Niçin Allah yaptıkları kötülükleri yanlarına bıraktı?

2 ,3 yıllık bir ilişkim oldu , ciddiydik. Beni biri onun canını acıtmış diye kandırmış , hayatımı mahvetti. duygularımla oynadı. Evli bir arkadaşı vardı o da beni bilmediği halde bana düşmandı benden kurtulmak istedi bana kötülük yaptılar. Seneler geçti Allah Beni mutlu etmedi onları ediyor. Evli olan ve ben ağlarken gülen arkadaşının evliliği devam ediyor. Allah yanlarına bıraktı ahım yerde kaldı. Allaha olan bütün inancım bitti ilahi adalet yokmuş.

Niçin Allah yaptıkları kötülükleri yanlarına bıraktı?
Cevapla