Bir erkek kendi vazgeçtikten 6 gün sonra neden konuşmak ister?

Bizim toplam 3 yil gibi bir tarihimiz oldu ilk 1 senesi arkadastik ancak arkadasligin son bir iki ayi boyunca duygularimiz karsilikliymis sonrasinda sevgili olduk ve 6 gun once siddetli kavgalar ve 2-3 aylik bir “neden degistin neden boylesin bak bir sey mi var sogudun mu” sorgulamalarimin ardindan bir aksam ustune cullanmam ile sonunda ayrilmak istedigini soyledi. O gun konusmak istemedim, birkac gun sonra kendime bu sekilde iskence yaptigimi ve bu durum havada kaldikca icimde asla bitmeyecegini fark edip konusmak istedim. Konustuk, verdigi sebeplerin hicbirini iliski sirasinda bana belirtmedigini bilmedigim bir seyi duzeltemeyecegimi ifade ettigimde benim cok agresif cikistigimi ve cok “dominant” oldugumu dinlenmeyecegini bildigi icin spylemedigini soyledi. Iliski boyunca ona her zaman bir sorunu veya sikintisi rahatsizligi oldugunda mutlaka bana belirtmesini istedigimi ancak bunu ben halihazirda bir durumdan rahatsizligimi belirtirken birden tartismanin ortasina atmasini istemedigimi sanki o sikayet benimkine karsi bir savunmaymis gibi gorundugu icin ters tepecegini tekrar tekrar aciklamistim. Kisaca bana sundugu sorunlari bana hic belirtip duzeltme sansi bile tanimadigini ve 2 senelik bir iliskiyi nasil bana hic duzeltme sansi bile tanimadan tek celsede silebildigini, bana nasil bu sekilde haksizlik yaptigini sordum. En son sarilirken de hayatimda ilk defa hungur hungur aglayarak birine yalvardim, kendisi de ayni durumda aglarken mumkun olmadigini soyledi ancak son anda dusunmem lazim diyerek disari cikti. Arkadasiyla iletisim halindeydim ve birkac saat sonra bana “artik kafasinda bitmis” seklinde bir haber gonderildi. Son diyecegimi arkadasina soyleyip kendisine iletmesini istedikten sonra kendi evime gittim ve tamamen kafamda bittigini kabullendim. Gel gelelim ki bu olayin yasandigi geceden BIR GUN SONRA sabah bana konusabilmemiz mumkun olur mu diye sordu acikcasi ben de reddetmeyi yersiz gordum. Sorum su, her sey noktalanip tamamen kesinlestirildikten sonra bu kadar ani bir sekilde neyi neden konusmak istiyor olabilir? Eger barisma tarzi bir sey ise de o bir gunde tam olarak ne degismis olabilir?

Bir erkek kendi vazgeçtikten 6 gün sonra neden konuşmak ister?
Cevapla