İlişki bittikten sonra, siz de tüm mesajları siliyor musunuz?

Selaams, 👋🏻

Ben, 1-2 hafta bekletip öyle tüm mesaj/fotoğraf ne varsa siliyorum. İlişki bittikten sonra kalması saçma geliyor. 🤨

İlişki bittikten sonra, siz de tüm mesajları siliyor musunuz?

#ProFighter ❤️‍🩹

Güncellemeler
1 yıl
Süperizzzzsssssssss 🦋
İlişki bittikten sonra, siz de tüm mesajları siliyor musunuz?
Cevapla