AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
155Cevap
Kalan son nadir kilişerden biri olabilirim xmöxnxmsn 😙
Tuttuk da ne oldu kadınlar iyi erkek istiyoruz diyip nerde şeref siz varsa ona gider
Hayır bana denk gelmez artık önemi yoktur teşekkür ederim 🙏
Yok tam tersi öyle erkekler var şöyle söyleyeyim erkekler iyice prenses oldu
Benden bahsediyorsun ama benim. gibi. erkekleri. begenmiyor kızlar. 32 yaşındayım hiç sevgilim yok.
Hakedene hakettiği kadar değer verilmesi gerektiğini öğrendik ondandır, şuanda hiçbir türk kadını bu tarz muameleleri haketmiyor, hakkını kullandı erkeği sömürmeye kalktı ve sınıfta kaldı
Kapımı açsın, hesabımı ödesin, sandalyemi çeksin gibi bir derdim yok ama en azından trip atmasın, her şeye kırılmasın, üstünlük kursun, bana kadın gibi hissettirsin.
İşte aranan cvp bu tam Osmanlı kadını 👍
El üstünde tutan kadının neslinin geri gelmesi lazım önce
Kalbinde taşıyanlar el üstünde tutuyor o kadar ümitsiz olmayın.
Tutulacak kadınların nesli tükeniyor. Deveye diken insana skn yararmis diye boşuna dememişler
El üstünde tutulmayı hak edecek kadınlar tükendi mi?
Hayır tükenmesi çünkü şimdikilerin çoğu haketmiyor hakeden el üstünde olur bence😉 değer bilene
kimse kimseyi el üstünde tutup yorulmasa, el ele tutuşsa daha iyi olmaz mı
Agizlarindan cikan her bir kelime hesapli kitapli. Deger gostermeleri bile hesapli. Inanmayiniz.
Eski kadınlar hakediyordu kadın giibi kadınlardı ve erkeğine saygı duyup kıymetini biliyorlardı
Tükendi canim olanlarıda en son biz aldık😂😂🤣🤣🤣
Siz bizi el üstünde tutuyor musunuz?
Tabiikii😉👍🏻
Ne şekilde nasıl yapıyorsunuz anlatır mısın?
Ben öyleyim ama bunu sadece karım olacak kişi görebilecek
Net çözüm beklentiyi kesip yalnız takılmak hiç erkek çok huzur.
benim gibilerden az kaldı kıymetimi bilin jhjhjhjhjhjhjhhjh
Karşımdaki kişi bu davranışlara layıksa el üzerinde tutarım tabii ki. Ama bu ülkedeki kızların %85 i buna layık değil. Aksini iddia eden etmesin.
Yok burdayim ama el ustunde tutan degil agzina tukuren daha cok seviliyor
Ben bir kız olarak söyledigine katılıyorum çocuk o kadar şey yaptı yalanlar söyledi kız hala bunu affediyor
Mazoşist insanımız maalesef acı çektireni seviyor seveni değil
Yok be sevmek değil aslinds biraz ilgiden ergenlikten yalnız kalmamaktan nedersen işte ama sevmek olduğunu zannetmiyorum istisnalar vardır tabi
Peki sunu da diyebilir miyiz sevgi gormemis ilgisiz kalmis kisiler buldugu ilk ilgide kaybetmemek icin herseyi kabul ediyor?
Öylesi de vardır da yine de bunu bir yöntem olarak görmemeli
Peki senin icin nasil
Şimdi el üstünde tutulmak ilgi görmek peşinden koşsulsun istiyorlar.
Erkeğin de hakkı bu. Değil mı?
Hakkı bile olsa karşılıklı olduğunda dadindan yinmez.
Siz sadece kadına istiyosunuz ilgi sevgi kadına olsun erkek ilgi sevgi görmesin diye.
Ben de elim öpüldüğünde çok etkileniyorum görseli görünce bi an ayh oldum sjdjdkd
Hayır tabiki tükenmedi, sadece ortada bir güvensizlik var
erkeklerde sorun yok. narsist kadınların sayısı arttı.
Hesap konusu okeyde niye kapını açalım kızım manyak mısın biz makam şoförü müyüz kendin açsana
Çünkü şimdi erkekler odun biz olgunlar böyle değiliz
Var gene öyle erkekler her zaman olacaktır da. Ama bazı şeyleri siz kadınlar kendiniz bozdunuz sonra da şikayetçi oluyorsunuz.
