Sevgilimden 8 yaş büyüğüm bu sizce çok mu tepki gösterilcek bir şey?

Sevgilim 18 ben 25 herkes istemiyor benim ailem onun ailesi ama biz birbirimizi çok seviyoruz çokta iyi anlaşıyoruz zaten o benim arkadaşımdi hiç düşünmezdim bir gün ona karşı duyguların olusucani ama oluştu işte çokta engel olmaya çalıştım ama olmadı kafam çok karışık ben yaşımı göstermiyorum aslında milyon tipliyim 155 boyum yanına yakistigimi düşünüyorum ama bilmiyorum

Sevgilimden 8 yaş büyüğüm bu sizce çok mu tepki gösterilcek bir şey?
Cevapla