gerçekten seviyorsam, onun maddi durumu değişti diye ilişkimi sorgulamam. Sonuçta en başta parası için değil, bana hissettirdikleri ve karakteri için o insanı sevmişimdir. Hayatta her şey değişebilir, bugün zengin olan yarın fakir olabilir, tam tersi de mümkün. Önemli olan, zor zamanlarda birbirine nasıl destek olduğun. Eğer o insan hâlâ yanımda duruyor, mücadele ediyorsa, ben de onunla birlikte mücadele ederim. Çünkü benim için bir ilişkide en önemli şey güven, sevgi ve sadakattir. Para gelip geçici ama gerçek bir bağ kolay kolay sarsılmaz.
Bu yola evleneceğim kişinin cebine veya çantasına bakmak için çıkıyorsam yazık sana alfhassia derim. Cepler veya çantalar değil. En başında kalpler dolmalı. İyilikle, güzellikle, ahlakla, iffetle ve şerefle. O zaman gör bak nasıl kalbini ışıldatan bir evlilik yaşıyorsun
Zenginlik kıstas değil ki benim için. Bu yüzden devam ederdim.
Zenginliğinin dışında farklı kazanım ve özellikleri olmuştur beni çeken özünde.
Özünde fakirleşme olmadığı sürece ayrılmam ben 😄
Eğer sırf parası için beraber olan bir karaktersiz olsaydım eğer etmezdim, ama ben kimseyle parası için olmayacağıma ve sadece sevdiğim biriyle evlenmek isteyeceğime göre ederim
Cevap
27Cevap
evet ben zaten paraya bakmam karaktere bakarım sadece
Elbette her şey insanlar için gadası
Bu erkek icin gecerli degil turk kizlari icin gecerli bir tanesi kendini belli etmis turk kizlari paraya tapan mahluklardir para olunca varlar olmayinca yoklar para varsa da daha cok parasi olana giderler b9yle mahluklardir türk kizlarinin düşüncelwri söyledikleri yaptiklari ayni degildir o yüzden yaptiklarina bakacaksin düşüncesine söyledigine bakmayacaksin
Zengin olduğu için evlendiyse tabi biter o iş
Ama onu o olduğu içinse maddi durumu çok önemli olmaz
O yüzden gerçekten seven insan ile yola cikilir
Hayat birleştirilir
😀😀 fakir olarak bu dünyada yüzüm gülmüyorki birde fakirlesecem direk kapının önüne koyardı beni 🤣🤣 tacizci diye şikayet ederdi
İyi günde kötü günde diyorsun evlenirken. Güzel günlerde iyiydikte kötü olunca neden ayrılayım. Ayrıca tekrar çalışıp kazanılır.
Sonuna kadar devam eder. Evlilik amacı nedir? Hastalıkta, sağlıkta, iyi günde kötü günde bir ömür aynı çatı altında olmak. Her zaman beraber olurum.
sevdiğim kadının
zengin olmasını istemem
Evlendiysem zaten maddiyata bakarak evlenmiş olmam. O yüzden bişi değişmez.
Tekrar zengin olmak için çabalamazsa boşanırım
Evət devam edərim. Parayla mı evlendim yoksa bir insanla mı?
Erkeğe bu fark editor mu? Evlilikteki tüm maddi erkeğin üstüne.
saçma soru asla etmezler, para bittimi sek. s biter (aşk derler ama sek. stir)
Kadınlar genelde terk eder. Ben zaten eşim zenginmiş fakirmiş umursamam.
Parası için mi sevdik biz 😇
Sevdiğim biriyle parası için evlenmem
Aşık olduğum bir insan için herseye katlanırım tabi karşımdaki insanın sevgisinden sadakatinden eminsem
Aldık bi kere napalım
Tabi ki ederdim
Vefa burada dewreye giriyo
Dünya hayatı 1 dk nin garantisi var mı yok
Devam ederim yarı yolda bırakmam
Kazı kazan mi oynuyoruz
Bir erkeğe değmez ya Ben boşanırdim
Evet kızlar cevaplayın bakalım😅
Kendi ekonomik durumuma bakarım
Fakir kizi ne yapayım babasi yedirsin
😂
Paraya asla önem vermedim mühim olan miktarıydi
Tabiki gerisi saçmalık
o kadar mı açlıktasın
hiç bir kadın devam etemz :D
Bu devirde bu olay imkansız
Ederim tabla
Edilir niye edilmesin basina mi geldi
Parayla evlenen parası bitince boşanır
bizde inandık abla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?