Şu an aşk diye bir şey yok bitirmişler aşkı. Lakin eski dönemlerde aşk diye bir şey varmış o dönemdeki aşklar en büyük aşklarmış bu neden ile ona göre açıklamamı yapıcam.
Yani eski dönemlere göre aşkı tek kelime ile anlatacak olsaydım bu kelime "bağ" olurdu çünkü aşk iki insan arasında kurulan güçlü bir bağdır bu bağ sevgiyle doludur ve iki kişinin hayatlarını birbirine bağlar aşk insanları bir araya getirirken aynı zamanda onları derin bir şekilde etkiler duygusal bir bağ kurmak insanın ruhunu besler ve ona mutluluk verir bu bağ sayesinde insanlar birbirlerini anlar destekler ve birlikte büyürler aşkın en güzel yanı da bu derin bağlılık ve paylaşımın getirdiği mutluluktur bu yüzden aşkı en iyi tanımlayan kelime "bağ"dır.
Tabi bu nesilde bunu göremiyorum..👍🏻

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer