Sevgilinizle aranizda bir sorun yok, ansizin "Ayrilalim" mesaji geldi, ne yapardiniz?

Her sey ne kadar guzel gidiyordu oysa, neden boyle yapti ki simdi akxnamxnas :D saka maka cidden boyle bir mesajla karsilassaniz ne yapardiniz? Hirsiniza yenilip "tamam" diyip kestirip atar miydiniz yoksa bu guzel iliskiye kiyamayip "neden" diye sorar miydiniz? Yoksa evini mi taslardiniz? :D
Güncellemeler
1 yıl
HERKES tamam diyip gecermis sasirdim acikcasi... Ya bulasici bir hastaligi varsa ve sirf bu yuzden sizden ayriliyorsa, ogrendiginizde hic vicdan azabi ceknez misiniz? Ben olsam ne olursa olsun neden diye sorardim, emin olmadan kestiripatamazdim...
Sevgilinizle aranizda bir sorun yok, ansizin "Ayrilalim" mesaji geldi, ne yapardiniz?
Cevapla