Benim hoşlandığım kişi neden bana herkese davrandığı gibi davranmıyor?

Artık eskisi kadar da hoşlanmamaya başladım zaten. Kendini çok mu önemli görüyor anlamıyorum. Mesela bir ortamda konuşmuyor benimle, asansörde mesela arkasını dönüyor ya da karşımda olsa yere bakıyor. Sanki ben onunla çok konuşmak isteyeceğim de.. Herkese davrandığı gibi normal şekilde davranmıyor kısacası. Gerçi ben de pek normal davranabildiğimi söyleyemem. O etrafımda olunca ister istemez geriliyorum, onun yüzüne bakamıyorum pek, çünkü baktığımda bana bakmıyor olacak ve selamlaşma da olmadığı için bir garip durum oluyor. Yani yüzüne bakıp iletişim kuramıyorum. Ramazandan önce işyerinde bir etkinlik olmuştu, orada benimle iletişim kurmak ister gibiydi, uzaktan izliyordu ve konuşma başlatmak için bir iki bir şey söylemişti ama ben o zaman heyecan duyduğum için konuşamıyordum bile doğru dürüst. Şimdi öyle bir heyecan yok ama iletişim de yok 😂 ben insanlara bazen farkında olmadan duvar örüyorum, duvar mı örmüşüm acaba ona?

Benim hoşlandığım kişi neden bana herkese davrandığı gibi davranmıyor?
Cevapla