Ben kiloluyum ama kilolu biriyle birlikte asla olmam. Bunu söylediğim için neden linç yedim?

Sosyal medyada biraz takipçim var bunu söylediğim için baya baya baya linç yedim. Işte kendin kilolusun neden kilolu birini istemiyorsun dediler.

Arkadaşlar kilolu olmak çok zor cidden. Çocukken kilo yüzünden kadın gibi duruyordum , genç kızken fizigim güzel değil istediğimi giyemedim hiç daha küçücük bir kızken fizigim bozuldu. Ileride benim gibi iştahlı biriyle evlenirsem çocuklarım obez olacak. Kocam zayıf olsun ki belki çocuklar babalarına çeker zayıf olurlar benim çektiklerimi çekmezler. Bu yüzden zayıf birini istiyorum kesinlikle. Hakli miyim haksiz mi? Kiloluyum diye zayıf biriyle evlenemez miyim?

Güncellemeler
1 yıl
Bazilariniz yorumlarda çok boş yapmış arkadaşlar ben kiloluyum ama obez değilim ki. 70 kiloyum. Kilom var küçücük göbeğim var ama yürüyen yag değilim
Ben kiloluyum ama kilolu biriyle birlikte asla olmam. Bunu söylediğim için neden linç yedim?
Cevapla