4.5 aylık sevgilim tarafından aldatıldım akşam arkadaşlarla olacağım demişti telefona akşam kız çıktı? Siz olsanız ne yapardınız?

Akşam yazma demişti bende ben yazarım sen cevap verme dedim aşkımm yazdım akşam beni aradı bide ne duyayım kız ben sevgilisiyim siz kimsiniz diyo bana. 1 haftadır sevgililermiş bide bana soruyo kız (uzak mesafeydi) yüzyüze gelmemişsiniz hiç doğru mu diye? Konu bu mu dedim kıza sonuçta o da aldatıldı yani. Nasıl güveneceksen artık dedim. Siz olsanız naparsınız? ya da ne diyorsunuz? Ne düşünürsünüz?

4.5 aylık sevgilim tarafından aldatıldım akşam arkadaşlarla olacağım demişti telefona akşam kız çıktı? Siz olsanız ne yapardınız?
Cevapla