Eski sevgilim baharrrr diye mesaj attı noldu yazdım cevap yok kafayı mı yedi bu ya niye?

Arkadaş nedir bu eskilerden çektiğim yaşama belirtisi mi veriyor napiyo artık atese duymuş gibi baharrrr yazmış noldu diyom cevap yok bununla 8 sene once sevgiliydik ozaman 2 ci eski esimle tekrar barismistik bunu brakmistim, 2 yil once 3 cu evliligimi yaptim ondan da ayrildim ara sira mesajlasiyoruz?
Eski sevgilim baharrrr diye mesaj attı noldu yazdım cevap yok kafayı mı yedi bu ya niye?
Güncellemeler
1 yıl
Ooo cevap geldi şu an arkadaşlar iti an çomağı hazirla boşuna dememişler soru sorunca hisseti mi napti yazdı 🤣
Eski sevgilim baharrrr diye mesaj attı noldu yazdım cevap yok kafayı mı yedi bu ya niye?
Cevapla