Söyleyeceklerimi zaten biliyor olmalısın susarak anlaşalım 😆


Ruh ikizimle karşılaştığımda muhtemelen şaşkın bir gülümsemeyle "Nihayet bulduk birbirimizi, nerelerdeydin?" derdim. Çünkü insan, ruh ikizini bulduğunda o anı çoktan yaşamış gibi bir hisse kapılır, sanki onu yıllardır tanıyormuş gibi olur. Gereksiz resmiyet ya da klasik tanışma cümlelerine gerek kalmaz, her şey kendiliğinden akar. O anın büyüsünü bozmak istemem, sadece hissettiklerimi olduğu gibi yaşamak isterim. İçimde tuhaf bir huzur ve heyecan karışımı olurdu, çünkü nihayet gerçekten ait olduğum kişiyi bulduğumu bilirdim.
Neredesin ya derdim, oda asıl sen neredesin derdi, haklısın derdim.😅
Neredeydin bu zamana kadar allahsız
O da seni arıyordur 😆
nerede kimle oturuyor acaba şu an :D
Senin haberin var mı?
Ne hayaller kuruyor 😆
Cevap
33Cevap
Birbirimizi bulduğumuza o kadar pişmanım ki...
Asdff
Ruh eşimden nefret ederdim kesin.😂
Nerdeydim bugüne kadar utanmaz 😂
Ben ruh ikizinin olduğuna inanmıyorum kesinlikle. ama eğer varsa da bu zamana kadar neredeydin derdim ve ağlayarak ona sarılırdım.
Benimde aklıma bu geldi 😆😆
50 yaşında gelen ruh eşinin ağzına s.. çayım diyebilirim 🤣🤣🤣
Yolu bulamamıştır😆
Konum olarak değil... Aynı insanım yani...
"Beni bu kadar beklettiğine değdiğini umuyorum." 😅
Gözüm yollarda kaldı, hoş geldin cennetine 😂
Bu kadar zamanı boşa harcadın senin mq derdim :D
Kavga ederim herhalde birikmiş tüm sinirimi ondan çıkarırım😂
Niye ruhuma benzedin ha fotürüne sı çt ğm deyip şamar atardım 🤣
Al tak şu ipi beline 5 metreden fazla uzaklaşmak yok, seni aramaktan lakabım Macellan oldu...
Bundan sonra beraberiz hayatıma hoş geldin derdim😃
Cem Karaca'nın dediği gibi: Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar, derim.
Allahta senin belanı versin neredeydin NEREDEYDİN
Derim 🤗
Tak diye sıkarım kafasına bu âlemde benden bir tane olmalı
bir şey söylememe gerek olmuyor beni çözüyor o @Dostoviski
Nasılsa biliyor: )
''Ne yaptın beaa'' bea olurdu :D
Nerelerdeydin diye bi sorardım
Benimle evlenir misin?
Süründürüm geç kaldığı için
Hoş geldin ve geç kaldın derdim..
Evlenme teklifi planlardım dndnd
Karsilasirsam soylerim
Karşılaşırsak bakarız
Konuşamayız jsjs
Ruh ikizi diye bir şey yok
Sonunda seni buldum hayırsız
Ne yiyoruz 😂
Tavuk dürüm
Selam ruh ikizim kalk evleniyoruz derim. d
Nerdesin sen diye dövmeyi planlıyorum
Eğleniriz orası kesin
Bennn öpücükkk istiyorummmm cbbnbnbhnh
Gönlümün sultanı, kavuştum sana...
o an gizler her seyi anlatir 🤪😂
'Merhaba ciğerim' derim.
Ben susarım gözler konuşur 😊
Ondan çok hoşlandığımı söylerdim.
Doğru Zaman geldi mi? Falan mı demek lazım
Çok geç kaldın ağaç olduk 🧐
Bir daha gitme
Bu zamana kadar nerelerdeydin
Hangi marka sigara içtiğini sorardım.
Bulmak istemem
Selam veririm
Evlenek bea.
Yemek yap da yiyelim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?