Çok kötülük yaptı ama cezasını almadı, neden Allah kötülüklerini yanına bıraktı?

İlişki birkaç sene önce kötü bir şekilde sonlandı. Hayatımı mahvetti. Bir kadın onu bıraktı diye kandırdı. Canımı çok yaktı. Bu kadar kötülüğe rağmen Allah cezasını vermedi. Mutlu oluyorlar hala. Ben onun yaptıklarının çekiyorum hala. Allah kulunun ahına rağmen onları mutlu ediyor. Allah’a inancım kalmadı. günahlarıyla rahatça yaşamalarına izin veriyor

Çok kötülük yaptı ama cezasını almadı, neden Allah kötülüklerini yanına bıraktı?
Cevapla