Olamayacağımızı bildiğiniz halde konuşmayı sürdürüyoruz ne yapmalıyım?

şu sebepten olamayız, aileler çok zıt. yani onun ailesi sorun etmese bile benimkiler eder. onlar inançsız biz Müslümanız. bu neyse, diğer sıkıntı ise aynı üniversitelerde değiliz uzaktan konuşacağız hep. o uzak mesafe istemiyor bu yüzden daha rahat buluşmamız için başka şehirde üniversite okumamdan yana. gün içinde hep bunları konuşuyoruz kesin bir karar verelim artık yeter diyorum "arkadaş kalalım" diyip tekrar flörtümsü konuşup kafamı karıştırıyor. ne yapayım sizce

Olamayacağımızı bildiğiniz halde konuşmayı sürdürüyoruz ne yapmalıyım?
Cevapla