Erkeklerde erkek olma özelliği bırakmadık ki. Hormonlari değişti bize benzediler
Çünkü biz el üstünde tuttukça kızlar bizleri ezik gördü. O tür erkekler efendi erkeklerdir ve tercih edilmezler.
O kadar boş bir soruki 😂 el üstünde tutmaktan tövbe ettiren sizlersiniz kızlar boşuna boş yapmayın 😏
Neslini hemcinslerin tüketti...
Senin dediğin gibi davranan erkeklere çantada keklik gözüyle baktılar
Erkekler eskiden öyle değildi bazı kızlar erkeklerin totisini kaldırdı sonra iyice çıkardılar bkunu
Siz erkeklere değer vermeyi bilmediğiniz için olmasın o.
@Emirbey688 biz değeri hak edene veririz bk edene değil
Tüm kadınlar el üstünde tutulmayı hak ediyor mu?
@Emirbey688 hayır
E o zaman.
@Emirbey688 genel konuştum ben sen niye alındın
Yok tükenmedi onlar çok kazık yediler
Kimseye bulaşmıyorlar
Sevdiklerimiz serserilere kaçtı biz de kendimizi devre dışı bıraktık
Ayıp ettiniz
Uzaklaş burdan kalbini kırarım
Hayır sadece kızlar fazla kendisini beyenmiş oluyorlar ve kendisini Tanrı gibi gürüyorlar o yüzden kimseye yüz vermeyeince insanlar da onlara hak ettiği gibi davraniyor
Kapı açma derken?
Eliniz ayağınız tutuyorsa kimseden bir şey beklemeyin.
Hayır. Sadece bedava ilgi vermiyoruz yâda sizin deyiminizle prenses olduk. Birisi bana kötü davrandığı halde neden el üstünde tutayım ki? Kraliçe değilse kral olmama gerek yok
şimdiki erkekler kahve parası ödediği için paramda gözün var diyor hghg
Kadınlar biraz cıvıttı ondandır erkekler de az hanzo değil bu arada al birini vur ötekine
Hayır, mütevazı kadınların nesli çok azaldı.
Narsizmi savunan birisi için komik açıklamalar önce sen narsist ne demek onu araştır bence dünya senin etrafında yaratılmadı?
Eğer narsizmi savunacak kadar düştüyseniz gidin bir tedavi olun bence çünkü narsizm ciddi bir psikolojik hastalıktır.
El üstünde tutan erkeklerin nesli azaldığı gibi el üstünde tutulacak kadınların da nesli bir o kadar azaldı.
ne eskisi ya eskiden de beterlerdi gene aynılar işte gctlerini kaldıra kaldıra bi hâl oldu kızlar, ondan böyle havaları
Buna kadınlar neden oldu. Kolay cinsellik yaşıyorlar. Çakal erkeklerinde işine geliyor. Evlenmeden olmayacaksınız ki düzelsinler
ahhah tükenmedik ya bitmedik 😂(Sadece sınırlı sayıda stoklarda)
Hala var ama karın doyurmaz. Öyle yapsa bu sefer o da garip karşılanır.
Yanlış yere baktığınız için görememis olabilirsiniz
hayirrrr🫶 bazi arkadaslarim boyle tatli erkekleriii buldularr💕. ama azaldi gibiii💔
El üstünde tutuyor ama bakımsız ve göbekli. Napcaz ṣimdi?
Uzaklaşmak mantıklı gibiii
Öyle yaptım
Tebrik ederim olması gereken
Öyle erkekler kapıldı , bir kısmı da ilişki yaomiyor bnce
Benden başkalarınında olduğuna inanıyorum sanırım tükenmedi
Azalmıştır ama tükenmemiştir ama el üstünde tutulmaya layık olan kadınlar tükenmiş olabilir
Numune olarak ben varım desem gülersin zaten gülsen yeterli mi
Öyle erkekler hala var ama siz nerede serseri var ona takiliyorsunuz
Bir şeyler söylicem, sonra ağır olmuş olacak.
El üstünde tutanı değil baş üstünde tutanı seversiniz siz)))))
Eskiden mi el tutma varmış eskiden kadınlara dayaktan mevburiyetten başka bir şey yoktu asıl asıl şu an kadınları el üstünde tutma yorum yapmak için g0t deliğinizden uyduruyorsunuz her şeyi
El üstünde tutanın değeri bilinmez kadına köprk çekeceksinki değerin bilinsin
Bence asıl şimdi değer veren çok var eskiden hiç yokmuş
Siz niye değer vermiyorsunuz?