Aşkı tek kelime ile anlatacak olsaydınız bu hangi kelime olurdu? Neden?

Şu an aşk diye bir şey yok bitirmişler aşkı. Lakin eski dönemlerde aşk diye bir şey varmış o dönemdeki aşklar en büyük aşklarmış bu neden ile ona göre açıklamamı yapıcam.

Yani eski dönemlere göre aşkı tek kelime ile anlatacak olsaydım bu kelime "bağ" olurdu çünkü aşk iki insan arasında kurulan güçlü bir bağdır bu bağ sevgiyle doludur ve iki kişinin hayatlarını birbirine bağlar aşk insanları bir araya getirirken aynı zamanda onları derin bir şekilde etkiler duygusal bir bağ kurmak insanın ruhunu besler ve ona mutluluk verir bu bağ sayesinde insanlar birbirlerini anlar destekler ve birlikte büyürler aşkın en güzel yanı da bu derin bağlılık ve paylaşımın getirdiği mutluluktur bu yüzden aşkı en iyi tanımlayan kelime "bağ"dır.

Tabi bu nesilde bunu göremiyorum..👍🏻

Aşkı tek kelime ile anlatacak olsaydınız bu hangi kelime olurdu? Neden?

#selinaorselin🪻

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru 🥳
Aşkı tek kelime ile anlatacak olsaydınız bu hangi kelime olurdu? Neden?
Cevapla