Sanaldan uzun süre konuştuğum ve reelde bir kere görüştüğüm oğlanla kafayı bozdum?

Çok kötüyüm çok toksik bir ilişkiyi zaten sürekli ayrılıp barışıyorduk. Uzak mesafe artı ve şu an sevgilisi var ve bana sadece s… e…. K.. s için yaklaşıyordu ve ben çok kötüyüm iştahtan yemekten kesildim kilo verdim pantolonlar düşüyor ağlıyorum her gün yemek yerken ağlamaya başlıyorum. Reelde başka oğlanlarla buluştum ettim ama yok bana mısın demiyor bu çocukla kafayı bozdum tavsiyelerinizi ya da saygı çerçevesinde görüşlerinizi bekliyorum
Sanaldan uzun süre konuştuğum ve reelde bir kere görüştüğüm oğlanla kafayı bozdum?
Cevapla