Sevgilimi aldattım aldattığım kisiyle sevgiliyim vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?

öncelikle lütfen yargılamadan anlamaya çalışırsanız sevinirim. Çünkü ben de biliyorum çok büyük yanlışlar yaptığımın ve pişmanım düzelmek istiyorum yardımınıza ihtiyacım var. Şöyle ki aspergem sendromlu erkek arkadaşım vardı bir buçuk senedir sevgiliydik kendisi çok iyi bir insan ve beni çok güzel seven biriydi fakat sağlık sorununundan dolayı empati kuramıyor ve problemleri çözemiyordu bu durumda beni çok yoruyordu. Bu süreçte yeni biriyle tanıştım ve onunla önce arkadaştım sonra aramızda ufak bir yakınlaşma oldu diye sohbetimiz ilerledi. Aynı zaman da eski sevgilim de yaşadığımız tartışmalar sonucu barışmak istediğini söyledi ve onunla barıştım diğer çocukla konuşmayı kesmeye çalışsam da tam olarak kesemedim iki kişiyle aynı anda konusuyordum yani ikisi de iyi ve ilgili davranıyordu. Böyle devam ederken eski sevgilimle barışsam da tam olarak ilgimi ona karşı veremedim şüpheci, soğuk ve kötü davrandım. Artık yorulmuştu neden ona karşı böyle davrandığımı bilemediği için bir şeyler düzelsin diye daha çok çabalıyordu buna rağmen karşılık vermiyordum ama tam olarak da ayrılamıyordum. Sanırım hayatımda onun gibi beni saf ve temiz sevebilen birinin karşıma çıkamayacağını biliyordum. En sonunda artık çok yoruldu cok ağladı böyle davranmaya devam ettiğim için ayrılmak istediğini söyledi her yerden engelledi. Ben de diğer çocukla sevgili oldum zaten halihazırda konuşmaya devam ediyordum ve ikisi de aldatıldığını bilmiyor çok pişmanım eski sevgilimle barışmam cok zor biliyorum şimdiki ilişkim icinde bir şeyleri düzeltmeye çalışıyorum ama vicdan azabım beni bırakmıyor. gözümün önüne eski iliskim ve yaptığım haksızlıklar geliyor dua edip tovbe diliyorum Allahtan. Artık ne yapacağımı bilmiyorum. Yardımcı olmaya çalışır mısınız?

Sevgilimi aldattım aldattığım kisiyle sevgiliyim vicdan azabı çekiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla